Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dit kan xD

Want als dit zo is, krijg je always een nieuwe en dan kan iedereen dit doen }:]

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee dat kan niet. De tweede keer dat je belt voor een defecte accessoire moet je die toesturen naar MS.

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Maar aangezien die dingen bijna nooit kapot gaan als je er normaal mee omgaat kan je zo een gratis controller fixen

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister de P&C kit gekocht en na een tijdje sprong het knopje van de kabel op groen. Is dit wel normaal want op de meegeleverde informatie stond dat het 6 uur kan duren totdat die volledig is opgeladen. De tijd dat de kabel aangesloten was kon niet meer dan een uur of anderhalf zijn geweest.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1x wel ja. Maar dat is eigenlijk gewoon misbruik maken van de service. :+

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is normaal.
    Hier laad ik een lege accu op in <2 uur.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt :).

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    KloptO-)
    Ik heb er nu toch al 2 dus ik houd de service wel totdat ie echt kapot is ofzo haha

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    >> From gizmodo.com:

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een Xbox 360 mét Blu-Ray drive eh? Ik zie dan liever een externe, zij hebben zelf ook gezegd dat er geen Xbox 360 zal verschijnen met daarin een Blu-Ray speler.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komt geen interne blu-ray

12. Shizzel

Shizzel Guest

Of je verzint een smoesje en krijgt er 2, en dan als er eentje kapot gaat weer bellen, te horen krijgen dat je hem op moet sturen, maar dan wel een mailtje krijgen dat er een 3de controller is verstuurd, voordat je de kapotte hebt verzonden :D.

13. Martiniator

Martiniator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lampje knippert

ik heb een probleem... als ik mijn xbox 360 aanzet gaat het middelste lampje (dus niet die vier eromheen, de ring of light) knipperen. ook wil de dvd lade niet meer open. het xbox dashboard werkt nog wel gewoon.

weet iemand wat er aan de hand kan zijn???
    alvast bedankt!!

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb die play en charge kit al een tijdje, een zwarte accu met die kabeltje.
    maar als ik em aansluit met die kabel dan geef die een groen lampje weer, als ik hem los koppel dan valt die batterij gelijk uit, ik kan alleen nog maar spelen met de kabel aangeloten, hij laadt dus niet meer op..
    kan ik hiervoor gwn microsoft bellen en krijg ik dan een nieuwe thuisgestuurd?

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nog nooit van gehoord, ik zou MS even bellen.

Yup.

16. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je dvd lade is dan kapot en daarom blijft het middelste lampje ook knipperen. Het beste kun je Microsoft bellen en vragen dat je dvd lade wordt vervangen.

17. VatoLoco

VatoLoco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik 5 mei me Xbox gekocht, werkte prima, gta 4 gekocht en 2 weken geleden opeens op 37% steeds wanneer ik de game weer startte na 2 min vastloper, achter elkaar terwijl me dvd geen enkele kras gehad.

Afijn, ik me xbox opgestuurd en gisteren terug gekregen, ik gelijk gta4 erin en spelen en hij liep niet gelijk vast, ik dacht nog, aiii relaxed, maar helaas na 10 min vast, en dat blijft ie nu weer doen na ong 10 min.

Ze hebben er een nieuw moederbord ingeplaats maar het probleem blijft, wtf??

Vandaag weer microsoft gebeld maar die beweren dat het aan de dvd moet liggen en dat ik rockstar moet bellen :mad:

Iemand ervaring met mijn ervaring??

18. Aerz

Aerz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt inderdaad wel alsof het aan de dvd ligt.. Leen of huur een ander spel en tjek wat er gebeurt

19. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox 360 elite schijnt ook nog veel hitteproblemen te kennen, dus vroeg ik me af wat de beste cooler is? Ik heb al rondgekeken, maar het zijn er veel die allemaal (voor mij) op elkaar lijken.

20. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ff voor de zekerheid: dus als je microsoft belt en zegt me controller is kapot dan sturen hun een nieuwe zonder iets te checken??? zoja dan ga ik ze zo maar even bellen voor een gratis extra controller

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina