1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Exactly my thoughts. :cool:

    Maar, ik heb de game voor €40,- overgekocht van MCSparkle, die de game te moeilijk vond. :lol: Dus ga 'r van de week aan beginnen, zin in! :)
     
  2. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    net level 7 uit gespeelt. echt een kut level vind ik dat het 'sfeertje' is helemaal niet leuk of zo. ik vind het wel een grootminpunt aan de game dat de levels allemaal nix met elkaar te maken hebben, je hebt telkens totaal verschillende fiends.
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, de chapters 7 8 en 9 zijn de kutste in de game. een groot stress festijn was het voor mij. daarna wordt het weer wat leuker hoor, dus gewoon doorzetten.
    heb em zojuist uitgespeeld op warrior, en een tip voor iedereen, die obliteration technique voor de laatste battle is echt gruwelijk met de scythe, aanrader.
    ben nu begonnen met path of the mentor, ik wil de vijanden en omgevingen nog een keer goed bestuderen en mijn skills verbeteren. die weapon runs doe ik daarna wel.
    het costume dat je krijgt met warrior is trouwes best vet. wel kut dat nu ik daar mee ben begonnen, ik die fucking cinematics niet kan doorspoelen. das heel irritant, want ik weet nog wel hoe dat allemaal ging, laat me lekker vechten verdomme!
    (P.S. werdt trouwes meteen afgemaakt bij de eerste groep vijanden, lol :+
     
  4. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Acolyte dat zou ook kunnen schelen:) Dit is mijn eerste NG game dus ben ik rustig begonnen. Ga hem hierna nog een keer op Acolyte met alle wapens uitspelen en dan ga ik voor al die Tests of Valor want die heb ik deze playthrough gemist:p Daar ga ik het op warrior proberen.
     
  5. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel totaal niet moelijk op Path of the warrior. Mentor is wel lastig. Ben nu in chapter 11 en ik moet tegen 10 van die 1ste boss dingen vechten en 30-40 ninjas met explosieven
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hoe doe je eigenlijk zo'n obliteration move? Ik heb hem welleens gedaan dat wel. Maar is dat een move dat beiden benen, armen en het hoofd er af gechopt worden?
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij chapter 2 op mentor en je moet gewoon veel blocken en op het juiste moment toeslaan en slim spelen, maar heb nog niet zoveel gespeeld. En opzich is mentor nog wel te doen maar master ninja wordt echt een ramp denk ik
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    zodra een ledenmaat is afgehakt op Y drukken
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is het niet zodra je wat gele orbs geabsorbeerd hebt Y ingedrukt houden totdat je begint te gloeien?

    (kan ook zonder orbs dacht ik alleen dan moet je y langer ingedrukt houden)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat zijn ultimate attacks. En dat is de andere 1000 kills achievement.
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt ook en UT als je een bow oplaad en dan afschiet, erg handig op die vliegende beesten omdat je ze maar tot die witte gloed hoeft op te laden om een UT kill te krijgen want met een zo'n hit zijn ze al dood
     
  12. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb per ongeluk een ledenmaat afgehakt met de scythe omdat ik die in eens in mn handen kreeg na die boss fight. Kan ik nu niet meer die Achievement halen? Ik vind het trouwens wel een naai streek van team ninja
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Oh oh MCSparkle! En hij was al zo ver in het spel gevorderd... :{
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope kan niet meer, je kan dan wel je xbox uitzetten voordat ie saved, je zal de boss dan wel overnieuw moeten doen.

    Maar ik snap niet dat mensen op hun 1ste run al die archievement willen halen dat je het spel uitspeelt met 1 wapen, die verschillende wapens zijn juist het vetste vind ik. Voor grote fiends pak je die scyte of de lunar staff en kleine dragon sword, talons of die 2 katana's..

    Ik heb zodra ik die katana's kreeg bijna niet meer van wapens gewisseld, ze spelen echt lekker en de combo's zijn ook super easy en effectief (vliegen continu armen en benen over het scherm 8) )

    Las trouwens dat je later ook Blade of de Archfiend krijgt, het wapen waar de 2de boss mee rondloopt en dat je die dan dual wield samen met dragon sword _O_
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Unlockable How to Unlock
    New Game + Complete the game and save after Credit Scroll

    New Game +
    Save after completing the game to unlock New Game +.
    When playing a New Game + you will begin play on the same difficulty you completed with all weapons from the previous game at their current level. You will also keep your life, ninpo, items and essence.


    Unlockable How to Unlock
    Black Jaguar Costume - Complete Path of Mentor
    Camoflauge Ninja Outfit - Complete the game on Warrior
    Gamerpic. - Collect all 30 crystal skulls
    Music Test - Clear the game on any difficulty
    Old Film Filter - Beat the game.
    Red Ninja Outfit - Complete the game on Acolyte
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    30 skulls? ik heb er 8 xD
    Gaan wapens er anders uitzien zoals in NG1?
    Want heb nu dragonsword op 3 en zodra ik nog een shop tegenkom ook die claws.
    Heb gister trouwens 40.000 essence uit 1 kamer gehaald. o_O (Met die visjes)

    Is er nog een andere manier voor easy money?
     
  17. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    In Chapter 9:
    moet je op een gegeven moment door een hele lange gang lopen en moet je op een gegeven tegen die worm baas vechten. In die lange gang heb je ook kleine zij kamertjes die rood zijn en waar een soort bollen op de grond liggen. Als je die stuk maakt krijg je heel vaak geld en af en toe leven etc.
     
  18. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al mn 3de run en nu moet ik deze afmaken omdat ik anders geen toegang heb tot new game + =_=
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Iemand die dit spel heeft besteld via Gamehubs? Zoja, wat is de levertijd bij de normale levertijd en wat voor taal is het hoesje en boekje e.d.?
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeeld. En het viel me een beetje tegen. Grafisch veel minder dan ik had verwacht, en greep me minder aan dan deeltje 1.

    Mja ga 'm vast nog wel halen, maar eerst weer eens deel 1 van marketplace halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina