1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Kamikaze is toch wel leuk om te doen, jezelf insluiten in een hoek met een grote auto, wachten tot de politie er bij is en dan jezelf opblazen
     
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was ook wel leuk vond ik zelf.Ik reed gewoon tegen een auto aan en die vloog in brand.Een mannetje ook dus die rolde op de grond.Kwam er een andere auto aan.En dat mannetje in die auto schoot op dat brandende mannetje._O_En toen vloog die ene auto ook in brand.Dus die persoon die er in zat vloog ook in brand.Whaha vond ik wel grappig om te zien
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, deze momenten maken gta, gta.
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren een mooi moment meegemaakt. Ik rijd onschuldig in men auto door de stad tijdens een Deathmatch. Ineens uit het niks donderd er een persoon vanuit een helikopter boven mij. hij flikkerde door men vooruit in men gezicht en...en jawel ik was dood. ik heb zeker een volle minuut met open mond en volslagen verbijstering naar men tv zitten kijken toen dat gebeurde. Desalniettemin is dit het soort gebeurtenissen dat GTA mooi maakt.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Bowlingballen van anderen kapotschieten :)
     
  6. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister een staart van iemand anders heli met mn auto araf gereden tijdens een jump op het vliegveld. Was wel mooi om te zien en hem vervolgens te zien crashen en te pletter storten.

    Ook nog een mooie actie in single player via de beruchte schommel, helemaal door het park geschoten in slomo dwars door een bankje waar net 3 bejaarden op zaten. OWNED!! :cool:
     
  7. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    In de multiplayer met 4 man in een auto vol op een tankstation afrijden, en dan zelf eruit springen\o/}:]
     
  8. saunders

    saunders Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het leuke idee om die maatjes van Dwayne te bellen zodat we met z'n allen weggeknalt konden worden door die swing-glitch.
    Dus ik bel die Dwayne, maatjes komen eraan.
    Ik pak vervolgens m'n Infernus die bij m'n safehouse stond, maatjes stappen in.
    Volop crossen op de snelweg naar het andere eiland waar die schommel staat.
    Dacht ik dat als ik uit de auto zou springen het wel leuk zou zijn om die maatjes er ook uit te zien springen. Bleek dus dat ze bleven zitten.
    Die Infernus rolt dus helemaal door, en ik erachter aanrennen.
    Komt die Infernus eindelijk tot stilstand, en wat zie ik: maatje van Dwayne stapt uit, stapt weer in, gaat achter het stuur zitten en rijd gewoon volop met mijn peperdure luxe sportwagen weg.
    Ik had echt zoiets van "Wtf, them nigga be stealin' my car!". Ik was echt met stomheid geslagen haha.
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat jezelf altijd zo lang door rol, vaak ga ik alsnog dood dan door de explosie.
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat is wel heel mooi idd. Ik had laatst een streetrace met een paar agenten die allemaal een Feltzer hadden gestolen (hoewel ze met een politieauto waren gekomen). :+
    Die glitch met de schommels is idd erg leuk, helaas kunnen Roman en Little Jacop het minder waarderen (die moeten het vaak met de dood bekopen).
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    een 4 persoons lamborghini, het moet niet gekker worden
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie hier een Easter Egg ;)
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    waar dan?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon bullshit verhaal dus?
    Btw, wat is die beruchte 'schommel' dan?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Kijkt u eens.

     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, droog! :D Dat ga ik ook proberen. Leuke DBZ theme song trouwens.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet ook een keer zelf er aan gaan hangen, dat is ook humor.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    slecht filmpje zeg XD die gast kan het zelf niet eens
     
  19. saunders

    saunders Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    lol kweet niet meer of ie 2 persoons of 4 persoons was, er stapte iig wel een gastje in. kan zijn dat ik die ander heb achtergelaten, maar 't is al een poosje geleden dus ik weet het niet precies meer.
     
  20. saunders

    saunders Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    lol kweet niet meer of de infernus een 2 persoons of 4 persoons wagen is, er stapte iig wel een gastje in. kan zijn dat ik die ander heb achtergelaten, maar 't is al een poosje geleden dus ik weet het niet precies meer.

    edit:
    oeps sorry voor de dubbelpost, ik weet niet hoe ik een post kan verwijderen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008

Deel Deze Pagina