1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

componenten kabel werkt niet correct

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter Boudewijn, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik stel deze vraag eigenlijk namens een vriend van mij.

    Het is namelijk zo.

    Gister heeft hij een Xbox-360 gehaald, maar aangezien hij geen HDMI heeft maar wel een componenten ingang op z'n tv heeft hij daarvoor gekozen om toch HD te kunnen gamen. Aangezien ik zelf wel gebruik maak van HDMI had ik nog geen ervaring met de componenten kabel.

    Maar wij de Xbox aangesloten zoals het vermeld staat in het boekje en toen we hem aan deden kregen we een flikkerend dubbel beeld.

    Vervolgens hebben we hem op de conversionele manier aangesloten en dat werkte wel, maar dan heb natuurlijk geen HD.

    Wat zou het probleem kunnen zijn?? We hebben de positie van de schuif gecontroleerd op de componenten kabel en die stond op HDTV, dus dat is goed. Tevens hebben we (uiteraard) de juiste kleuren op de juiste positie op de TV aangesloten (meerdere malen gecontroleerd).

    Wie o wie kan hierbij helpen, want zelf snap ik er helemaal niks meer van.

    Mvg,
    Peter
     
  2. YoungMaster

    YoungMaster Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit eens de xbox360 van uw vriend eens op uw eigen tv met component en kijk of hij het nu doet of niet.Dan weet je direct of het de xbox360 is of de TV.en probeer eens met HDMi op uw TV en component wie weet zit er slecht contact op de component.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    in de xbox zelf kun je kiezen tussen 720p enzow. mischien staat ie' op zijn hoogst, maar kan de tv het niet aan, of moet je de tv juist op een andere instelling zetten.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zoals hierboven vermeld zou je nog naar de instellingen van de 360 en naar de instellingen van de tv kunnen kijken. De instellingen van de 360 vind je in het laatste tabblad van het menu.

    Verder vragen kan je hier stellen:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=114175

    succes!

    slotje :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina