1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Ball Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 apr 2007.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad ik begon net interessant deze pagina door te lezen, maar nu is weer al mijn interesse weg. Het is toch helemaal niet vet als je geen Saiyan kan worden? Geen supersaiyan (2, 3, 4), geen kamehameha (volgens mij dan), niet vliegen? Man als je geen supersaiyan kan zijn is het zowiezo but. Dat is toch het vetste van DBZ? Daar keek iedereen toch DBZ voor?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Volgens mij heb jij niet vaak DBZ gekeken want bijna alle rassen kunnen vliegen in DBZ en een straal aanval doen. Piccolo vliegt en doet Special Beam Cannon bijvoorbeeld.

    Alle vijanden welk ras dan ook vliegen ook.

    En Goku, Krillin etc (Z fighters) konden al vliegen en kamehameha doen lang voordat Goku Super Saiyan werd
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh jah :+

    Maar het zuigt wel dat je geen supersaiyan kan worden. Want hoe cool is het om op RB ofzo te drukken en dat je ineens supersaiyan wordt.
     
  4. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja doh. Dat is het hem juist :+
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dan is het toch nog steeds niet vet? Want ik neem aan dat een human geen superhuman kan worden? :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    *mega kick*

    Is hier ooit nog meer info over vrij gegeven en ziet het er nog uit dat deze naar europa komt?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Allemaal nog TBA. Alleen dacht ik wel een een land ( Zuid Korea?) een Beta kreeg maar die was wel voor 2008 gepland. ;)
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nog wat meer info:

    Playable Races and Classes


    The three playable races and their selectable classes.

    Human

    Martial Artist (武道家, Budōka?) - Fighters who specialize in martial arts, comparable to characters like Yamcha, Krillin, or Tien.[1]
    Spiritualist (気功家, Kikōka?) - Mystics who specialize in spiritual techniques, like Chaozu.[1]
    Engineer (エンジニア, Enjinia?) - Mechanics and inventors who build weapons and utilize technology, much like Bulma.[1]

    Namekian

    Dragon Clan (竜族, Ryūzoku?) - Members of the Namekian support caste which have special abilities including healing, such as Dende.[1]
    Warrior (戦士, Senshi?) - Members of the Namekian warrior caste, which includes Piccolo and Nail.[1]

    Majin

    Strange Majin (異魔人, Imajin?) - Slender, evil-looking Majin who have a similar appearance to Majin Buu's original, pure form.[1]
    Large Majin (大魔人, Daimajin?) - Fat, happy-looking Majin who resembles Majin Buu's good form.[1]

    A beta testing of Dragon Ball Online was initially announced to begin in South Korea, during the summer of 2007, though development was delayed by nearly a year, and it is currently scheduled to go live in Korea by the end of 2008, and in Japan in 2009. A North American release has not yet been announced, though in a press conference held in South Korea on February 14th, 2008, NTL expressed interest in releasing the game to a worldwide audience

    As in most MMORPGs, players will be able to obtain money and experience which will allow them to level up and obtain new abilities. Players will also be able to participate in "Timemachine Missions", in which they will receive guidance from Time Patrol Trunks, in order to travel back in time and take part in notable aspects of the Dragon Ball history.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja die pagina van wikipedia ben ik ook tegen gekomen:9
    alleen ben nooit zo onder de indruk van de geloofwaardigheid van wiki.
     

Deel Deze Pagina