1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste dat je hem gewoon speelt, die heb ik niet gekregen :confused: terwijl ik tot de 15e ging, en wat houdt custom drama piece in?
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Custom Drama Piece: drama piece's selecteren naar keuze.
    Pre-set Drama Piece: drame piece's geselecteerd door de CPU.

    :)
     
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan alleen "default drama"en leaderbords kiezen daartussen staat "???" hoe speel ik die vrij?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  4. Godd1e

    Godd1e Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik had precies hetzelfde.. dan ben je wel even zuur in je koppie na 3 kwartier doorbeuken :p
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Doorspelen totdat je doodgaat. Dan speel je custom-drama vrij. Je bedoeld survival toch?
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Woei, heb de game vandaag ook binnen gekregen. Straks even kijken hoe vet het allemaal is :D
     
  7. Godd1e

    Godd1e Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk :).. zeker als je het echt door begint te krijgen.. veel tactieken etc.. kwa single player is het meer een soort samenvatting van het verhaal. het is het meetste gefocussed op het vechten tegen elkaar lijkt me :).. maar er is genoeg te unlocken en er zijn zowiezo veel speeluurtjes aan te besteden!
     
  8. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt :) ja ik ben denk ik gewoon zo goed dat ik nog niet dood was gegaan ;)
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoever ben je gekomen dan?
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ik was bij 50 toen had ik geen zin meer dus drukte ik xbox uit, als ik ds dood liet gaan had ik die achievement haha :D
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dan heb je waarschijnlijk geen achievement gekregen? Meestal krijg je die pas als de puntentelling (dus als je af bent) voorbij rolt.
     
  12. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    15 ;) toen ging ik slapen O-) en nu is het spel uitgeleend en krijg ik het volgende week pas terug :9
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dan lijkt me die vorige uitspraak zeer sterk gezien ie tot 100 gaat
     
  14. Godd1e

    Godd1e Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Over al die mensen die zich irriteren aan die kindjes die de hele tijd schieten.. gewoon rekening houden met wie hij speeld. is het vegeta met zn 3ki special dan kun je niet met ^+A dodgen.. de truuc is hem gewoon uit te dagen om zijn special steeds te gebruiken.. zodra zijn ki max gaat zo snel mogelijk opstaan met ->+A ( vermijd met sidestep opstaan want de timing is maar vaak genoeg zo dat de beam je al raakt tijdens het sidesteppen ) en houd A ingedrukt, dan duw je RT in en laat je A los en houd je RT ingedrukt.. gewoon omwisselen.. dan block je hem altijd.. dan moet je gaan toeslaan, zodra zijn ki vol is weer wachten.. maar let wel op je eigen ki etc! het spel gaat diep op het einde :p.. voor alles is er iets om eruit te komen. maar kiddie spammers zijn het makkelijkst als je maar niet te aggresief wilt spelen.

    Je verliest omdat je je irriteerd en juist naar hem toe wilt gaan. dat vermijden. :p..
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  15. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook een grapje :)
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey kan je het spel ook op easy/normal spelen en dan alle achievements en alle characters unlocken zonder het op hard te spelen, want ben namelijk niet zo erg goed in vechtspelletjes :p.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jup, kan geloof ik gewoon, op normal zoiezo. maar de moeilijkheids graad in deze game ligt zoiezo niet hoog. dus normal en zelfs hard zijn uitermate goed te doen als je een beetje het spel door hebt.
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke cool thnx dat maakt het gelijk ook een stuk leuker en minder frustrerend om het spel uit te spelen en idd normal viel best mee eigenlijk zelfs voor mij.
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    op normal had ik maar met 2 gevechten problemen om op Z te halen, en dat waren toevallig 2 met brolly, brolly tegen piccolo en brolly tegen goku... maar heb het wel gehaald :)
    binnenkort maar even proberen op very hard :+
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat doe je eigenlijk gewoon voor de lol of om wat extra achievement te halen? Kan je ook gewoon easy tegen brolly gaan ?
     

Deel Deze Pagina