1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #01 DOE MEE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SjaccoPopino, 9 jun 2008.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Je hebt vast nog niet al je games 1000/1000 toch? Dus zo'n challenge is ook een goede reden om oude games nog eens uit de kast te trekken! Doel van de challenges op 360voice is (denk ik) om je te motiveren je gamerscore te boosten! En of je nou nieuwe games ervoor aanschaft, of bij oude games nog eens probeert die ene achievement te halen, t gaat er om dat je er plezier in hebt :thumbs:!
    En in jou (DulleNL) geval is je gamerscore al echt super hoog (vind ik), dus des te meer bragging rights heb jij als je wint! Want hoe hoger iemands GS, hoe minder games (en dus achievements) hij tot z'n beschikking heeft!
    En wat mij betreft komt er zeker een XBW Challenge #02! Lijkt mij erg leuk om dit maandelijks te doen! Heb dit idee ook via "contact" op de homepage verzonde, maar weet neit of dat is aangekomen?! Iemand die maybe weet bij wie ik dit anders kan voorleggen?!
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil me best even aanmelden, maar heb afgelopen week net alle easy achivements weer gehaald :'-( (+/-1000G). We'll see.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gewoon mee doen! Je hebt was nog wel wat spellen liggen waar je nog een achievementje kunt halen ;)!
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, sorry maar CSI verkoop ik niet want die is van m'n broer alleen die heeft er maar 400 gamerscore op gehaald, en dan raakt hij al op een game uitgekeken.

    Hetzelfde met Need for Speed : Pro Street, daar had hij 185 op.. Heb ik maar even tot 800 gehaald anders staat het zo knudde op m'n profiel! :p

    Ps. Kan je 'm niet van Zaterdag tot Zaterdag launchen? : >
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zaterdag tot zaterdag kan in principe wel (je kunt naast challenges van 3 dagen, ook challenges van 5, 7, 14, 30 en 60 dagen maken!), maar deze challenges is aangemaakt voor 3 dagen en dat valt niet meer te wijzigen!
    Doordeweeks lijkt mij het beste, omdat veel mensen studeren en in het weekend naar huis gaan/uit gaan/vrienden bezoeken/wedstrijden spelen en dus geen tijd hebben om dan te xboxen. Doordeweeks kan bijna iedereen wel 1 a 2 dagen de tijd vinden om te spelen!

    (Jammer van CSI, kun je niet zorgen dat je broer m ff snel uitspeelt ;)?! En als ie er op uitgekeken is, kan ie m toch wel weg doen?)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zou sowieso geen waardevolle prijzen uitloven, aangezien je te makkelijk via gedownloade saves aan achievements kan komen.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    /me koopt avatar, nba2k6 en tmnt op de x-bazar :D ik doe mee :+
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik doe mee, maar ga mn achivements er niet echt voor op sparen hoor, heb afgelopen 3 dagen een dikke 1200G gehaald en dat word (nog) geen dagelijkse dosis :D. Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie kunnen halen ^^.

    Volgens mij is dat geblokt hoor, anders heb ik mn oude gamertag voor niks verwijderd :p.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daar is achter te komen als mensen dat doen, en die worden dan meteen uit de challenge gekicked en wat mij betreft ook hier gebanned :+!

    Join dan :thumbs:!

    Jij ook joinen:thumbs:!

    Met jullie twee erbij zitten we dan op 9 man! Nog één zou leuk zijn omdat ik niet van oneven getallen hou (behalve 5), maar dit wordt sowieso al gezellig *)!
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Laat maar ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik doe ook wel mee voor de lol, maar ik ga waarschijnlijk in die paar dagen 0 GS erbij halen :+
    Zie nu ook dat ik opeens de 3e langst geregistreerde ben van 't zooitje, what's my reward? :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    LOL! Leuk gevonden dit! Heb nog ff een nieuwe gemaakt met Lenny-t erbij, hierzo (en nou wordt jij opeens 5de :9)! Veranderd niks aan het feit dat ik voorlaatste zou worden! Maar mooi niet dat dat gaat gebeuren, deze underdogg gaat voor een verrassing zorgen :)!

    Gezellig! Zijn nou met 9 man, best aardig voor de eerste keer toch?!

    Goed, ik ga hem MORGEN launches dus!! De challenge gaat dan om maandagochtend 09. uur van start! (dan is het 00.00 PST!)!
     
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe ook wel mee!
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil best meedoen maar ik heb helaas weinig games om zoveel mogelijk achievements te halen.

    En kan iemand mij uitleggen hoe je dan een full account krijgt?

    Over een paar weken heb ik wel een goed spel erbij om de GS te verhogen (PGR4)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe pak je cheaters aan en hoe bewijs je dat?
     
  17. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar my gamercard.net gaan en dan puur kijken naar de datums en tijden dat de achievements behaald zijn ook zou ik zeggen dat je alleen achievements mag behalen zolang er een tijd geregistreert word (dus alleen online).Om cheaters te voorkomen ;)
     
  18. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Priest, waarom doe jij niet mee? Klinkt als een grote uitdaging. toch?
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus dat ga je van iedere speler bekijken? Verder klopt de site ook niet altijd. Ik sta er bij Marvel Ultimate Alliance niet bij terwijl ik in de top10 van Nederland sta..
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    10 man nu :)!
    Ik zit nu net in de trein!Zodra ik weer thuis ben (uurtje of 11) zal ik de challenge launchen! De challenge gaat dan om 09.00 uur maandagochtend van start voor drie dagen :)!
    Ik zal vanavond iedereen een PM sturen (voor zover ik de forumnamen heb) als ik m gelaunched heb!
     

Deel Deze Pagina