1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Jeej ben vandaag van R2 naar R4 gegaan, met Hangman NOOSE (ofzo) gaat ie wel lekker snel :9, het is nog leuk ook 8)
     
  2. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0

    heeft er iemand mischien een oplossing?
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk even of je NAT open staat, zoniet, dan komt het hierdoor. Zie het hulptopic in Live Netwerk Hulp/Problemen voor NAT-oplossingen. Als het niet door je NAT komt, dan ligt het ergens anders aan, en dan wordt het al heel wat trickier.

    Edit: O, ik zie dus net dat je NAT open staat, naja, dan wordt het dus trickier. Misschien even wel dus in het hulptopic posten. Wat je nog kan proberen is via DMZ je Xboxlive toestaan op je firewall. Of je firewall uitzetten, of toch even ports forwarden voor GTA4. Legio mogelijkheden. Veel mensen hebben trouwens problemen met het vinden van games, ook al staat de NAT open. Hier is nog geen oplossing voor volgens mij, behalve gewoon wachten en hopen dat Rockstar verschrikkelijk snel met een patch komen. Want ik vind het ook rete irritant.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2008
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zer0ch@0s en (Smart)ass...straks de co-op?? En doet berrry nog mee...hij heeft niks meer van zich laten horen helaas! Dus als ie er straks niet is, kan wat mij betreft akiad mee doen, en als die er ook niet is COOKIE X en mocht die er niet zijn, dan kan lol ons vast helpen?!
    Zullen we rond een uurtje of 1 afspreken??
    Ik ben iig zometeen al online (ga maar eens aan de duiven beginnen ;)), dus ik merk vanzelf wel wie er allemaal is!
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pokémon was erop dus ja :+ Ik kom nu online :)

    Edit:// Met andere gaat echt niet. Vaak staat er iemand stil en bijna altijd hebben ze geen idee waar ze heen moeten. Echt jammer dat je vanuit een party geen co-op kan doen...
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Soooowww.....gaat dat ff makkelijk; met iemand een co-op doen!!


    NOT!!

    Vanmiddag echt dik 2,5 uur met (Smart)ass zitten proberen! Kwamen er eerst dus achter dat je vanuit party mode alles behalve de co-op's in ranked kunt doen :mad:! Dus toen gingen we proberen om bij elkaar in een ranked Deal Breaker te komen, door beide tegelijk op A te drukken....duurde dus telkens tussen de 5 a 10 minuten voordat we bij elkaar zaten! En toen dat dus eenmaal gelukt was hebben we heel veel vrienden gemaakt 8)! Want we wilde dus met z'n 2en die tijd voor Deal Breaker verbeteren, dus moesten er telkens 2 mensen gekicked worden: "yo player A, you gotta kick player B men, he has lag/he is annoying/he is a noob/he has no mic" en weet ik wat we wel niet verzonnen hebben! En als player A player B gekicked had..."yo thnx man...and bye _0/!!" Veel vrienden gemaakt dus \o/! (@ (Smart)ass: mn reputation is niet eens minder...hijs HOGER :lol:)
    Nou...toen kwam dus de volgende ergernis: de fucking helikopter!! Die spawnde dus gewoon maar 1 van de 4 keer |:-!! En dan moet dus ff bedenken dat je eerst dik 10 minuten hebt zitten proberen om bij elkaar te komen....en dat dus weer opnieuw mag gaan doen =(!
    Nou...mocht die helekopter er dan wel staan...dan had je nog van die kut bikers die opeens achter je staan met een shotgun..."SjaccoPopino died....Probydoby died...enz"...kost toch weer belangrijke secondes!
    En dan de laatste ergernis....DIE KUT BOOT :mad:!! Volgend mij spawnde die echt meer 3 keer ofzo bij ons! Andere keren dat kut busje....|:-!
    Met andere woorden...na 2,5 uur proberen hebben we de tijd nog altijd niet verbeterd *)!
    Maar het was wel lachen :)!!

    @ COOKIE X

    Bomb Da Base II is echt wel te doen met andere, gewoon paar keer doen, op een moment zit je vanzelf keer met mensen die wel weten wat ze moeten doen! Vraag altijd in de lobby ff of ze voor de tijd willen gaan, en of iemand weet hoe de glitch moet! Heb m vanmiddag ook nog een keer met (Smart)ass gedaan en hadden meteen eerste keer tijd van 5.44! En Hangmens NOOSE zelfde verhaal, ff in lobby aangeven dat je voor de tijd wilt en gewoon paar keer proberen! Eerste keer dat ik m deed zat ik meteen bij gasten die wisten wat ze moesten doen...2.21!
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2008
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuk zo spel. ;)
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Bomb da Base heb je een tijd nodig onder 5.32. Het is idd de makkelijkste :)
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, volgende keer beter :+
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan toch ook gwn zelf een Custom Game maken met private slots en dan mensen uitnodigen met wie je wilt spelen? Misschien lukt ut zo wel om een co-op game te maken? :)
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan alleen mensen uitnodigen als je in een party zit, en in een party kan je alle ranked matches doen behalve die coop missies,
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb het iig nog geen één keer gehad. 9 van de 10 keer wordt ik gekickt omdat ze de tijd willen halen (hoe cliché). En de andere keren zit ik bij van die vervelende gasten. Ga het ook even niet meer proberen. Het moet wel leuk blijven.

    Bedankt dat je ons zo hoog in schat dat we daar zelf niet op kunnen komen 8)
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    word team deathmatch welis ranked gespeeld eigenlijk.. ik blijf maar in een lege room zitten
    terwijl normale deathmatch zo vol is :confused:
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb er net een Team Deathmatch opzitten.
    Kan er eigenlijk altijd wel één vinden. :)
     
  15. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist het omgedraaide ik vind geen normale deathmatches en wel altijd teamdeathmatch, Ik heb één keer een deathmatch lobby 20 minuten open gehad en niemand joinde.
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    gister ook eens een keer een ranked game gedaan, eerste kill die ik maak had ik meteen de rockstar achievement..bizar
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ook ranked team deathmatches?

    Teamplayer 10
    Kill 5 players who are not in your team, in any ranked multiplayer team game.


    ik wil dieff in T Death match scoren.. maar als er niemand komt spelen
    de ranked team dm is elke keer leeg als ik kom...



    is er nergens een search van alle huidige speelsessies die er zijn??
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft hem al, dus zo raar is het niet:)
     
  19. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien een hele gekke vraag maar hoe start ik een xbox live game op? elke keer als ik mijn xbox aanzet kom ik gewoon in mijn eigen save terecht maar ik weet niet hoe ik online moet:confused:

    EDIT: IK WEET HET AL, VIA DE MOBIEL;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan het zijn dat je eerst een bepaalde ranking moet halen voordat je makkelijker matchesvind ofzo??
     

Deel Deze Pagina