1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar denk ik. Net zoals je xbox ?
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. Hij klikt niet meer, maar doet het nog wel gewoon?
    Gewoon zeggen dat ie het niet meer doet, of dat ie niet meer klikt zei ik ook.
    Kreeg een nieuwe opgestuurd van MS :thumbs:
    Had er nog bijgezegd dat het zo'n zwarte was dus kreeg ik die :9:b:
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    muchos gracias amigo :b:
     
  4. Freekiegang2

    Freekiegang2 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem met controller

    Jah khep zon xbox 360 draadloze controller ..
    Maar als je bijvoorbeeld halo 3 speelt gaaat ie vanzelf naar rechts terwijl je helemaal nks doet

    weet iemand oplossing :thumbs:???????????????????????????????????

    grtz, freekiegang
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je vinger van de linker pook afhalen?
     
  6. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je op een of andere manier je controller kalibreren? Ik heb nu 2 controllers waarvan het pookje een klein beetje los zit, nu kan je zeg maar zonder druk naar links lopen. Is heel irritant bij RB6V2 bijvoorbeeld gaat hij dan uit zn cover naar de linker kant.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Schoonmaken/ontvetten controller

    Hey allemaal \o/

    Ik heb sinds enkele jaren het probleem dat mijn handen nogal wat kunnen transpireren tijdens het gamen waardoor de controllers wat vies zijn geworden. Weet iemand metwelk( alcohol?) ik de buitenkant schoon kan maken?

    Ik wil er gewoon met een doekje overheen, dat kan toch? en dan hoef je 'm toch niet eerst helemaal open te maken? het gaat vooral om de handvatten aan de zijkanten.

    thx
    gr
    Ds]iNinja
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    gewoon papiertje dubbelvouwen en al die prut eruit schuiven . !
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan heb je nog steeds het vet op de buitenkant
     
  10. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Als ik een normale Xbox 360 controller koop (met draad) kan ik die dan ook makkelijk aan me PC aansluiten en hem werkend krijgen? Ik heb geen zin om een speciale ''Windows xbox controller'' te kopen aangezien dat iets te prijzig is. Mij lijkt dat een normale xbox 360 controller ook moet werken?

    Iemand hier ervaring mee?
     
  11. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    allebij mijn controllers zijn kapot (1 in het water gevallen de andere is gewoon gevallen)
    Nu sturen ze me gratis een nieuwe toe en heb een email gekregen met dit:

    Bedankt voor je recente aanvraag van Xbox-onderdelen. Je bestelling is verzonden en is naar je onderweg. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: DHL
    Trackingummer:
    Verzenddatum:

    De trackingnummer en verzenddatum vakken zijn leeg. hoord dit zo?
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Had ik ook, kreeg hem precies een week na de trackingmail binnen (dinsdagavond mail, dinsdagmiddag erna controller binnen).
     
  13. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt. Weet je misschien wat er gebeurd als je niet thuis bent?
     
  14. treces

    treces Casual Gamer

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Briefje met dat je het bij de buren of Postkantoor kan ophalen ;)
     
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de startpost, het zal je vraag beantwoorden :)

    Daarnaast is een Windows xbox controller exact hetzelfde als een xbox360 controller met als extra een cdrommetje met de drivers die je kan downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  16. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij ergens anders dicht is gemaakt plaats ik hem maar hier.

    Sinds gister maakt mijn xbox360 controller zo goed als geen verbinding met mijn xbox360.

    Aanzetten met de controller gaat prima maar daarna gaan alle 4 de lampjes op de controller knipperen en blijven die op de xbox zelf uit.

    Ik druk op de wireless zoeken knop op de xbox en daarna op de knop van de controller en ze vinden elkaar. Alle 4 de lampjes knipperen zowel op de controller als op de xbox maar daarna gaan ze op de xbox alle 4 uit in plaats van dat er een port aan de controller wordt gegeven. Op de controller blijven ze nu alle 4 knipperen.

    Ik snap er geen reet van want zoveel meer opties zijn er niet om hem aan te zetten.

    En nee batterijen maakte het verschil niet en beide connect knoppen werkten ook niet. Ze vinden elkaar maar het eerste kwadrant wordt niet toegewezen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou microsoft bellen , probleem voorleggen en hopen dat je een nieuwe krijgt
     
  18. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Net maar de microsoft service lijn gebeld, binnen 3 weken krijg ik gratis een nieuwe controller thuis gestuurd. Prima service van microsoft.
     
  19. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox nu ongeveer een maand of 2 en tot nu toe geen problemen gehad. Maar sinds kort valt mijn controller vrij vaak uit en moet ik hem elke keer opnieuw connecten met mijn xbox360. Wat wel toevallig is, is dat ik net een nieuw spel heb gekocht(dynasty warriors 6). Maar ik ga er vanuit dat het daar niet aan kan liggen. Ook ligt het niet aan de batterijen, want die heb ik al vervangen. Kan iemand mij verder helpen??

    Alvast bedankt!
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, tja... volgens mij is het beste gewoon de helpdesk bellen. Met controllers zijn ze niet zo moeilijk en ze sturen je graag een nieuwe toe. Meestal ligt het aan de batterijen/battery pack die niet goed contact maken, maar dan hoef je normaal gesproken niet opnieuw verbinding te leggen tussen controller en console dus da's vreemd.
     

Deel Deze Pagina