Ok, even snel: WOW
Het dingetje wordt oem geleverd, dus geen plastic doosje ofzo, vandaar ook de prijs (er zit wel een engelse stekker bij, maar die heb je niet nodig). Ik had er ook een HDMI kabel van hun (Neet) bij besteld, en die is ook van hoge kwaliteit voor zover ik kan zien!
Heb de 360 en de HD decoder erop aangesloten. Binnenkort ook nog de Toshiba HD-EP30.
Goed de twee hdmi kabels gaan dus in het kastje, (wat een klein ding, net iets groter dan een pakje kaarten) welke er zeer degelijk uit ziet (is van staal met gouden in- en outputs).
Ik zet de 360 aan en het kastje (die dus niet op stroom aangesloten hoeft te worden) pakt de stroom via de hdmi kabel en springt gelijk op de goede input. Er gaat een rood en een blauw ledje branden.
Het beeld wordt 100% goed weergegeven, en het gekke is dat wanneer ik het kastje er tussenuit haal het beeld wat minder scherp/kleurrijk lijkt. Dus ik vermoed dat die optimalisaties nog echt werken ook. \o/
Wanneer ik de HD Decoder aanzet springt hij daar op. Perfect ding dus!
+ Geen stroomadapter nodig
+ Autoswitching
+ Zeer degelijk en klein.
+ 5 inputs, 1 output
+ Goedkoop!
+ Er zit ook een afstandsbediening bij als je echt persé met de hand wil switchen.
10/10
Aan de rechterkant zit de output met de Neet HDMI kabel van hun.
Laatst bewerkt: 6 jun 2008