Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de Z-Chronicles Mode al binnen een dag uitgespeeld, alles op Normal :eek:
    Niet echt een lange 'Story Mode' dus. Ze skippen ook het een en ander, zo zitten de Mini-Cell's er totaal niet in. Desondanks toch een vermakelijk spelletje. Heb nu alle chars dus dat wordt een keer tegen vrienden knokken :cool:
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je de story mode hebt uitgespeeld, heb je toch eigenlijk een soort samenvatting "gekeken" van de saga's uit DBZ? Het lijkt mij ook wel een leuke game, vermaakt me prima met alleen de demo. Die super kamehameha is echt bruut (boven B) 8)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een soort samenvatting. Sommige tussenfilmpjes zijn ook gewoon zo goed als exact zoals uit de serie, ik noem het gevecht tussen SSJ Goku en Frieza. Dat is wel gaaf. En het spel ziet er gewoon goed uit, de actie is echt supersnel en daarmee trouw aan de serie. Mijn enige 'bezwaar' is dat de Story Mode wel iets langer had gemogen. Zo had ik graag ook de Mini-Cell's in elkaar geslagen met Gohan :cool:
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb idd de story mode gehaald op normal, ben nu met hard bezig. ben alleen nog geen 1 X dood gegaan daarbij:9

    ook even die "survival" mode gedaan, kwam tot 78 toen ging ik dood door gohan:mad:

    ben nu online bezig, zeer dope alleen iedereen neemt constant vegeta en dan die final flash aanval... ben daardoor al zovaak dood gegaan nu:confused:
    die is gewoon niet te ontwijken/blokken want zodra hij is ingezet is hij dr al zo'n beetje terwijl met de kamehameha van goku het altijd eerst ff op moet laden zegmaar en dan hebben ze de kans te ontsnappen/ KI blok in te zetten. super irritant dus en beetje te overpowerd in mijn ogen.
     
  5. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel is te snel uit, heb nu alles Z op normal behalve gevecht tegen frieza voordat goku supersayin wordt. Iemand suggesties hoe ik Z kan halen in dat gevecht?
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    De Story mode had misschien wat langer gekunnen, maar aan de andere kant, dan ga je weer oneindig veel gevechten spelen die op mekaar lijken. Een stuk of 6 a 7 keer tegen Cell jr is ook niet veel aan. Dan had je heel veel herhalende gevechten gehad. Bij dit spel is het vooral de uitdaging om alles op Z graad te halen.

    Ik vind alleen dat de game teveel characters mist. Liever minder characters dan veel characters die op mekaar lijken gaat niet op vind ik. Dit zijn de Xbox 360 en de PS3, meer characters en een nieuwe variatie van die characters had gekunnen. Tekken 3 op de PS1 had meer characters en waren allemaal compleet verschillend. Dat is een 10 jaar oud spel, dat moet toch anders kunnen.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zorgen dat je bijna alle die dingen in de lijst die je op het einde van het gevecht krijgt gedaan hebt.

    hit your opponent first

    land a smash attack

    land a super attack

    land a ultimate move attack

    win under 90 seconds
    etc.

    daarmee scoor je goede punten voor Z.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net Survival > Custom aan het doen en kwam ook met gemak tot 78, moest ik tegen Ginyu...Serieus, nog 1 fuckin' klap en hij was KO, doet ie een Body Change...Nah, ik stond me toch ff raar naar m'n TV te kijken. :confused:

    Wel raar, Custom Survival wordt niet geranked...
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de 'hard-modi' gespeeld kunnen worden? Heb nu alles op normal uitgespeeld, alleen gaat 'hard' niet open?
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je bedoelt @ de z-cronicles?

    dat is raar, want ik heb het gewoon op normal uitgespeeld(niet alles op Z) en ik kreeg wel hard en very hard erbij...
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg de hard- en very hard mode er ook niet bij.... Ben nu alles maar op Z rank aan het spelen.
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    *Spoilers* Ik ga niks in tags zetten, dus als je het niet wilt weten, skip deze post dan maar.

    Toen ik eergister Broly's "what if?" verhaal voltooide krijg ik een eindfilmpje waarin Goku Super Saiyan 2 werd. Hier erger ik me echt aan want je unlocked 'm uiteindelijk niet. Dimps teased je keer op keer. Ook door bijv. in andere filmpjes Trunks tegen Mecha Frieza te laten vechten om dat gevecht vervolgens niet in de game zelf te verwerken.
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Saiyan 2 Goku hoeft naar mijn mening niet eens in deze game, omdat ie toch maar tot de Cell Saga gaat. Maar Mecha Frieza mag absoluut niet ontbreken!!! En toch ontbreekt ie... |:-
    Jammer. Misschien in Burst Limit 2. :+
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, net Time Attack C gedaan, bij level 8 ging ik dood.. Begon toch wel erg pittig te worden +)
     
  16. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    Lol die vegeta pak ik ook :) en soms speel ik tegen me broer maar me broer blokt em gwn je moet gwn a inhouden en rt volgens mij dan hit ie niks maar dan gaat je balkje dat je super sayin kan worden wel een beetje leeg;) je hoeft niet persee weg te vliegen voor een aanval te ontwijken of blokken :) als je aleen a inhoud hit hij nog beetje maar als je a en rt doet hit ie niks meer
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja opzich wel mee eens, maar dan snap ik niet waarom ze je in de Saiyan Saga wel met Tien en Yamcha tegen die Saibamen laten vechten en in de Cell Saga dus totaal niet tegen de Mini-Cell's. Begrijp me niet verkeerd, ik had het ook niet gezocht om met de hele cast tegen om de beurt tegen de Mini-Cell's te vechten, seriegetrouw zouden ze het toch allemaal af moeten leggen. Maar met Gohan in 1 gevecht een stuk of 5 van die kleredingen afslaan was wel leuk geweest :cool: Heb overigens in m'n eerste run op Normal vrijwel alles meteen met een Z-Rank gehaald en ben niet dood gegaan. Wat betreft de characterkeuze heb ik ook een dubbel gevoel. Opzich was het te verwachten, de eerste Budokai had ook maar weinig characters. Denk dat het met Burst Limit dezelfde kant op gaat, volgende delen meer Saga's/characters dus. Vind het wel leuk dat ze Bardock erin gestopt hebben. Broly is opzich ook wel cool maar die gast is gewoon veelste groot en vecht als een lompe boer. Als je met Broly tegen kleine mannetjes moet (Gohan, Krillin etc.) heb je echt een nadeel want hij slaat de helft van de tijd over ze heen. Online spelen doe ik niet en begin ik denk ik ook niet aan aangezien ik teveel lees over het 'iedereen kiest Vegeta' gebeuren. Beetje triest dat het de mensen alleen om zoveel mogelijk wins gaat, en het liefst nog zo lame mogelijk ook.
     
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij s.v.p. vertellen hoe het komt dat ik na het uitspelen van de story-mode nog steeds geen hard en very hard heb ontgrendelt?
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net bij de demo een hidden move ofzo... Al voordat piccolo normaal gesproken komt, kwam hij al in een cutscene dat ik die andere dude op afstand moest houden.. Ging hij een aanval voorbereiden ofzo.
    Nja toen kwam er buttonsmash dinkie, maar dat wist ik niet :9 Dus verloor ik alsnog.. Bleek dat ie special beam cannon deed.
    Normaal doet ie dat aan het einde van het gevecht alleen toch?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    nee is gewoon dramascene die je krijgt tussendoor
     

Deel Deze Pagina