Werkt nl xbox 360 ook in andere delen van de wereld?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magikal Youri, 14 jun 2008.

1. Magikal Youri

Magikal Youri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ga 9 juli voor 10 weken naar brazilie en zou graag mijn in nederland aangeschafte xbox 360 mee willen nemen. Nu is mijn vraag of dat hij daar werkt met tv/stroom en dergelijke. Het zou wel masterlijk zijn want 10 weken alleen strand wordt je ook niet goed van. Alvast bedankt!

Groeten Youri

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    even iets opgezocht:

Dus je hebt iig zo'n 'reisstekker' nodig. Jeweet wel, waarmee je nederlandse stekkers in amerikaanse stopcontacten kan doen.

Als je in een 110 volt zit moet je ook nog ergens een 110v-->230v omvormer nodig, die iets wat prijziger zijn: bijvoorbeeld deze (klik)

edit: ik ga er even van uit dat een nederlandse 360 niet op 110v draait. Maar als je dat zeker wilt weten staat dat op de adaptor bij 'input'.

Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  3. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet omdat ze daar een ander stroomnet gebruiken maar, ik kan het ook mis hebben!

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Jezus je gaat toch geen xbox meenemen als je naar brazilie gaat? Ga daar genieten van de dingen daar zou ik zeggen?

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En dan krijg je nog het gezeik met PAL/NTSC want ik geloof dat Brazilië NTSC heeft aangezien het Z Amerika is. Ik heb geen flauw idee of een PAL apparaat op een NTSC toestel gaat werken, maar ik ga er vanuit dat het niet werkt. Waarom hebben ze het anders bedacht..

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja hij werkt daar maar je hebt wel een converter nodig.. waarschijnlijk kan je daar geen games kopen (omdat deze een andere regio is)

7. Magikal Youri

Magikal Youri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zit daarbij mijn schoonfamilie en geloof me 10 weken strand is ook niet alles, voor de loze uurtjes is hetleuk om iets te doen te hebben en ik kan het weten want heb er vorige zomer ook 9 weken vertoefd! De stroom in fortaleza is in ieder geval gewoon, in het huis van mn vriendin 220 volt. Maar xbox van ons kan dus geen ntsc aan? Nog bedankt mannen voor uw reacties!

edit: Zelf ff gezocht en ik vond op wikipedia dat in brazilie PAL gebruikt wordt, zal dus evt alleen moeten kijken voor een omvormer voor de stroom!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:NTSC-PAL-SECAM.png

Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    O ja dan hoef je alleen maar een 110-220v converter te hebben

9. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    waarom zou je eigenlijk je 360 meenemen? het lijkt me dat daar genoeg te doen is.

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm? hij zei toch dat ze daar in huis al 220v hebben :+

Deel Deze Pagina