GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dus... Hahaha...
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Uhmm....zo'n beetje IEDEREEN heeft m nou, want hij is nu viral ;)!

    En @ X-BoxFan...ik zou toch wel ff een nieuwe headset aanschaffen, zeker als je fly the co-op wilt halen! Ik kick mensen zonder mic altijd meteen...wants als je niet met elkaar kunt communiceren zijn die tijd echt niet te halen!
    En die 30 uur moet ik ook nog, ga t spel nog keer opnieuw spelen zodra ik 100% heb!
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nou dan koop ik hem zeker niet.Dan haal ik dat ene achievement maar niet.
    Misschien met iemand die ik ken.Maar voorlopig koop ik hem nog niet.Maar hoezo moet je er veel bij praten dan?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Headset is toch maar €15,-? Of 2de hands voor nog minder..

    En met coop is headset altijd handig, om te overleggen wie wat doet enzo.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zoals jor al zei, headsetje kost niet veel, zeker niet 2de hands! En voor de co-op heb je m echt nodig om te overleggen wie wat moet doen enzo! En prima als je die achievement niet perce hoeft, maar dan neem ik aan dat je de Wanted achievement ook niet hoeft? Want daarvoor moet je rank 10 halen en dat gaat het snelst met co-op missies (vooral Hangmans NOOSE) en daar heb je dus weer een headset voor nodig ;)!
    En nog iets...hoe wil je het gaan doen met iemand die je kent zonder headset?? Als je bij elkaar in een ranked co-op game wilt komen moet je toch echt ff goed kunnen communiceren om tegelijk te joinen, en dat gaat toch echt t makkelijkst via de headset, private chat ;)! Maja...skype zou ook nog kunnen...mits je een headset hebt :+!
     
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas als ik een headset ooit wil kopen dan doe ik pas die achievement met iemand.Maar nee Wanted wil ik niet want ik heb geen zin om al die online achievements te halen.Multiplayer vind ik zowieso niet geweldig.Duurt allemaal veelste lang.Ga meer voor de single player.
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nee natuurlijk niet, de timer stond op 5:31:59,

    en het gaat maar tot zestig, niet 1 hondersted dan zou het 5:31:59.4 zijn:p
    zal nog even op leadeboard kijken:p
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Stond idd op 5:31:59....maar ik zal je ff uitleggen: die 5 is de minuten, daarvan gaan er 60 in een uur (waarvan er 24 in een dag gaan, daarvan 7 in een week, daarvan 4 in een maand en daarvan 12 in een jaar ;))...die 31 zijn de seconden, daarvan gaan er 60 in een minuut....en die 59...zijn de hondersten van een seconden, waarvan er (zoals de naam het al zegt) 100 in een seconde gaan! Got it ;)?! We hadden de tijd dus op 41 honderdsten gehaald...NET dus :)!
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoofdpijn,auw :9
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    in iedergeval, het was close:p
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    eindelijk die kl*te auto's allemaal gejat
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vond je dat al kut? Wacht maar tot je aan de duiven begint........=(
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    ja maar dat kan je sneller doen met een helicopter (denk ik hoop ik) nu moet je steeds weer terugrijden. Die duiven kan je ook per groep doen zodat het overzicht er wat meer blijft. Hidden packages waren ook nooit vervelend om te doen. Hoewel ik mn jetpack ga missen.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je gaat die duiven allemaal pakken met de helicopter?
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    niet?
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    hahaha....nee, niet nee :9! Veel duiven zitten in steegjes of onder bruggen of weet ik op wat voor kut plaatsten! Ik persoonlijk vind t iig makkelijker om er met een auto heen te rijden! Ook voordat die helikopter weer de lucht in is duurt ook weer tijdje! Gewoon ff cheat voor een comet en lkkr van duif naar duif racen :thumbs:! Hoewel dat naar een kleine 100 duiven al verdomd saai wordt |:-! Vanavond laatste 80! Ga proberen ze in één keer te doen...maar ben bang dat ik halverwege in slaap val 8)!
     
  17. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook mee bezig.Heb zo'n boek daarin staan ze allemaal.Dat is wel handig.
     
  18. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo net een tijd gehaald van 02:09:29 bij Hangman's NOOSE. Maar heb geen achievement.

    EDIT: Laat maar. Ik zo zo juist dat je alle tijden moet verbeteren voor achievement... ':')
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist let sleeping rockstars lie gehaald
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  20. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Liberty City (5) (20 points): After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90%.

    ^^ ik wil deze achievement halen, alleen het probleem is dat die dwayne boy zijn telefoon nooit opneemt dus zijn 'like' kan ik niet verbeteren.

    Iemand die me er iets meer over kan vertellen:confused:
     

Deel Deze Pagina