De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    480 dacht ik.
     
  2. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Swordman...

    Waar blijven de pics!? ;-)
     
  3. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hier zijn er wat ben nog niet aan de instellingen toegekomen en het is nu donkerder dus egt een optimaal plaatje is het niet maar het gaat om het idee
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer de LCD/Plasma een USB-aansluiitng heeft kan je hiermee de firmware updaten.
    In de meeste gevallen moet er toch een monteur langs komen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    @ Swordman: Is die center speaker voor je tv niet verschrikkelijk irritant?
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nee want j kijkt er niet tegenaan of iets egt totaal geen last van staat daar naar mijn mening juist perfect
     
  7. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je tevreden over die TV? Want ik twijfel ook om deze te nemen, maar ik twijfel eigelijk omdat ik graag voetbal kijk, heb je al last ervaren op deze tv ivm snelle beelden?
     
  8. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  9. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nee totaal geen last ben er juist erg tevreden mee heb het ek nog niet in hd kunnen zien omdat om een of andere rare reden ik ned1 hd niet kan vinden tijdens het zoeken de andere zenders wel (ja ook hd zenders) maar die kan ik natuurlijk niet bekijken zonder abbo maar in digitale ned1 ziet het er al zeer goed uit en analoog ziet er verder ook acceptabel uit het is echt een top tv kan hem j zeker aanraden
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan je wel vertellen dat zelfs digitaal Ned 1 verbleekt bij de kwaliteit van Ned 1 HD! Kijk echt geen één wedstrijd op de normale Ned 1. Als je eenmaal HD gewend bent, wil je echt niet meer zonder.
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ krijg als het goed is vandaag, mijn digitale hd receiver binnnen, dus als het goed lukt, vanaf vandaag voetbal in HD
     
  12. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie tv Swordman! Die juiste instellingen komen vanzelf wel.

    Het valt me trouwens op dat er steeds minder pics geplaatst worden door de mensen hier... Dus bij deze, laat eens zien wat je hebt!
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon iedereen pics laten zien van wat ze hebben of alleen van een nieuwe tv?

    Van mij zullen er rond de 28e nieuwe pics komen. Dan zit ik in me huissie en heb ik de tv/decoder/x360/5.1 geinstalleerd :)
     
  14. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben een beetje in dubio, ik heb nu een 37 inch samsung R71. En de kwaliteit van het beeld vind ik toch wat minder (gewoon kleuren/zwart waardes etc...), ik denk dat ik hier nog ongeveer 400 euro voor kan krijgen tweedehands en zit naar een andere tv te kijken. Ditmaal 40"+ want ik wil er kwa gevoel wel op vooruitgaan :). Ik heb er nu een aantal op het oog:

    Sony40D3500 (€940, of de V3000, maar die is iets van 80 euro extra met als enige verschil een glimmende behuizing)
    Samsung 40A556 (€1000 Lijkt heel erg op het model dat ik nu heb, maar ik vind die ronde voet heel erg lelijk en om de een of andere reden is het model met vierkante voet 300e duurder)
    Sony40S4000 (€1100 net nieuw, ik verwacht dat de prijs nog daalt)

    Iemand anders nog suggesties voor rond de 900-1000?
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    [trekt plasma jas aan]
    Ik kan je de Panasonic TH-42PX80 aanraden. Is al te koop voor rond de 850 euro en echt een top tv. Ik heb hem zelf ook staan en het design de beeldkwaliteit, kleuren, zwartwaardes, bewegingsscherpte is gewoon super!
    Als je van een 37" LCD afstapt omdat je de zwartwaardes en de kleuren wat minder vindt zou ik naar een plasma overstappen omdat die superieur zijn op die gebieden.
    Als je toch wat meer geld ervoor overhebt kan ik je de 42PZ80 ook aanraden, F-HD plasma die je voor €1250 thuis hebt staan.[/trekt plasma jas uit]

    Ik kan je alleen maar aanraden om de winkels in te lopen en daar te gaan testen met je eigen apparatuur of vergelijkbare apparatuur. Niemand kan jou wijsmaken wat jij het mooiste vindt, je eigen ogen liegen nooit namelijk.

    Succes met je zoektocht!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  16. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel wat duurder 1200€.
    Maar dan heb je een super mooie 50'' tv: ps50a450

    Dan ga je pas echt vooruit.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  17. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar vrees dat mijn huisgenoten niet zo heel happy zullen zijn met de energierekening dan :).
    En ik wil eigenlijk wel een full hd scherm ivm bluray en de ps3.
    Oh en inbranden schijnt nog steeds te gebeuren? Ben daa rniet zo'n grote fan van :).
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Echt ongelooflijk dat die fabeltjes nog steeds rondgaan.

    Ik heb nu al meer dan 220 uur gekeken en wedstrijden etc. gekeken. Helemaal nergens last van. Image retention heb je alleen als je hem ineens uitzet, dan zie je 1 minuut nog iets nagloeien net als bij CRT's was.

    Het verbruik van plasma's is ook geen issue meer, een F-HD JVC verbruikt meer dan de 42PZ85 bijvoorbeeld.
     
  19. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie het zelf vaak genoeg plasma's met een logo erin (waarschijnlijk ouderere generaties, maar dan nog :)).
    En de resolutie van 1024*768 klinkt toch wel als erg weinig.

    Ik zit dan naar deze te kijken een 42" plasma met een heel mooi design naar mijn mening:
    http://www.diskidee.be/2008/06/17/koreaanse-budgetplasma/8352/
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor 42" gaat kan ik je eigenlijk alleen maar de Panasonic aanraden en eventueel de Pioneer. Deze heb ik beide in actie gezien en ik heb zelf de 42PX80. De rest heb ik niet in actie gezien.

    Die resolutie is meer een drempel in je hoofd dan visueel, want je ziet er gewoon niks van. het zijn namelijk rechthoekige pixels en daarom zijn het maar 1024 ipv 1366 pixels.

    De oudere generaties verbruikten erg veel stroom en brandden in het begin in ja, maar dit is gewoon niet meer zo. Ook niet misschien of heel soms...Gewoon niet meer. Als je je tv normaal behandeld en niet 48uur op teletekst laat staan bijvoorbeeld ;).

    Lees anders DEZE TEST eens uitgebreid en op je gemak door. Daar worden goedkope, betaalbare en dure LCD/plasma tv's getest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina