Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ziet er allemaal goed uit! ;)
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Ziet er goed uit zoals het vuur zich verspreid van hut naar hut. :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er echt heel goed uit al... jammer dat ie pas in de winter komt, kan eigenlijk niet wachten om afrika te verkennen.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice! Dat wordt voor mij sowieso weer avonden lang Puzzle-Adventures bouwen. :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ja maar, ja maar..... er staan al zoveel games op mijn wanted list! :+
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb niet alle filmpjes in deze topic bekeken, maar deze op Eurogamer vond ik echt indrukwekkend:


    Click.

    Dat ik onder de indruk ben van de visuals in een shooter zegt nogal wat... met de stortvloed aan FPS games tegenwoordig. Maar wow, wat ziet FC2 er vet uit. Realistische reflecties ook in het watet. Ook de shaduwen zien er erg strak uit.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alleen bang dat ie op de xbox niet Zo HEEL mooi gaat worden , want die filmpjes die je steeds te zien krijgt is vaak op de hoogste setting op een pc.

    Maar het ziet er zeker veel belovend uit en lijkt me ook wel weer een briljante game te gaan worden , hopen dat ze er ook een leuke MP ingooien !
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh, dan zou ik nog maar eens een keer kijken, want er wordt duidelijk verwezen naar 360/PS3 materiaal (watch my link).
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi daarbovenop nog eens het feit dat ze maar 3 mensen op de 360 versie hebben gezet, en dan weet je genoeg... wordt gewoon een regelrechte port zonder al te veel limitaties en inperkingen voor de 360 versie...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het is vandaag post op het xboxworld forum dag:
    Inderdaad, geen coop. Het verhaal is dynamisch en binnen de structuur was geen ruime voor coop gameplay, helaas!

    GFX op PC kunnen er altijd mooier uitzien, zeker als je resolutie boven HD kwaliteit komt. Textures kunnen veel hoger komen en beter gesampled worden op de (high end)'PCs dan op de Xbox360 (no flame intended). Maar, lees de vershillende artikelen van de NL of internationale pers, de grafische verschillen zijn niet zichtbaar. De Xbox360 heeft ook een aantal slimme manieren en features om de GFX prachtig weer te geven, er zijn meer wegen die naar Rome leiden of in dit geval mooie grafix. Check anders gamekings.tv ubidays afleveringen.

    Port... Port... Ja en nee. Het is in zoverre een port dat de game praktisch helemaal gelijkwaardig is aan de PC en dat we geen aanpassingen gedaan hebben op de levels en andere features van de game. Je krijgt dus exact dezelfde gameplay ervaring op alle platformen.
    Nee omdat we wel degelijk veel aandacht besteden aan de controls van de game zodat hij ook lekker speelt met een controller. Er is nou eenmaal een verschil tussen muis/toetsenbord en controller besturing.

    3 mensen op Xbox360 versie? Door de bijzondere manier van ontwikkelen, is er inderdaad minder mankracht nodig op de non-pc versies. De game is identiek aan de PC versie, gebruikt de zelfde assets voor de levels, characters etc , we hebben niet bv zoals vele andere dev teams een aparte xbox360 level designer, animation designer etc. Maar 3 is wel heel dapper. Totale team is nu boven de 200 man gegroeid.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Far Cry 2 public presentation
    [yt]7Twn40YgwxI[/yt]

    Filmpje duurt 23 minuten, dus ga er maar eens goed voor zitten. ;)
     
  17. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    humor toen hij crashte :D

    Verder ziet het er goed uit, maar ik vind dat je FPS gewoon op de pc moet spelen. Speelt gewoon lekkerder.
    De 360 is voor ander soort games.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Dat ziet er echt goed uit, zeg! De ontploffingen, mannetjes verwonden, de graphics, de sfeer.. Gaaf.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha dat filmpje is echt droog. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina