1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker op de hogere niveau's zal je er echt lang over gaan doen.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    NICE! :D

    Die 4e eindbaas is te sterk, :eek:
    Het is de 2e keer dat ik tegen hem speel, maar 1 attack is meteen 1/5 heal weg :mad:

    Moet nog even zoeken hoe ik hem moet verslaan

    edit:
    Het was niet eens de eindbaas:p
    Maar hij is wel makkelijk in elk geval als je snapt hoe hij werkt :D
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    *Spoilers*!






    Bedoel je die soort van Trol/Monster op de brug? Bij dat ding moet je gewoon in een vierkant om hem heen rennen dus langs de zijkanten van de brug en wanneer die ver weg is raak je hem met een UT boog schot wel helemaal opgeladen voor grootste schade! ;)
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik dan gewoon de spoiler tags...
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Gamespot's review.

    Lijkt heel sterk op die van Eurogamer. Erg positief, maar tegelijkertijd ook kritisch naar de zwakke punten NG2.
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net even de achievements gezien! Echt leuke achievements, deze verlengen de speelduur zeker. Vind het erg goed bedacht, zo ben je toch lang zoet met deze game!
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    linkje?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, 8x de game uitspelen met 1 wapen ^_^'

    ga morge nog ff kijken of ik de game kan vinden, en dan gelijk kopen
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    IS het veel makkelijker dan het eerste deel?
     
  12. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel in mijn optiek
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Demo wel, omdat je de beschikking hebt over 4 Llv. 3 wapens en enkel op Easy kan spelen. Hoe het echte spel dan speelt weet ik niet. Het schijnt iets makkelijker te zijn, maar dat ligt denk ik aan je ervaring met het vorige deel.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het spel met één wapen uitspelen? Wil dat zeggen dat je alle wapens dan al hebt vanaf het begin? Of gaat de achievement pas in vanaf het moment dat je het wapen vindt?
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Game is op Acolyte ( easy mode ) heel goed te doen, stuk makkelijker als NG Black. Na ieder gevecht vult je levensbalk ook weer een heel stuk aan, waardoor zeker de eerste 2-3 levels een eitje zijn op easy. En er zitten voor mijn gevoel ook heel wat meer save points in een level, ook hier vult je levensbalk zich weer 1x helemaal.

    Game is wel echt een toppertje geworden. Klein minpuntje kan de camera zijn, maar echt heel veel last heb ik hier nog niet van gehad. Zit nu op het eind van chapter 3 en tot nu toe een waardige opvolger voor NG1.

    @ Zifnap: Je begint niet met alle wapens, maar als je hem uitgespeeld hebt dan kan je hetzelfde niveau nog eens spelen met wel alle wapens en upgrades.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    @Zifnap
    zoals ik al eerder heb gezegt, zodra je de game hebt uitgespeeld behoud je de wapens, tenzij je op een andere moeilijkheidsgraad gaat beginnen, dan verlies je weer alles.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik krijg hem morgen misschien van een vriend voor 40 euro, dan zet ik hem in 1x op de bazaar voor 50 euro (spel in de seal) vechtgames zijn niet mijn terrein;)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Oké, dus je moet hem de eerste keer uitspelen en pas de keer erna kun je die achievement halen voor sommige wapens... sowieso moet je dus voor sommige wapens op dezelfde moeilijkheidsgraad blijven spelen, als ik het zo goed begrijp.

    Ik ga dan liever voor de achievements die je haalt bij het halen van een hogere moeilijkheidsgraad... die leveren tenminste 100 punten op. Voor 5 punten kom ik mijn bed niet meer uit. ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  19. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    tips voor de 3e baas?
     
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vraag :) ik heb NG1 uitgespeelt een jaar geleden ongeveer, was toen nog een geweldige game. Daar deed ik best lang over. Nu ben ik begonnen en de eerste gevechten maar die waren echt heel erg makkelijk. Nu zit ik in een dilema, zal ik meteen beginnen op de 2e moeilijkheid of zal ik gewoon eerst de 1e moeilijkheid beginnen. (ik ben pas bij na de intro, want ik ging nog even leren en eten voordat ik ga spelen, zit namelijk in toetsweek)
    iemand? :) danku
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina