Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Gold Edition koopt krijg je meteen de 5 wapens die je normaliter krijgt via de Pre-Order, Demo, Nieuwsbrief etc.

    Kan je deze wapens ook nog normaal unlocken door een bepaalde rank te halen? Anders koop ik die gold-edition denk ik wel, liever niet als je ze gewoon kan unlocken
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij zijn ze te downloaden voor punten...
     
  3. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de wapens op verschillende manieren unlocken. Op www.findallfive.com staan de vijf wapens en de vijf manieren om ze te unlocken.

    Ik heb er iig al 2 ge-unlocked:) Ik heb me aangemeld voor de newsletter en ik ben rank 4 in de demo.

    Ik vraag me wel af hoe je de sniper kan unlocken in Nederland. Want in Amerika moet je het spel dan pre-orderen, maar ik weet niet of winkels hier zo'n actie hebben.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Play.com voor Nederland!
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm die newsletter doet het niet.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Even een uurtje wachten. Dan krijg je een reply.
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    [GT]35147[/GT]

    :lol:
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren de singleplayer demo wat gespeeld en damn wat is die vet! Echt een humor alleen een beetje onrealistisch soms. Ik plante C4 naast een watertank en die blies uit elkaar, zag er echt niet uit. Ik dacht eerst dat hij zou omkantelen.. Wel leuke humor van die soldaten btw.
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de singleplayer gespeeld en ik was echt positief verrast. De beloofde "level descruction" zit echt in de game, zeer vet. Dit gaat veel leuke gameplay opleveren, tof dat ze echt iets nieuws proberen.

    Zaten ook verder wel vette momenten in, moet alleen zeggen dat sommige dingen een beetje "ruw" voelden, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Dit wordt zeer waarschijnlijk vette shit.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe schieten jullie? Bij BF2 had ik dit echt goed onder de knie (lees K/D ratio van 3:1 waren geen uitzondering en speelde alleen maar infanterie ) maar in deze game verlies ik nog echt heel veel 1 vs 1 gevechten.

    Dus tips aub ;
    Knielen jullie?
    Waar richten jullie op?
    Schieten jullie in burst of gewoon die trigger inhouden?
    Rennen jullie of staan jullie stil?
    Springen jullie?

    Alles is welkom :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh ik heb trouwens een vraag, hoe ga je liggen in de singleplayer?
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik snap echt geen zak van dat linken. De ene keer zegt ie dat ik wel gelinkt ben maar als ik dan op de battlefield pagina kom, dan zegt ie weer van niet. Ik wordt strontziek van die EA login shit.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    @ Dusky Demon NL :

    je bent niet de enige die dat linken niet onder de knie krijgt , ik heb zelf ook 2 account eronder hangen maar tis uiteindelijk toch gelukt :thumbs:


    @ Dazlindragon :

    er is geen prone (liggen) in het spel .... dat is een vd klachten, wie weet komt het nog.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu 3 accounts. Een email account, een classic account, en mijn gamertag, maar zelfs met mijn gamertag doet hij het niet, want als ik naar de battlefield pagina ga, dan gaat hij meteen over op de classic account, waar op het ene moment geen en op het andere moment wel een gamertag aan hangt.

    Grrr. De hele tijd als ik dan die classic screen name invul, met mijn wachtwoord, omdat ie daarvoor zei bij mijn gamertag dat ie al gelinkt was aan een classic screen name, dan komt er dit te staan: 'The screen name and password you entered appears to be invalid.' Ik word er echt niet goed van.

    Trouwens, komt ie nu de 23e of de 25e uit?
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt aan welk wapen. Iig burst fire anders heb je teveel recoil. Aimen op torse en hoofd (hoofd geeft ook nog eens extra punten.) Zitten als je van afstand schiet want op close range heeft het geen zin.

    Verder beweeg ik in gevechten heen en weer en springen zorgt alleen voor recoil. Stil staan is beter als je target je nog niet gezien heeft.
     
  17. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    khad een vraagje over de multiplayer:
    soms heeft een naam van speler een lichtblauwe kleur en soms donkerblauw. kan iemand mij dat uitleggen? en ik heb met de demo nu private rank gehaald, wil ik net weer gaan spelen ( ook met mijn unlockte wapen )

    edit: heb het 2e al door.
    thx! :)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  18. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Lichtblauw zijn je squadmembers, donkerblauw zitten ook in je team maar niet in jezelfde squad. Dus met lichtblauw kan je praten en ernaast spawnen, donkerblauw niet.

    En van dat 0-punten systeem weet ik ook niks.. sorry ;)
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    edit: laat maar.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind de M416 echt een heerlijk wapen. Ik win bijna altijd 1 vs 1. Als je met bursts schiet en gewoon richt op torso/hoofd zijn ze best snel dood vind ik.
    Ik spring niet, alleen ik ren wel een beetje rond.
    Bij die Unlock shit heb ik ook zo'n soort van Life-prik gehaald, en die geeft je dan weer 100% health en hij laadt ook weer vanzelf op dus je kan hem altijd en zo vaak als je wilt gebruiken. Dat ding heeft me al zo vaak geredt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina