1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Dual Katana's zijn echt wreed :cool: Heb ze in dit deel nog niet gevonden, zit geloof ik wel in het Chapter waar dat gebeurt, maar ik weet wel dat ik ze in Sigma in elk geval superbruut vond ! :)
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics wel een minpunt, vind de game gewoon niet mooi genoeg.
    Daarbij is het echt veel van hetzelfde, maar trok het mij minder aan dan deel 1.

    Heb vandaag dus deel 1 weer gedownload, ben daar weer mee bezig. Scheelt me 50 euro, deel 2 komt nog wel.
    Had gehoopt dat ik van deel 2 hetzelfde gevoel zou krijgen als bij het spelen van deel 1.
     
  3. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    1 van de ergste dat kan gebeuren is gebeurd bij mij. Final boss verslagen met Scythe, Credits afgelopen. Ga ik effe leaderboard kijken loopt Xbox vast .....

    Ik moet nog 3 skulls vinden maar dat gaat een beetje moeilijk. weet iemand misschien alle locaties ;)

    ik ga maar nog eens de boss killen

    EDIT:

    OK heb Scythe binnen, maar ik ben achter gekomen dat mijn Xbox vastloopt als ik beetje door de leaderboards/Weapons heen scroll.. is dat ook bij andere?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels ook de Dual Katana's en ook gelijk ge-upgrade naar het maximale level :cool: Van de week weer lekker verder vanaf Chapter 5. Heerlijke game :)
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook wel regelmatig. niet altijd ofso, maar ik had het bijvoorbeeld ook nadat ik de eindbaas had verslagen. (kon k verdomme mooi weer opnieuw beginnen)
    het is dus als het goed is geen hardware probleem, want ik speel het zelf op een elite en die hebben de duurste hardware componenten van alle xbox versies.
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Vraagje over Chapter 3:

    Iemand die me kan vertellen waar ik naartoe moet nadat ik in het riool terecht gekomen ben en net die flying knives heb gekregen (voor die rotators)?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    klinkt als een netwerkprobleempje als je xbox alleen vastloopt als je LiVE op gaat, kun je met andere games wel gewoon online spelen enz?
     
  8. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Net chapter 5 uitgespeeld, die water dragon was gewoon te makkelijk. Ik vind het gewoon een vet spel, de camera is inderdaad was lastig af en toe, maar ik kan er goed mee leven. Ik weet alleen niet zo goed wat ik met mijn essence moet doen, heb nu dual katana en dragon sword op level 3, welk wapen vinden jullie nog meer goed om te upgraden naar lvl 3?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb de Dragon's Claw and Tiger's Fang naar level 3 ge-upgrade en de dragon sword. Die eerstgenoemde is dan echt sterk, je kan ook er dan ook hele brute combo's mee uitvoeren!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1 superzwaar (lunar staff, scythe)of supersnel wapen(falcons talons) is missch wel handig,.. al moet ik zeggen dat ik toch eigenlijk altijd DS gebruik
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe versla je de eindbaas? Ik weet dat het met pijl en boog moet, maar je moet die pijlen volledig opladen, dat kost tijd en ondertussen slaat die eindbaas me verrot. Heeft er iemand tips?

    Ik heb nu wel alle test of valors gehaald. De tests werden steeds moeilijker, maar wanneer je bij test 7 bent, krijg je ineens van die skeletschorpioenen en die kevers met stekels en test 8 en 9 zij net zo makkelijk.
    Daarnaast is die scythe overpowered, ik heb het op level 3 (samen met nog wat andere wapens), maar met die scythe versla je alle bosses (op de eindbaas) met gemak, tenminste vanaf level 10(speel op warrior).
     
  12. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de game uitgespeeld op Warrior. Makkelijk spel op de laatste chapter na! Je krijgt in chapter 14 geloof ik 5 boss-fights. En die laatste 3 zijn echt wreed! Maak je borst maar nat als je op Warrior speeld. Voor mij nu al de meest frustrerende battle in games de afgelopen 5 jaar!

    Mijn broer is nu bezig op Acolythe, echt een lachertje vergeleken met Warrior. Je vecht zo door de eerste 5 chapters heen binnen 2,5 uur.
     
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook op acoylte bezig voor de tests of valor achievements en ga die weapon achievements snel halen daarmee, maar indd een lachertje. ben nu bij chapter 6 en heb maar 2 uurtjes gespeeld echt te easy. En bij mentor kom ik nu niet verder bij de 2de chapter en dan de 1ste mini boss:confused:
     
  14. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen problemen met andere spellen als ik online speel. Ik kan bijv GTA IV uren online spelen zonder problemen.



    Vraagje:

    Ik ben net begonnen met Warrior en heb chapter 1 gehaald. Maar nu blijkt dat ik mijn Score niet kan uploaden. Op de leaderboard zie ik dat mensen boven de 30 Mil punten hebben en achter daar staat hoevaak ze het hebben gespeeld. Ik heb gewoon via New Game > Path of the Warrior gekozen. Heb ik een fout gemaakt?
     
  15. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm vreemd ik ben bezig in chapter 12 maar ik gebruikte te veel items waardoor ik even overnieuw wilde beginnen dus ik druk op back en klik dan quit game en nu zijn al mijn save files verdwenen. Kan daar wat aan gedaan worden of kan ik alles weer over nieuw doen?

    Oh wacht ik zie nog een auto save bestand. Vreemd, naja beter dat ik niet 12 chapters overnieuw hoef te doen :p

    Net bij die vuur armadillo;s blokte ik maar ging ik wel dood. Dus moet je echt precies op de richting van die dooie armadillo blokken of heb ik net gewoon pech gehad.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heb het spel via Gamehubs besteld, toch maar via de snellere service, ik ben nl. heel ongeduldig in dat soort dingen 8). Als het dan een dag of 2 duurt ben ik tevreden :)
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging bij zijn hoofd staan, idd wel naar hem toe gericht.
     
  18. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de demo gespeeld, en speelde lekker weg!
    Heb nog niet echt veel hack&slash spellen gespeelt, ja Ninety Nine Nights: vond em opzich wel aardig. Maar is deze de moeite waard of kan ik beter wachten op games als Battlefield?
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je N3 aardig vond kan ik je deze met een gerust hart aanbevelen ;) Betere actiespellen dan deze vind je in mijn ogen niet op de 360.
     
  20. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    N3, vond ik alleen echt een slecht spel door de filmpjes tussen de gevechten door! Ben je net bezig met een super lange combo ineens zo'n filmpje!
    En de omgevingen in N3 waren niet echt spectaculair te noemen!

    Denk dat ik het spel wel ga halen! Bedankt! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina