1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Had iets gelezen over 16 ma'ja.Weet het natuurlijk ook niet zeker. Ben nu zelf bij chapter 5 damn vet level maar ik ben half verdwaald 8).


    @hayabusa halo,

    Op welke moeilijkheidsgraad speel jij het?
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik speel op warrior,

    BTW, er zijn 14 chapters heb het opgezocht.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is ongeveer de speel duur van deze game?? Heb net namelijk de demo gespeeld en moet zeggen dat hij me wel erg bevalt!!! Maar ja ik wacht denk ik sowieso nog ff met hem te halen. Zaterdag begint het EK dus heb toch geen tijd om echt te gamen.
     
  4. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt met +/- 13 uur klaar zijn zag ik op Xbox360achievements.org forum. Daar was iemand na 13 uur spelen klaar op Warrior met een nog zo'n 10 Skulls te gaan.
     
  5. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze game kan ik nog niet oordelen, wat ik wel kan zeggen is dat NG1 je ongeveer 13 uur deed? ook omdat je vaak doodging en je het veel overnieuw moest doen met veel doorzettings vermogen.. Ook kan je deze game vaak overnieuw spelen, gewoon omdat het lekker blijft :)
     
  6. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik hoop dat ik hem morgen in huis heb. volgens mij had ik hem beter in de winkel kunnen halen ipv pre orderen
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ben bij level 6,

    Die wolven zijn kapot sterk, :eek: I need heavy weight weapon!!
     
  8. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    damn...ik haat Chapter 7. Ik zit nu op dat vliegtuig en het begin haal ik nog wel, maar waarneer die 3 vijanden met machine guns op me afkomen ga ik dood -_- speel zelfs op Acolyte
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen,, hadden jullie niks te doen vandaag ofzo? :p chapter 6/7 tering, ik zit al bij het midden van 3, in 2 dagen >_> maarja, ik heb ook wel toetsweek natuurlijk.
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Sith Vegeta: Dat japanse dorp wat je bedoelt uit NG 1 is Hayabusa Village, en dat is ook weer een level in NG 2. Dus ja dat zit er ook weer in. Eerste level vond ik ook wel mooi, leek veel op een stage uit DOA4. Met die roze boompjes en dat riviertje. Wat ik tot nu toe van de levels heb gezien vind ik persoonlijk beter als NG 1. Ook NY is wel mooi. Maar ik zit pas in leveltje 5 dus zover ben ik nog niet.

    @ Kiss of Fire : Met die Ninpo aanvallen ,zoals de vuurbal, kan je met de camera op tegenstanders locken. Je ziet ook een vizier en door met camera te draaien lockt die dan op meerdere vijanden.
     
  11. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik raak er altijd maar eentje, en als ik dan draai met de camera, wissel ik naar een ander monster, doe ik iets fout? of hoort dat zo.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat hoort zo, later als je hem upgrate raak je er meer :)
     
  13. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm volgens de reviews is de camera echt zwaar vernaaid en zijn aanvallen vaak "cheap". Met Ninja Gaiden Black had ik hier niet echt last van...

    Mss dat ik vroeg of laat dit spel wel koop, maar ik heb nu nog GTA4 en Bioshock uit te spelen en Ninja Gaiden Black heb ik ook nooit afgemaakt (was bij die 2 grote wormen die je electrocuteren en toen ben ik er mee opgehouden).
    Anyway door die reviews te lezen heb ik wel weer zin om NGB te spelen, dus daar ga ik maar weer eens mee beginnen.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    demo was heel goed.Morgen het game kopen.Wat vinden de meeste mensen die al ver zijn ervan ? is hij echt goed ?
     
  15. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    was vandaag na het werk meteen nog naar de lokale frs gerend :p 10 min voor sluiten nog even kunnen halen :)
    was wel lache, ik haalde dat spel uit de schap. kom vervolgens bij de kassa kijkt ze naar een collega (senior of een manager denk ik)
    gozer kijkt echt van "wat nou"
    meisje "Dit spel is toch pas voor morgen? wijst naar een notitie of zo"
    gozer "oh ja ik weet van niks(met een duidelijk gezicht van dat hij het wel weet:p), heb jij dat briefje gezien. Ik heb het niet gezien"
    meisje" ok we mogen dit eigenlijk pas morgen verkopen, maarja niemand van ons heeft dat(wijst het aan) briefje gezien:p"

    en het is wederom ubervet ben echt blij dat ik het eerder mee mocht nemen :)
    meisje zei nog dat ik een van de eerste zou zijn in nl die dit spel zou spelen :p wees haar toch even op dat er toch wat meer zijn.

    De camera vind ik op zich niks mis mee, is even wennen maar het is niet iets waardoor ik het spel slecht vind.
    Het vechten zelf vind ik zelf moeilijker dan deel 1, ben al paar keer doodgegaan. maar met de meerdere savepoints en ook healing bij de savepoints helpt wel heel erg.

    Die eerste baas was wel een teleurstelling iets van 3 of 4 keer zo'n ultimate attack en het was over.
    Heb wel soms last van framedrops, in het begin wat meer. Toen had ik blijkbaar dat opnemen aanstaan.Nadat ik dat had uitgezet had ik wat minder last van framedrops.

    Maarja ben nu in level 2 en ik vind het nog steeds een topspel
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  16. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de demo gespeeld en vond hem echt vet. Ik zat er nogal mee dat iedereen zei dat Ninja Gaiden zo heel moeilijk was. Maar de demo vond ik goed te doen. Het is opzich wel pittig maar als je gewoon goed blokt etc dan is het erg goed te doen. Die moves die hij doet zijn echt heel erg vet. De demo heeft me eigenlijk overtuigd om de game te kopen:).
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als je de demo al op zich vrij pittig vond ga je het nog moeilijk krijgen, die demo was retesimpel vergeleken met de real deal.
     
  18. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, naja de demo vond ik niet echt moeilijk opzich. Ik heb hem 2x uitgespeeld en beide keren is mijn health niet lager dan 60% geweest. Maar met pittig bedoel ik meer dat je best goed op moet letten met wat je doet. In veel hack and slash games hoef je niet eens te blokken en hak je aan 1 stuk door maar dat red je niet NG 2.
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben net weer even bezig geweest en ben nu bij het begin van Chapter 2. Ik kom alleen écht niet verder dan die eerste groep grote wolven. Toch nog maar even oefenen neem ik aan? :+
     
  20. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit nou bij Chapter 5 op Path of the Warrior-difficulty en de game wordt steeds leuker :) Als het zo blijft gedurende de chapters die nog komen moeten vind ik 'm beter dan deel 1.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina