1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

  1. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0

    ben het 100% met je eens, ik kijk mn ogen nog steeds uit als ik de game weer start, zoveel detail niet normaal, ik geniet volop van deze game!
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit aan ongeveer 35% en heb ondertussen de game al een week niet meer aangeraakt ><. Dat betekent echter niet dat ik de game slecht vind. Die 15 uur ongeveer dat ik heb gespeeld heb ik me wel vermaakt, maar vind het zeker geen 10 waard. Persoonlijk zou ik de game een 80-85 geven, het is... hoe zal ik het zeggen... het is geen slechte game, maar een slechte GTA game.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog steeds niet van het eerste eiland af. Wel bijna, maar heb het spel al een paar weken niet meer gespeeld. Ook niet zozeer omdat ik het een slecht spel vind, maar het is uiteindelijk toch zo'n beetje hetzelfde wat je steeds doet. Iets waardoor ik op de eerdere GTA's ook altijd vrij gauw 'uitgekeken' was. Dat heb ik met dit deel nu weer hetzelfde. Zal hem nog wel spelen hoor, maar dan gaat het in hele kleine stukjes. Voor mij persoonlijk zijn er leukere genre's op de markt.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb er al iets van 60 uur opzitten. Maar heb er nu ook wel genoeg van. Grote pluspunt vind ik dat het verhaallijn dit keer het beste is van alle GTA's, Niko en de andere personages echt heel super vind en ook de beste van alle GTA's, maar helaas is het zo jammer dat er zo weinig wapens zijn, minder voertuigen, minder kleding en dingen om te doen.

    Voordat IV uitkwam zei ik altijd dat ik de 150 uur makkelijk zou halen, dit omdat ik dit bij alle andere GTA's ook had gedaan. Vice City en San Andreas heb ik echt maanden gespeeld, San Andreas zelfs van de release tot en met Oktober 2006 toen ik een 360 kocht. Maar IV, tja dat heeft het nog geen maandje uitgehouden. Betreft details, stad, missies en personages is het IV, maar fun en speelduur is het toch echt voor mij Vice City en San Andreas.
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd, wanneer er nu re-reviews zouden komen of het nog steeds 10'en zou regenen.

    De game wordt na een uurtje of 30 gewoonweg SAAI!

    Doet me toch wel aan Assassins creed denken: Super mooie stad, veel vrijheid en iedere keer dezelfde missies.................iedere keer weer.

    In mijn beleving was vice city veel afwisselender.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie zojuist dat de game in de PU ook weer een 10 krijgt. Komop zeg........ =(
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar de PU is echt een kneuzenblad.

    Ze gaven toen doa voleybal iets van een 9 ofzo, omdat zelda dat ook kreeg.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat was dan ook overduidelijk een geintje, dat hebben ze expres gedaan ;)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik snap aan de ene kant die 10'en ook wel. Als ik puur naar het verhaal, de impact daarvan kijk en hoe het wegspeelt is het imo wel een 10 waard. Als je de (imo niet storende) minpunten ook mee neemt kom je natuurlijk niet op een 10
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je de minpunten niet meeneemt krijgen alle spellen een 10,..
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is toch juist het doel van een cijfer? de goeie en de slechte punten van een game tegen elkaar opwegen.
     
  12. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel had voor mij een 10 verdient als:

    - De graphics iets gepolijster waren.
    - Het schietsysteem nog beter was uitgewerkt (het is verbeterd tov de vorige delen maar ik vind het Saints Row systeem nog steeds beter)
    - Er checkpoints waren tussen de missies.

    Oh ja en meer afwisseling...
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2008
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ondanks dat ik GTA ontzettend vet vind zit het spel al anderhalve week niet meer in mijn PS3 terwijl ik de verhaallijk voor +/- 2/3 heb uitgespeeld. Op de een of andere manier ben ik er voorlopig op uitgekeken ook al heb niet echte minpunten (die mij storen) aan de game kunnen vinden. "Gelukkig" komen er de komende maanden alleen Top Spin 3 en Saints Row 2 uit die mij echt aanspreken dus tijd zat om GTA later deze zomer weer op te pakken :)
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind het spel vrij eentonig. Ik heb hem bijna uitgespeeld enzit op 62%, maar de laatste beetjes speel ik echt als een sleur.
    Ik zit ook niet echt in het verhaal, ik word er niet in meegesleept. Dit komt denk ik doordat je het verhaal niet beleefd in de missies, maar het verhaal wordt puur verteld in de cust scenes. De missies zijn vrijwel steeds hetzelfde.
    Nee nu ik tegen het eind van gta4 zit kan ik concluderen dat ik dit spel zeker geen 10 vind hoor. Respect dat R* zo een mooie en gedetailleerde wereld heeft weten neer te zetten, maar gameplay is ook belangrijk.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de verhaallijn een tijdje terug uitgespeeld en heb daarna de game nog maar één keer in m'n PS3 gehad.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet eens van het eerste eiland af en heb de game al een maand niet meer in m'n PS3 gehad ;)
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij geldt dat voor veel mensen die GTA 4 hebben gekocht. De game is daarmee identiek aan Assassin's Creed: leuk om te zien, maar niet om te spelen door de eentonigheid. Verschil voor mij is dat ik Assassin's Creed wel heb uitgespeeld en ik GTA 4 waarschijnlijk niet ga uitspelen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here, spel al weer weken niet aangeraakt.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Spel hier ook al niet meer een maand aangeraakt en ik ben niet van plan het snel terug aan te raken tenzij het is om het op te sturen naar een koper :+.
     
  20. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel nog steeds leuk, maar ik kan het me wel voorstellen dat mensen het spel inmiddels beu zijn. Het spel moet het meer hebben van de sfeer en van het verhaal dan van het freeroaming aspect. Itt de vorige delen en Saints Row vind ik het ook helemaal niet zo leuk om maar wat aan te kloten in de stad. Wat dat betreft zijn we ook erg verwend met Crackdown (en in mindere mate Assasins Creed), waarin je superveel vrijheid hebt om leuke dingen te doen.
     

Deel Deze Pagina