Vraag aan alle UC-ers

Discussie in 'Algemeen' gestart door EliminatorX, 14 feb 2003.

1. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UC nu al 1 week en het bevalt me zeer. Ik had een maand geleden UC al gekocht maar die heb ik in de winkel weer geruild. :{

Mijn vraag aan jullie is welk ras en welk wapen ik moet kiezen want ik kom er niet wijs uit............

alvast bedankt

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n Ghost, en dan met een snel schietend geweer, of een snel ras met rocketlauncher met extra ammo

3. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of gorge die heeft veel health en een sniper-rifle

4. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    gorge heeft een rocket launcher...

zelf kies ik voor Nightmares (mr crow, harlequin), want die hebben Vampire, harlequin minigun, dus je levens blijft volstromen

5. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    rapier(robot ras) natuurlijk

rocket launcer
    110 health
    hoge sprongen
    super snel

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ze gewoon uit en trek je eigen conclusies..iedereen
    heeft zn eigen character type die hem bevalt...

7. Gameslave

Gameslave Guest

Ik speel nog steeds lekker met Gorge en bevalt met goed, heb nog niemand anders uitgeprobeerd (zijn er te veel:p) maar bij het maken van team kijk ik wel naar de prestaties van de personen.

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Syzygy,easy favo van me,1 schot op het hoofd en ze zijn dood,ras springt het hoogst van allemaal,is ook 1 van de snelste begin HP van 110 en begin wapen van syzygy is lightning gun(je kan ook een ander in dat ras kiezen als lightning niet je favo gun is)

9. shootergod

shootergod Guest

Ik heb ene van de automatons met een rocket, zo'n blauw tuupje

10. shootergod

shootergod Guest

en ene van de de anubans

11. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel de singleplayer niet,ik speel nu met damarus,en ik zet gewoon altijd competition mode aan

12. shootergod

shootergod Guest

ik speel SP ook niet, ik vind het veel leuker met mutators, ik heb 2 vetnjes: die van de automatons met Lightnu=ing gun en die met rocket( die blauwe)

13. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie tips maar ik ben er nog niet helemaal uit denk ik, mijn lievelings gun is de Lightning Gun maar ik vindt het zo kut dat die moet laden (en dat is vrij lang voor een FPS-game als UC) maar als j eenmaal raakt heb je ook wat. :cool: Maar nou is er altijd zo iets als (F) Fast Reload en dit maakt wel degelijk een verschil dus de chars. die overblijven zijn:

Syzygy (Automaton)

110 Health
    Lekker Snel
    Springt hoog (vindt ik niet zo fijn)

Diva

190 Health (geen problemen mee :p )
    Heel Sloom (dit is al een reden om deze NIET te pakken)
    Springt voor geen meter

Dan gaat mijn voorkeur uit naar Syzygy maar ik vindt Automatons niet zo lekker spelen. Maar naarmate mijn trefzekerheid steigt kan ik natuurlijk ook een char. pakken met meer damage bij de Lighning Gun.

Ik weet het iet meer dus blijf sturen.................................

14. shootergod

shootergod Guest

automatons :d

15. Spriggan

Spriggan Man Hunter

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit alles in mijn buurt is toch al dood:p :cool: :) }:] 8)

16. shootergod

shootergod Guest

~

Ten eerste: F is fire rate en geen fast reload of zoiets en fire rate is wat anders dan fast reload. Ten 2e, waarom vindt je et niet fijnom zo hoog te springen?
    ten 3e: ik twijfel ook tussen automatons met LG, anubans met LG en nightmares met LG, welke zou ik pakken?

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    hoog springen vinnik ik ook nie altijd fijn, vooral binnenlevels soms spring je net voor iets dat hoog hangt, en als je dan net wil schieten is et suicide, maar in buitenlevels is et wel superfijn

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    vind zelf ook dat als je springt dat je erg kwetsbaar bent,en als dat springen je niet boeit doe je het toch gewoon niet?elk ras heeft voordelen en nadelen,probeer gewoon syzygy zal je zeker niet tegenvallen,en met hoog springen kom je zo ergens op terecht voor extra shield,dubbel dmg etc. heel handig,en een echt nadeel heeft automatons niet,probeer het gewoon

19. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COMPETTITION MODE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan heb je geen speciale wapens,iedereen hetzelfde health,iedereen springt hetzelfde enz....VEEL EERLIJKER!!!

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ff een vraagje...als je al een profile aan hebt gemaakt en je wil dan een andere gast kiezen (met jezelfde single player) dan kan dat niet of heb ik dat mis??

Deel Deze Pagina