Verwend of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 16 feb 2003.

1. masterape

masterape Guest

Zijn wij tegenwoordig niet een beetje verwend kwa games.Een minpunt en de hele game wordt al afgekraakt?:confused:Ik besefde laatst weer es hoe knap het is om al die data en levels en personages op een zon kleinschijfje te zetten.Ok ik hou ook eerder van een game zonder minpunten maar die bestaan er niet.

2. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn eigenlijk wel verwend ja, enne, er zal nooit 1 game komen zonder minpunten aangezien iedereen vaak een andere kijk op een game heeft......

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, sommige mensen op het forum gedragen zich zo verwend...
    Elk spel is weleens afgekraakt...
    Splinter Cell->.te kort
    TS2->geen richtsyteem
    UC->saaie en framedrops
    PGR->Kudos zijn klote
    Halo->saaie levels
    Zo kun je over elk spel wel iets zeiken,
    De pluspunten worden vaak heeel erg ondergewaardeerd of gebaggeteliseerd. Neem nou TS2. Sommige mensen zeggen lelijke en simpele graphics als een extra argument omdat ze TS2 niet mogen vanwege het richtssysteem. Maar diezelfde mensen zeggen bij spellen die ze wel leuk vinden met magere graphics dat graphics er niet toe doen maar dat het om de gameplay gaat.
    En iedereen loopt altijd te zeiken over de technische aspecten van de graphics (framerate, anti aliassing) maar ik hoor niemand eens over mooie archtitectuur, goede sfeer en een geniaal leveldesign.

Ja wij zijn wel degelijk verwend allemaal......

Soory voor de spelfoutjes maar ben niet zo helder vanochten:+

4. Gameslave

Gameslave Guest

We zijn misschien wel verwend, maar er komen ook steeds meer game(developper)s en de ene wat beter dan de ander. Tegenwoordig draait alles veel meer om de gfx. Eerlijk gezecht waren de oude nintendo en snes spellen het beste, die bleef je gewoon het langste spelen. Ook Carmageddon 2 en GTA 2 zijn de beste spellen ooit, niet super gfx maar een geweldige game- en replay waarde. Nieuwe games heb ik bij veel spellen dat ik ze ff speel en eerst een ander spel ga spelen voordat ik er weer mee verder ga.

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor 60 - 70 euro vind ik dat ik wel even een klachtje op een forumpje mag geven :p
    Maar klachten over de meeste spellen heb ik nooit gehad...
    MoH:FL, daar juist wel HEEEL erg, maar tzal aan gelegen hebben toen, want blijkbaar vinden de meesten het een geslaagd spel, waar ik nix van begreep :p En de framerate van UC is gewoon but, dat hadden ze beter morgen doen, maar verderz zijn we wel bietje verwend :)

6. Gameslave

Gameslave Guest

Das ook waar, zoveel geld neerleggen voor een spel, dan moet je wel iets goeds ervoor hebben. En van frame drops in UC heb ik nog nooit last gehad, nog nooit in single-player en nog nooit toen ik met zn 2en speelden. Maar goed... echt verwend vind ik het dus niet.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    het is mens eigen om iets af te kraken en niet omhoog te prijzen.

8. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het zo knap is om al die data op zo'n schijfje te proppen wil niet zeggen dat we al die minpunten maar moeten vergeten. En als je inderdaad 60 euro neertelt voor zo'n spelleke vind ik dat je best het recht heb om te bitchen.
    Maar ik ben het wel met je eens dat we te verwend zijn tegenwoordig.

9. Gameslave

Gameslave Guest

Technology wordt steeds beter, tegenwoordig kunnen we dvd's branden in weet ik veel hoeveel lagen dus past het er makkelijk op. En waarom moeilijk doen over of het op een schrijfje past, ik vind het knapper om mensen de ruimte in te sturen of andere nieuwe snufjes. Nee, verwend zijn we zeker niet.

10. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    tja, als er zoveel van die mongolen zijn die alles maar kopieeren dan is het logisch dat die prijzen zo duur zijn
    en er komen steeds meer van die mongs dus het zal heus wel duurder worden in de toekomst

dank je kopiemongs

en ja we zijn verwend

11. Gameslave

Gameslave Guest

je kan het ook zo bekijken, omdat die prijzen zo hoog worden ga je steeds meer copieren, ik heb voor psx ook alles origineel, en hoeveel hebben daar al geen andere chip in, maar 70 euro voor een spel vind ik toch wel overdreven, helemaal als het je niet helemaal bevalt.

12. Gameslave

Gameslave Guest

En wie koopt er nou nog een cd? 20 euro terwijl het je veel te makkelijk wordt gemaakt om een te copieren. Er zijn zoveel artiesten dat 1tje meer of minder ook niet uit maakt, het is ook maar hun werk, ze hebben geluk als ze in de top komen maar ze moeten ook geen JLO's worden, ze ziet er leuk uit en kan een beetje zingen en acteren, nix specials, maar omdat ze zo beroemd is denkt ze dat ze alles kan maken, arogante (...) Die is pas verwend...:mad:

13. masterape

masterape Guest

Idd. Maar ik laat ook geen mod-chip inbouwen want dan kun je waarschijnlijk niet live. Maar al werden de prijzen nou is 50/40 euro dan was het redelijk betaalbaar.

14. ikah

ikah Guest

Ik ben het er niet mee eens tegenwoordig moeten wij 60 tot 70 euro voor een game betalen en dan vind ik dat je bestwel wat mag verwachten!
    En nu zijn er zelf zoveel KL*TE games op de markt en daar vragen ze ook nog 60 of 70 euro voor!

15. masterape

masterape Guest

Ja idd.En voor games die al bij de launch uit waren vragen ze soms ook nog 60/70 euro:confused:

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    maar tegenwoordig is het heel makkelijk om voor jezelf te bepalen of een spel goed is of niet (i-net, tijdschrijften), en dus houje alleen de hele goeie spellen over die je koopt. Ik heb van geen een spel dat ik heb gekocht spijt...
    De verhouding prijs/kwaliteit is zeer goed bij alle games die ik heb..

17. Gameslave

Gameslave Guest

Maar je kan revieuws lezen wat je wil, toch kan het gebeuren dat een spel tegen valt, ik vind bijv. DOA3 en SC minder dan dat ik ervan had verwacht, maar das mijn mening.

18. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch garantie ;)

dixons = 1 dag
    barts mit = 1 dag
    free record shop = 14 dagen
    media markt = 14 dagen

V&D = 1 dag maar moet verzegeld zijn.... dus never nooit daar kopen.

maarreuhm tijdschemaatje van kopieeren ziet er iets van zo uit:

Games goedkoop -> mensen gaan kopieeren -> gamebedrijven maken bijna geen winst meer dus prijzen gaan omhoog -> duurdere games -> sloebers vinden het te duur en gaan ook kopieeren -> meer illigale shit -> helemaal geen winst meer voor gamemakers -> geen games meer :{

19. Gameslave

Gameslave Guest

Nee, zo, veel kutgames/ developpers, gamequaliteit niet optimaal -> prijs voor een spel te hoog, meer copieren!
    Maar zo kunnen we uren blijven discusseren..

20. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    nee we zijn niet verwend
    ze maken tegenwoordig gewoon alleen kut spelen lijkt het wel
    Sjezus ik heb zowat elk spel al geruild
    Splintercell saaaaaai telkens hetzelfde
    echt ik weet niet hoor...

Deel Deze Pagina