Ten eerste wil ik graag een centraal topic over kung fu chaos Ten tweede is er net een nieuwe review, 5/5 Jap, hij gaat mijn hype waarmaken! Hier eerst ff de voorlopige 3 reviews opgesomd: TechTV 2/11/2003 4 out of 5 80.0% Xbox Addict 2/15/2003 5 out of 5 100.0% Gaming Nexus 1/12/2003 9.2 out of 10 92.0% Hieronder de resultaten van de laatste review Summary Overall: 5.0 Gameplay: 5.0 Visual: 5.0 Sound: 4.5 Hype: 5 eXcitement: 5 Fok dat, deze wordt zo vet!!!!
Geloof me, ik ook Maar wij "onbelangrijke" Europeanen moeten weer tot April w88, podverdulleme, maken ze zo'n vet spel, en dan is het weer w88 geblazen
mwoah, het enige leuke eraan vind ik de soundtrack, dat ze er in gegooid (gejat) hebben, dus van mij mag ie best n 1 krijgen, moet nog wel eens zien of ie grafies gezien zo mooi is...
als je whacked heb zit er een not interactive demo bij 29euro bij de bart smit en je hebt een kongfu chaos filmpje en!!! oook nog een spelletje genaamd whacked wat zijn 29euro dubbel en dwars waard is
25 Februari in USA 11 April Europa Maar om nou 30 euro voor een filmpje te betalen Op XBOX.com staan 2 streaming filmpjes, en op IGN kan je er gratis nog 11 downloaden/streaming kijken
Wat is dit voor bullshit? Denk je dat bijv. THPS allemaal eigen muziek is... Ik bedoel, liever vette (zoals jij het noemt) "geripte" muziek dan mislukte super mario tunes Maar jij hebt blijkbaar nooit een partygame gespeeld, dus erover meepraten zal niet helpen. Voor de mensen die het niet doorhebben, dit spel leeft in multiplayer...
Wel vet om te zien datter ineens mensen inzien dat ze (bijna) nog nooit van het (hopelijk) beste spel ooit hebben gehoord
Op de segapack staat het filmpje ook, en ik vind alleen het liedje leuk, wat ze ering hebben gestopt, niet eens nieuw