console gaming turtle beach ladder

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door deleon, 14 jun 2008.

1. deleon

deleon SPnl

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten,

ff een vraag voor degene met de kennis hierin:

We hebben ons ingeschreven voor deze ladder (tournooi)

het gaat allemaal beginnen op 16 juni.
    Mijn vraag is heeft iemand ervaring met console gaming ladders ?

hoe gaat dit in zijn werking moeten wij andere clan's uitdagen ? wordt er geloot ?

hoop dat er iemand is die kan helpen !!

gr. leon spijk nl // bitterbal clan

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de ladder gaat zie je als het goed is een lijst met clans, op pagina 1, 2 en 3 staat de top 30 (?), daarnaast zie je staan 'unranked', wanneer je daar op klikt krijg je een overzicht van de andere clans die meedoen. Vervolgens klik je op de naam van de clan die je wilt uitdagen, dan kan je het roster van de clan zien en wat info. Rechtsboven staat dan een button: 'Uitdagen', wanneer je hier op klikt moet je even je eigen clan id selecteren en op volgende drukken. Dan kan je het aantal spelers en andere regels invullen, vervolgens druk je op verzenden. Done.

Nu zie je rechtsboven: 'Mijn clans', druk op de naam van je clan in de Turtle Beach Ladder, vervolgens zie je je eigen clan roster en info. Onderin kan je zien dat je iemand gechallenged hebt, wanneer er een 'V' achter staat is hij geaccepted, wanneer hij verdwenen is, dan is hij declined. Ook staan hier de challenges die richting jouw clan verstuurt zijn, deze kan je accepteren, en dan komt er een 'V' achter te staan.

Let op: Alle tijden zijn in GMT!

Hoop dat je het snapt..

Wij doen ook mee \o/

3. deleon

deleon SPnl

Leuk Bevonden:
    0
    super dank je wel orange...

je heb me weer eens geholpen lijk me leuk om een x tegen jullie te mogen spelen.!!

mischien tot later !!

gr. leon

he maar orange.... als ik een uitdaging verzend staat er dat ik of het andere team niet genoeg spelers heeft...

en we zijn met z'n 6e ?

weet jij of iemand anders hoe dat komt??

hoor het graag!

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heeft het andere team nog niet genoeg spelers, of is nog niet iedereen eligable to play. Je bent eligable to play wanneer er een 'V' achter je naam staat, wanneer er een tijdstip staat, betekent dit dat ze dan eligable zijn. Anders weet ik het ook niet..

Edit: Daarnaast moet je wel het turtle beach team selecteren, want op de Spring Ladder ben je de enigste op het roster.

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  5. deleon

deleon SPnl

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is idd waar snapte het toen nog niet zo.... hahaha

ik heb een match geaccepteerd voor vanavond 11 uur maar moet ik dan wachten op een invite ofzo??

sorry laatste vraag

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu de bedoeling dat wanneer het 4 vs 4 is, dat je dan vanavond om 11 uur 4 leden online hebt. Het beste kan je een van hun aan je friendlist toevoegen (de leader), deze kan je dan vanavond inviten naar een custom game. Of natuurlijk andersom. Wanneer de match gespeeld is, stel dat je hebt verloren, dan moet je weer naar zijn clan toe. Deze kan je onderin zien bij de challenge, gewoon op de naam van zijn clan clicken. Dan staat bovenin als winnaar rapporteren, de rest wijst zich vanzelf. Wanneer je hebt gewonnen, dan regelen zij dat als het goed is, en verdwijnt de challenge. Wanneer je hebt gewonnen en ze doen niets, dan moet je dat hier maar even posten.

7. deleon

deleon SPnl

Leuk Bevonden:
    0
    ok cool man..... thanks voor de hulp we moeten vanavond tegen projectx gamming dus volgens mij zijn die wel goed.

zal jou ook ff toevoegen kunnen wij mischien ook ss tegen elkaar??

gr leon

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Doen we, moet ik wel eerst iemand uit mijn friendlist verwijderen. Ben nou eenmaal populair. Kuch, kuch. O-)

Deel Deze Pagina