Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in level 14 en moet tegen de ubberfiend vechten ik weet nog niet zeker of hij het wel is hij is behoorlijk lelijk iig.
    maar hoe maak je die opperbaas dood dan. ik kan hem alleen maar met mijn boog raken en dan gaat er ook maar wijnig van af als ik vol oplaad en op zijn kop schiet.

    iemand nog tips voor mij hoe ik hem van kant kan maken.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  2. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, check je p.m.
     
  3. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem eerst met je vol opgeladen boog op zijn hoofd schieten en dan gaat die bal in zijn buik blauw gloeien en dan moet je daar op schieten. Die spookjes ontwijk je door heen en weer te springen en dat maagzuur (of wat dat ook is) ontwijk je erg simpel door gewoon te dashen.

    Als je de baas erna bedoelt dan moet je steeds helemaal naar links lopen en op hem in beuken. Als je helemaal links blijft dan kan die je ook niet raken met die straal. Als hij slaat dan moet je een andere kant op dashen en als hij die vuurballen gooit dan moet je gewoon heen en weer springen. Die electro attach van hem is alleen een kwestie van timing en die dash attack van hem is heel simpel te ontwijken door zelf aan de kant de dashen.
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks.
    het is gelukt. wel fucking moeilijk omdat ik maar 1 keer leven kon bijvullen, nu ff opnieuw beginnen alle combo's leren en dan op moeilijk beginne
     
  5. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mentor pas als ik alle weapon achievements heb gehaald op acolyte. ben nu in chapter 2 met mentor en kom op het moment niet verder bij de mini boss
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zit nu in level vijf en heb momenteel twee van die demon seal (die je ninpo level up doen) waar zal ik ze instoppen. Me wind is al helemaal geupgrade. Of vind je er genoeg voor alle ninpo? (is de laatste ninpo niet het sterkst?)
     
  7. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou persoonlijk de vuurbal helemaal upgraden. Deze is namelijk erg doeltreffend bij sterke vijanden. Daarna zou ik de "vuurvogels" pas upgraden.
    Je vind er inderdaad genoeg voor alle Ninpo, ik geloof dat je dan wel alle Tests of Valor moet doorstaan!
    En op de vraag; is de laatste Ninpo niet het sterkst kan ik alleen maar met nee antwoorden. Iedere ninpo heeft voor- en nadelen.
    - De wind is vooral nuttig als je door veel (kleine) vijanden ineens belaagd wordt.
    - De vuurbal is nuttig als je veel schade wilt toebrengen aan 1 (of later meerdere) targets
    - De vuurvogels zijn makkelijk voor persoonlijke bescherming. (alhoewel ik deze alleen tijdens de voorlaatste baas heb gebruikt)
    - Het zwaartekrachtprojectiel heb ik eerlijk gezegd alleen gebruikt voor de achievement.
     
  8. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er volgens mij maar iets van 4 gevonden. Ik zelf vind die wind/mesjes ninpo erg goed maar die vuur ninpo vind ik ook erg goed. Die andere 2 ninpo's vind ik niet echt super.

    Ah na de post boven mij gelezen te hebben zal de reden dat ik geen Tests of Valor kon doen in mijn eerste playthrough de reden zijn waarom ik zo weinig mijn ninpo's kon upgraden:)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle 4 tot level 3 kunnen upgraden. Maar heb dan ook alle zijpaden/kamertjes/watergedeeltes en Tests of Valor gehaald. Denk dat je er dan meer zult vinden. Heb helaas niet bijgehouden waar ik wat heb gekregen/gevonden.
     
  10. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opzich ook wel veel zijpaden etc bekeken maar had er maar iets van 4. Maar ik was vergeten de Rod of Trails te pakken in mijn eerste playthrough dus al die items die je bij die Tests of Valor krijgt heb ik gemist.
     
  11. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens met Steenbok. Zou de Wind Ninpo gebruiken als je snel overrompeld wordt, zorgt ervoor dat je vrijwel iedereen in je omgeving met een Obliteration af kan maken. Heb de Phoenix zelf totaal niet gebruikt, de Piercing Void (laatste) is heel heel handig bij 1 instantie. Eindbazen van chapter 9 (die 2 'vogels'), gebruik Piercing Void om ze neer te krijgen, was op Warrior met 1 Ninpo de helft van het leven weg, maakte het ontzettend veel makkelijker.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na 2 ultimates (Y ingedrukt houden, laden en loslaten als hij op het punt staat je te raken) is hij dood. Ook kun je je Ninpho attack op hem gebruiken. Na 2 รก 3 geladen aanvallen zou de boss dood moeten zijn en kun je de kleintjes nog even afmaken. Dan zul je nog wat kleintjes moeten mollen en kun je door naar de main boss. Deze is weer iets pittiger :p
    Heb best veel NG Black gespeeld, en tot nu toe lukt het prima :), dankje.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ben nu weer in level 2, op de mentor moeigelijkheidsgraad. Woei, da's toch een ander balspel. Ninja's met guns, ninja's met bazooka's en (helaas) multi-rocket launchers. Die lunarstaff is handig voor hoge combo's, maar ik vecht toch nog het liefst met het zwaard. Snijd zo lekker. ;)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net Volf in elkaar geslagen. Heerlijk dit spel
     
  15. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em net uitgespeeld op warrior, laatste boss zonder health potions(werd er helemaal gek van).Ik wil nu verder gaan spelen op accolyte zodat ik alle test of valor kan gaan doen. Moet ik dan gewoon nieuw game kiezen? (ik wil wel al mijn wapens behouden).
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    bedoel je de aller laatste baas, ofzeg maar alle 3 op een rij.. want ik ben nu bij die 1e van die drie (die gast met tentakels zegmaar) en ik heb geen healthpotions en geen talisman.. is het dan wel uberhaupt tehale? ik speel op warrior.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    NEt die grote armadello verslagen. Leuk dat blokken op het laatst. Die Bazooka dudes zijn goed irritant. frusterend irritant. Tot ik merkte dat als je een incedary shiruken in hun meld gooit ze gaan zitten en je naar ze toen kan rennen. Net Test of Valor 5 gedaan. Lekker irritant ook
     
  18. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog steeds de demo niet downloaden, not available from your current location. Heb alles gewoon op Nederland ingesteld staan.
     
  19. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben in chapter 8 nu\o/ Heerlijk spel uiteraard! Maar vraag me af of je eigenlijk de geupgrade wapens meeneemt naar een andere playthrough? Is dit zo, want anders ziem ik geen reden meer om alles te upgraden.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou het niet weten. Neem je je essence ook mee? en krijg je tijdens de nieuwe speelthrough gewoon weer voor alles essence? Want heb nu alleen nog maar mijn dragon sword geupgrade en voor de rest koop ik wat potions.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina