1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's EndWar

Discussie in 'Algemeen' gestart door ripley, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben nog niet overtuigd.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  2. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    @Grave
    check ff de tutorial op de website, daar staat zo'n beetje alles over hoe en wat. In de volledige game zit wel een tutorial, maar omdat ze echt alleen de MP willen testen ziet die er nu niet in
     
  3. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lastig is uplinks capturen toch niet? gewoon met je cursor erop staan en A drukken thats it ( moet je wel mannetjes hebben met voertuigen wil t niet :p )
    en tsja het is best simpel eigelijk als je het 1 maal door hebt erg vette game, ga m denk ik zeker wel halen
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat je heel erg moet concentreren op je uitspraak?, en het lullen.
    en krijg je er niet snel dorst van?:p

    1 van de redenene waarom ik het met RBSV uitzette.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Nee voice commands werken goed. Volgens mij kan je behoorlijk debiel gaan praten voordat ie het niet meer snapt.

    De tutorial pakte ie em niet, maar tijdens het spelen geen probleem.

    Jammer dat er geen kleine tutorial bijzit, even in het kort zeggen wat de bedoeling is etc. Uplinks pakken, vijanden doodmeppen.
     
  6. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff hij zit pas op 50% -_- ach om 4 uur heb ik hem ook binnen, hij staat namelijk pas 20 min aan

    maar wat vinden jullie er tot nu toe van??
     
  7. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een goed spel, alleen op een gegeven moment was er een missie waar je gebouwen moest beschermen. dus die tegenstander pakt allemaal artillerie en ik moet erop af. staat daar allemaal luchtafweer oid. je maakt totaal geen kans, mede omdat je op zijn spawn bent in het begin.
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    als daar allemaal luchtafweer staat moet je er ook niet met helikopters heengaan maar met mannetjes en/of tanks....

    Ik vind het echt een geweldig spel, er hadden alleen wel wat grotere exlosies van mij ingemogen. Voicecommand werkt echt perfect trouwens zelf als ik ondertussen aan het eten ben verstaat ie me nog:D
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  9. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? nog niet gespeeld zoiets

    wat ik wel klote vind is dat die maps iedere 24 uur veranderen, waardoor je vaak alleen maar 1vs1 maps hebt
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nou alleen maar online 1 VS 1 met de beta?

    Had vanmiddag een half uurtje over, dus ik dacht.. komop, we proberen het eens... maar het is pittig om in te komen, had ook op een tutoriaal gehoopt of een pot tegen de computer's AI.. maar dat kon ik niet zo snel vinden.
     
  11. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo veranderen die elke 24 uur? heb vanmiddag 2 verschillende maps gespeeld hoor
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook in de beta 2 VS 2 maar daar draait deze game niet om. Het coolste van deze game is dat je Xbox 360 Dashboard invites kan versturen. ;) "Please insert the Xbox 360 Dashboard game disc." :+
     
  13. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het vrij makkelijk hoor spelen hoor
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    ...ehm is dit niet tegen de NDA? Volgens mij mag je niet over de game buiten de end war beta site over de game praten.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is inderdaad tegen de NDA. Als beta tester mag je alleen op het desbetreffende beta forum inhoudelijk over de game praten. Buiten dat forum mag je er niets over zeggen.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nou dat zal bij sommige mensen moeilijk gaan op Xbw vermoed ik..
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad ik zag gisteren ook al die reacties staan. Lekker opgelet toen je je digitale handtekening zette dan :confused:
    Ik ga jullie dan ook lekker niks verklappen :9
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb nog niks verklapt, alleen dat de game vrij makkelijk op te makken is
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De mods van xbw sturen hier overigens niet op. De NDA is een persoonsgebonden aangelegenheid en ook de exacte inhoud is ons onbekend. Daardoor is het voor ons niet mogelijk om hierop te modereren en is het aan de gamer zijn eigen verantwoordelijkheid welke info hij verspreidt :)
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar deze game ondanks dat ik helemaal geen RTS fan ben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina