1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben benieuwd naar die perks. Martyrdom? :9
     
  2. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    No heli, no heli, no heli, no heli, please no effing heli, no heli, no heli, no heli.
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hadden ze al een heli in ww2?
    nog nooit een gezien in een fil mof wat dan ook rond die tijd, volgens werden die dingen pas gebruikt in de jaren 60 met die vietnamezen,

    in iedergeval wel vliegtuigen, hopelijk kunnen we nu 5555-napalm bellen voor napalm bom dinges vuur drop, online:D
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel weer "ok" worden, denk niet dat ze het zo sterk zullen maken als CoD4 omdat we allemaal de WO II al wel 20x gewonnen hebben zo'n beetje. :cool:
     
  5. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind dat een groot deel toch erg negatief is hoor.. cod 3 was echt niet slecht hoor.. het had een geweldige singleplayer, alleen de multiplayer was niet zo overtuigent. Toch verwacht ik veel van deze game, en mensen, er is nog niks aan gameplay gezien, dus hoe kan je zeggen dat de game nu al gaat zuigen?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm... Ik vind het jammer dat er (wéér) een game mbt WOII uitkomt. Ik vind het zó uitgemolken! Maarja, wie weet pakt het wel heel anders uit. Vond de setting van CoD4 (Modern) juist supervet! Had hem denk ik nooit gekocht als het ook een "oudere" oorlogshooter was gewees :9
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Als ze weer hetzelfde hadden gedaan met COD 5 als met 4 was het weer meer van hetzlefde van COD 4. Tis nooit goed, juist nu vind ik persoonlijk dat ze het slim doen, om het jaar een COD 1 keer WWII 1 keer moderne shit. Dus elk jaar een cod setting om en om lekker die afwisseling die je wilt. En de developers krijgen 2 jaar om een cod versie te maken dus geen afgeragd werk.

    Dus pluspunten:
    + afwisselden om de cod een andere setting
    + elk jaar een nieuwe cod
    + 2 jaar developmenttime per game

    De minpunten:
    - WWII is klote als je er niet van houd!

    Ik zie het zo, of je moet om het jaar wachten met COD zodat je alleen moderne oorlogsvoering hebt als setting, of je krijgt om het jaar die game maar in de jaren er tussen nog een COD release in de WWII setting. Alleen maar beter toch! Owja en vind je WWII niets dan sla je COD 5 over en koop je COD 6.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    maar staat zo slordig als je een nette collectie heb van cod games wilt
    deel 1
    deel 2
    deel 4
    deel 6
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als dat DE reden moet zijn dat COD 5 geen WOII mag zijn en daarom een jaar extra wachten zodat COD 5 Moderne warfare is, dan heb je een verdomd goed punt. Zo had ik er nog niet tegen aan gekeken, een imcomplete reeks in je collectie, the horror. :+
     
  10. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Het moet ook

    deel 1
    deel 2
    deel 3
    deel 5
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    tropische settings werken gewoon niet met ww2 games
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Aangezien jij persoonlijk vind dat de games die in het verleden tijdens de WOII afspeelde in een tropisch setting, dat dit ook een garantie is dat allen games die gaan komen in de toekomst ook niet gaan werken.

    Wacht gewoon rustig af tot er meer info is, of nog beter een demo of the fullgame voordat over dit kan oordelen. O-)
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal erg goed! yup WW2 weer.. ga ik mijn silenced guns wel missen, maar co-op, sneaky tegenstanders, bloederiger dan ooit en dat alles op de COD4 engine...
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    MoH: pacific assault was imo anders wel de laatste echte MoH game die ik goed en leuk vond,
     
  15. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, want we hebben natuurlijk al zoveel WW2 shooters gehad die in de tropische settings waren. \o/
     
  16. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel vet, zolang het niet weer met de Tweede Wereldoorlog te maken heeft=(
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigenlijk precies andersom. de singleplayer was een beetje fantasieloos, maar de multiplayer van cod3 was de BOMB
     
  18. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de slechtste multiplayers ooit bij shooters bedoel je zeker?
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht was het niet, hoor ;)

    Ik bedoel, je kon gewoon voor het eerst in voertuigen enzo, je had best wel leuke modes. Zo vond ik de gamemode ''War'' wel leuk :)

    Ik bedoel, CoD 2 was hier niks bij. Alleen is het wél zo dat CoD 4 natuurlijk gwn PWNT vergeleken met CoD 3 _O_
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee hoor, ik vond het echt geweldig, vooral WAR. Snap niet wat de problemen waren met COD 3. Kan je dat eens aangeven, ik kan me echt niets bedenken waarom het zoog.

    Kan maar 1 reden bedenken, je bakte er niet veel van ;), maar even for real, wat zijn volgens jou dan de minpunten geweest!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina