Het enige nadeel van HALO vind ik de multiplayer. Je kunt het maar met zo weinig spelen en er zitten geen bots in. Ik heb niet veel vrienden, en al helemaal geen vrienden met een xbox (te arm, geen werk enzo) dus linken zit er al helemaal niet in. Dus ben ik aangewezen op de singleplayer, maar die heb ik al uitgespeeld. Dus ben ik een beetje uitgekeken op HALO. Als ze dit beter hadden uitgewerkt, was het echt een van de beste spellen ooit geweest.
ik ook..het blijft lachen op Heroic en een uidaging op legendary..verder heb ik WEL vrienden met een vet snelle kabelverbinding dus de MP zit ook wel goed
met welke spellen kan je nu eigenlijk al online via je pc? met HALO? ik hoop het ga ik da eens proberen
Ja, met HALO kun je online spelen, maar dan moet je eerst bij gamespy tunnel software downloaden. EN je moet je xbox en je pc via een hub of router met het internet verbinden. En je kunt alleen maar met mensen met PAL Halo spelen, dus niet met die Amerikanen.
toen ik het uitgespeeld had op eazy.....had ik geen zin meer in de legandary hoor! zo leuk vond ik um niet. om um helemaal weer over te doen! ( wat ik trouwens wel heb met SC )
halo moet je opnieuw doen in coop mode, dan is het wel leuk. tip: bloodgulch multiplayer met alle voertuigen 50 frag limit en oneindige granaten. beste multiplayer game die ik ooit met halo gespeeld heb
Spellen die al online kunnen via XBconnect Halo unreal championship ghost recon serious sam mechassault timesplitters moto gp Whacked NFL FVR 2k3 tony hawk2/3/4 NASCAR heat NHL2k3 en ik co-op de helft soms alleen,ik en men pa we gaan een level doen,hij haakt op 1/4de ongeveer altijd af,en dan co-op ik alleen...,kost wel meer tijd maar is wel veiliger
Ik had Halo een tijdje op de stoffige stapel gegooit , maar sinds ik een paar clips heb gezien van Halo waarin men aan het "klote" is.....Ben ik weer volop Halo aan het spelen......
Het is een cutscene maar wel met de ingame engine gemaakt dus eigenlijk wel ingame graphix!! Hehe geinig, heb ik precies andersom Halo weet me nog altijd te verbazen met zijn goede AI (vooral als je op wat moeilijkere niveau's speelt)