1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe lang duren de stunt jumps en hidden packages. Ik twijfel nog een beetje of ik er aan wil beginnen, want 10 uren o.i.d. ga ik waarschijnlijk niet halen en het was wel in die richtig geloof ik ;P.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Duiven alleen al is ong 10 uur! Stunt jumps denk ik 5 uurtjes of iets minder!
     
  3. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    mischien een beetje newbie vraag maar wat zijn counters als je aan het vechten bent want ik krijg die achievement de hele tijd niet:confused:
     
  4. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegenstander net wil slaan moet je A(of X voor ps:cool: indrukken.
    Counter is ontwijken en dan terugslaan.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En vergeet niet te vermelden dat nadat je op A gedrukt hebt je op B moet drukken voor de daadwerkelijke counter!
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    EINDELIJK! Liberty City Minute is in the pocket! 10:44 uur heb ik er over gedaan! Toch redelijk snel nog dacht ik zo?!
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Redelijk snel? Dat is wel erg extreem! Hoe hard heb jij zitten rushen? Net over de helft van de game besloot ik ook wat sneller te spelen voor die achievement. Resultaat: 23,5 uur. En dat is nog steeds meer dan het dubbele van jou!
     
  8. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel snel.Ik ben al over de 50 minuten heen.Dus ik haal het niet meer.
    Maar ik speel hem straks opnieuw als ik hem uitgespeeld heb.Dan kan ik ook gelijk die 55 miljoen ofzo iets halen.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet zo goed met getalletjes?
    50 uur bedoel ej waarschijnlijk. En een HALF miljoen, 500.000 :cool:
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Was wel mn tweede playthrough, maar dat lijkt me duidelijk! En ik heb alleen maar taxi's gebruikt en die ritjes geskipt en alle cutscene's geskipt! Verder kon ik alle missie super snel rushen omdat ik precies wist wat ik moest doen en mn headshotskills aardig ontwikkeld heb ;)! Ook heb ik alleen gebruik gemaakt van de autosave en telkens als ik een missie failde opnieuw geload ipv via sms de missie opnieuw te doen! Had gehoopt m onder de 10 uur te halen...maja, met 10:44 ben ik ook best blij ;)!

    Over de 50 minuten??? OMG...dat haal je idd nooit meer nee :9! Maar die 55 miljoen wordt idd een eitje voor je :+!
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    10 uur ...
    ik had er met mijn 2de playtrough 18 uur overgedaan, had dan wel alsnog op me gemakje gespeeld, geen taxi, geen cutscenes geskipped.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net eerste 25 duive gekillt.. Niet egt veel aan, saai werkje. Maargoed duurde ma 20-30 minuutjes ofzo. In totaal denk ik het dus binnen 4 uurtjes te klaren.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    net " Fly the Co-up " gehaald

    ben de nummer 500 van de wereld in Deal Breaker \o/ \o/ \o/

    tijd: 6:10 of zoiets

    We hadden niet eens de boot maar de bus. Ikkke dus als de gesmeerde bliksem erachter aan met men heli. Hem de pas afsnijden en met een rocket opblazen. Precies op dat moment kwam men buddy op zen bike eraan. Instappen en wegwezen, crashlanding etc
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een goeie tijd, 6:30 ofzo, toen ik bij de garage kwam, alleen had ik hier zo lang over gedaan, ik wou absoluut geen risico's, dus netjes geparkeerd:)
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Idd....ging die grapjas gewoon netjes de helikopter neerzetten :9! En NOG viel mijn mannetje er uit ipv netjes uitstappen |:-! Gelukkig had ik al een mooie tijd van 05:59 gehaald ;)!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ff over de petrovic achievement. Moet ik daarvoor ELKE track met ELK auto/motoro/heli etc halen?. Dus zeg maar dat ik bijvoorbeeld met Supercars elke track moet halen met een infernus en dan weer elke track moet winnen met een superGT etc??

    als dat zo is dan is dat zeker een van de allerkutste achievements ooit gemaakt. Je zit al snel met 20 in een race en het mag al een wonder zijn als je zonder brokken de eerste bocht doorkomt.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gewoon elke race een keer doen, het maakt niet uit met welke auto, of helicopter, als je maar 1ste bent,

    wel gewoon race, niet gta race,
    en idd, je mag blij zijn als je niet vastkomt in de eerst bocht ,
    had zelf een keer dat er een auto op mij terecht kwam, en samen reden we een heel stuk door lol:p

    maar de multiplayer heb ik zelf al een poosje niet meer aangeraakt,
    het is een leuke multiplayer, meer kan je niet verwachten van gta,
    maar nu trekt het me niet meer zo.
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lol...die checklist heb ik al een hele tijd naast mn xbox liggen!! En heb pas 1 race kunnen afvinken :9!!
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Pff ik ben bij de laatste missie maar ik heb al mijn vrienden nog niet boven de 90%. Iedere keer word ik nu gebeld maar druk m maar weer weg voor de achievement
     

Deel Deze Pagina