Heeft iemand deze game al gezien en hoe is ie. Ik wil hem bestellen bij dvd crave. Misschien dat iemand een us versie heeft want die is al een tijdje uit geloof ik. Greetz
Ik heb sinds deze week de ntsc versie, heb al wat rondjes gegolft en het is een erg leuk spel. Het is natuurlijk geen serieus golf spel als links op de pc maar dit is golf met de nodige dosis fun. De spelers zijn erg grappigen reageren erg leuk op je golf spel.
Echt wel! Strakkie bakkie golf spel, heb hem wel gekocht via fam. in Amerika maar helaas nog niet binnen. Btw 30 dollar voor betaald.
Ik heb de game nu 2 weken en moet zeggen dat hij errug leuk, maar ook best nog wel pittig is. Het is absoluut niet Kiddy. Zijn er al gasten die hem ook hebben?
Ja ik vind het ook een gaaf spel. En dat voor een golf spel waar ik normaal niet warm voor loop. Misschien heeft het wat te maken met de schaars geklede dames. Anyway i like it.
Je kunt beating tokens winnen en daarmee je caddy aftuigen. Ik heb ze wel gehad maar heb geen idee hoe het in z'n werking gaat. En shd heb jij al nieuwe spelers, ballen en weet ik veel wat gehaald? Ik dus niet, 'k vraag me af wanneeer je die krijgt.
Anne toch. Het werkt zo simpel. Je ziet een balk met eerst aan de rechter zijde een klein aangegeven gedeelte in de balk zelf. Er gaat een stip snel naar de andere zijde van de balk. Je moet op de groene knop drukken precies als de stip in het aangegeven gedeelte komt. Dan is er aan de andere zijde van de balk een nieuw aangegeven gedeelte verschenen. Zorg er wederom voor dat je op de knop drukt als de stip in het aangegeven gedeelte is. Als je het goed timed kun je zo je caddy 5x slaan en voelt je golfer zich een stuk beter. Succes.. Tip.... gezien de reactie vertraging van waarnemen en reageren moet je op de knop drukken net voor hij in het aangegeven gedeelte komt. Waarschijnlijk is de reactietijd dan zo dat je precies drukt als de stip in het aangegeven gedeelte is.
Oh de vraag vergeten sorry. Ik heb nog niets gehaald en heb hem twee keer even kunnen spelen. De schuldige is divine divinity die ik twee keer heb uitgespeeld en nu weer diablo2 de lord of destruction. Zodra ik die laatste uit heb ga ik spelen met de xbox.
Anne toch. Het werkt zo simpel. Je ziet een balk met eerst aan de rechter zijde een klein aangegeven gedeelte in de balk zelf. Er gaat een stip snel naar de andere zijde van de balk. Je moet op de groene knop drukken precies als de stip in het aangegeven gedeelte komt. Dan is er aan de andere zijde van de balk een nieuw aangegeven gedeelte verschenen. Zorg er wederom voor dat je op de knop drukt als de stip in het aangegeven gedeelte is. Als je het goed timed kun je zo je caddy 5x slaan en voelt je golfer zich een stuk beter. Ik ben nog geeneens op dat scherm geweest Moet het boekje maar eens beter lezen
Lijkt me geen slecht plan Anne. Druk eerst op y om in dat scherm te komen. Met a activeer je de beating. Als je kijkt naar hoe je je caddy aftuigt kom je niet ver. Dan mis je snel de juiste plaats op a te drukken. succes...
Ik heb ondertussen m'n caddy al een paar fikse opdonders verkocht. Wel jammer dat na 1 slechte slag de boel weer op even staat. Het gaat trouwens steeds beter, en hoe beter ik sla hoe beter m'n tegenstanders zijn. Hemel hoe kun je ooit bij de eerste 3 komen op deze manier. 1X een dubbel boogie en je staat weer onderaan :{ Wel een leuke game verder
Maar is Outlaw Golf al te koop in NL dan? Ik heb m nog niet gezien. Of hebben jullie 'm geimporteerd?
Volgens de release lijst 15 februari 2003 (vandaag dus), iemand hem al gezien in de winkel(s), ik nog niet.