Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aardig goed was in deel 1 kan je gewoon op Path of the Warrior beginnen. Als je eerst wil inkomen dan kan je beter op Path of the Acolyte beginnen. Dat is wat ik zo ga doen denk ik:)
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Kevf, goed verhaal, :) maar ik snap alleen dit niet.
    Zoveel hack en slash games zijn er toch niet? ik bedoel, call of duty, brothers in arms, medal of honor. Die games hebben pas slechte originaliteit. Ik snap niet echt wat je daar nou mee wilt zeggen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Qua verhaal bedoeld die denk ik.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is wel zo, tot nu toe vind ik het verhaal ook gewoon raar. Nu maar eens beginnen aan chapter 3.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is puur tov deel 1 beoordeeld. Het spel is uniek in zijn klasse en dat blijft ook met deel 2 zo. Echter in demo iig zie ik niet het verschil wat ik bijvoorbeeld wel zie bij Gears 1 en 2 (tot zover ik dat kan beoordelen ;))
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Ik had juist helemaal geen probleem met de camera, heb de demo gespeeld tot ik bij die standbeeld was waar ik skills kon upgraden en geen problemen gehad, daarna wist ik niet wat ik moest doen. Uiteindelijk is het toch wel een vette game, al vind ik al die monsters bij deze game niks, dan speel ik liever Ninja Gaiden 1, daar vecht je volgens mij alleen tege ninja's.
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nee bij deel 1 vecht je ook veel tegen monsters :9
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    allereerst moet ik even zeggen dat ook ik alleen nog maar op de demo heb kunnen beoordelen, en nog niet het volledige spel heb kunnen spelen.

    Wat je niet moet vergeten, is dat NG sigma er alleen voor de PS3 was, en dus voor de meeste spelers van dit deel, onbekend is.
    Natuurlijk is dit voor een ontwikkelaar geen excuus om niet door te ontwikkelen aan onderdelen aan graphics.
    Opzich zijn dit gewoon redelijke goede graphics, er is niks mis mee, loopt soepel etc. ik heb dan ook nooit sigma gespeeld,
    en erger me ook totaal niet aan het feit, dat de graphics niet genoeg verbeterd (zouden?) zijn.
    Er zijn gewoon veel mensen (denk ik) die sigma niet hebben gespeeld (waaronder ik), en voor hun komt de belofte, van een echt vervolg wel uit.

    Overigens is deze reactie niet speciaal tegen jou gericht, maar ik zie hier best vaak reacties, waarin dit spel wordt "afgekraakt" terwijl dit denk ik voor een hoop mensen totaal niet opgaat...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    True. Maar sigma was een port van de xbox naar de ps3. Bij een volledig nieuw spel verwacht je dan eigenlijk ook echt nieuwe graphics ;)

    Al met al een lekker spelend spel, soepel, oogt prima en vette actie.

    Maar geen nieuwe standaard oid. wat deel 1 wel was.
     
  10. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het ook op worrier }:], en ik wil niet opscheppen ofzo maar vind het nogal makelijk , maar dat komt vast omdat ik de eerte deel kapot heb gespeel d hehe. O-)
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nee oke, daar heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in :)
    uiteindelijk zal iedereen die van dit speltype houd, zijn plezier er wel aan kunnen beleven, dus wat maakt het uit dat het geen nieuwe standaard is :+
     
  12. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu deel 1 weer, omdat ik moet wachten op deel 2. Maar ik vind deel 1 nu echt heel makkelijk (vooral omdat je altijd veel potions kan kopen). Eerst was die Alma zo moeilijk, nu ragde ik haar zo kapot :9 Hopelijk word deel 2 niet te simpel voor mij.
    Wat me trouwens opvalt, deeltje 2 is wel deglijk anders dan deel 1 en niet alleen maar meer wapens en moves. De gameplay is bijvoorbeeld sneller geworden.

    Is er trouwens als je het hebt uitgespeeld een arena mode, of een boss rush mode of whatever?
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ligt eraan hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld naar de team-ninja style ziet komt het er eigenlijk gewoon op neer dat de max is bereikt. (op style gebied) Dus grafisch zal het nooit er veel beter uitkomen te zien. Ze moeten eigenlijk gewoon weer een hele nieuwe style maken of ieder geval de huidige naar een next-level brengen. En waarschijnlijk is dit de oorzaak waarom het grafisch niks bijzonder is.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben nu in Chapter 3 (New York). Ben benieuwd naar hoeveel werelddelen Ryu nog af gaat reizen want op deze manier is de setting idd totaal anders dan die van het origineel. Wat ik trouwens niet negatief vind, hou wel van een beetje variatie. Maar er vallen mij een paar overeenkomsten op t.o.v. de eerste Ninja Gaiden op de NES. Voor degenen die dat (overigens belachelijk moeilijke) spelletje ook gespeeld hebben :

    - In Ninja Gaiden op de NES speelt de vader van Ryu ook een rol
    - Krijgt Ryu ook te maken met een CIA agente
    - Reist Ryu ook af naar allerlei verschillende werelddelen
    - Wordt er ook een Demon Statue gestolen, welke ook verdacht veel lijkt op het Statue wat aan het einde van Chapter 2 in dit nieuwe deel gestolen wordt.

    En dan ben ik dus pas bij Chapter 3. Ben benieuwd of er nog meer verwijzingen inzitten :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  15. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zo een zelfmoord ninja ontwijken? Want er gaat behoorlijk veel health vanaf.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een Obliberation Move gebruiken voor ze de kans krijgen om zichzelf op te blazen. Vijanden met afgehakte ledematen zijn nogal gevaarlijk, zo snel mogelijk afmaken dus.
     
  17. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ze eenmaal op je zitten dan kan je er dus vrij weinig meer aan doen?
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Dan is het gewoon pijn lijden ;)
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jep dan ben je het lulletje.. :+
    als iemand zo op je hakt (grab/hold move) kan je met de left thumbstick snel rondjes maken en op 'a' klikke als een maniac.. maar niet als ze suicide doen
     
  20. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe oke. Heb net lvl 1 uitgespeeld op Acolyte. Ik begin rustig en later ga ik de game nog wel een keer, of meerdere keren, uitspelen op een ander niveau:)

    @Ryan
    Dat wist ik al maar alsnog bedankt:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina