1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    GHIII is uitdagender als het je vooral om het gitaargedeelte gaat, logisch natuurlijk aangezien de game alleen op gitaar gefocust is. Hoewel het drumgedeelte in Rock Band ook zeker ontzettend vet is. Houdt er echter rekening mee dat de GH gitaar wel werkt met RB, maar de RB gitaar niet met GH. Om het goedkoopst uit te zijn kun je dus het beste GHIII + gitaar kopen, en RB met enkel los het drumstel. Even afgaande op je verhaal dus. Dan kan je GHIII en RB met gitaar spelen, en met RB ook met de drums aan de slag.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Cool dan doe ik dat wel :) thx
     
  3. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    En zingen zou je dan eventueel kunnen doen via de headset :+.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Coldplay DLC takes over GHIII next Thursday

    Just as Entertainment Weekly promised, Activision recently sent word that music from Coldplay, including a track from their latest album Viva la Vida,will be making its way to the XBLM as Guitar Hero III downloadable content next Thursday, June 19th.
    The Coldplay DLC pack will consist of three tracks including their latest single "Violet Hill", their first ever hit "Yellow" and the single "God Put a Smile Upon Your Face". Even though Acti didn't make any mention of pricing, we expect you'll be able to grab this three pack for the standard GHIII DLC going rate of 500 Microsoft points.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jeah ik ga 't niet kopen..nummers zijn erg goed, maar komop Neversoft, dit is toch geen GH materiaal?!
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vroeg me af, wie doet er allemaal mee met WCG dit jaar? ik sta in ieder geval ingeschreven, maar ik weet niet of er enog betere nederlanders zijn. Ken namelijk niet echt goede nederlanders (op BassieJ na dan natuurlijk :D) Zal ik een kans maken ?
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    :b:

    Maarre, ik weet niet wie er allemaal meedoen. Er zijn wel betere spelers dan u & me. Dat weet ik zeker, niet iedereen is lid van XBW. :)
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Beetje was bassieJ zegt, ik denk dat er toch wel betere mensen opkomen dagen. GH3 is er ook tenslotte voor andere consoles en speelt hetzelfde. :+
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, Coldplay DLC, bleh... 1 keer in de minuut je gitaar aanraken, mmerendeels piano.. of langzame gitaarriffs.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Coldplay, heb ik best een paar leuke liedjes van. Maar dat zijn er ook maar een paar, en zoals Bassiej al zei, niet echt guitar hero muziek :+

    Ik zou liever een System of a Down track pack downloaden, of Breaking Benjamin, Metallica of zelfs RHCP, maar nee dat brengen ze niet uit, vind ik dan zo jammer. Snap ook wel dat dat met licenties te maken heeft, maar in plaats van ons met die troep op te schotelen, gebruik dan die tijd om betere muziek te regelen, en niet gewoon maar een zooitje goedkope licenties bij elkaar schrapen en daar maar wat van maken. Gewoon een misser vind ik, want een dergelijke pack van een naar mijn mening betere band zou ik wel kopen.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Net ff die achievement list doorgezocht, aangezien ik op het punt sta deze game te halen. Maar ziet er "frigging" onmogelijk uit. Deze game word dus echt puur voor de fun. En denk na een maand of 4 er nog 50/1000 zal staan ofzo :9 Betwijfel of ik ooit Expert zal kunnen ondanks dat ik in het echt gitaar speel :9
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ligt er alleen maar aan hoe vaak je het speelt.
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    En weer is me explorer dood. Wou het weer eens gaan spelen na 2 maanden ofzo doet ie het niet meer. Misschien koop ik Aerosmith wel met gitaar ^^
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mister Bassmeister, lijkt me vrij sterk dat ik iemand word die TTFAF op expert ooit zal kunnen :9 of sowieso expert wat dat betreft.

    Tevens lijkt het me dat mensen die dat wel kunnen de enige zijn die online spelen ?!

    En natuurlijk zullen die co-op ook niet gaan lukken want woont niemand in de buurt om GH III mee te doen.

    mjah, maakt me niet uit, game is te gek en ik zit ook uit te kijken naar 2 DLC packs (foo fighters! muse). Dan maar een schaamtevolle 50/1000 :9 of kan je Co-op doen met iemand online?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dacht je nou echt dat ik dat in het begin al meteen kon? 8) Laat staan dat ik zou denken dat ik ooit zoiets zou kunnen? Nou, nee dus. Door veel te spelen word je gewoon telkens beter, da's een feit.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. Toen ik voor het eerst GH3 speelde, speelde ik Slow Ride op easy... Ik kreeg een Fail 8)
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja natuurlijk ^^ maar expert is best wel sick. ach we gaan het zien. Hoop dat ik morgen weet of ik hem van iemand hier overkoop. 8)
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik speelde (dan wel GH2) had ik medium uit en speelde ik voor het eerste hard, ik d8 toen dat ik het nooit zou gaan halen... En ik ging maar medium alles 5 sterren halen enzo en heeeeel af en toe een nummer op hard proberen die makkelijk was. Dan sloeg ik zelfs de oranje knop 8 vd 10 keer over omdat dat niet lukte. MAar naar verloop van tijd ga je steeds vaker die oranje knop gebruiken en speel je hard gewoon normaal... Als je daarna expert gaat oefenen lukt dat vaak ook wel redelijk. Ik ben niet zooo goed als andere hier op dit forum maar ik kan je wel vertellen als je gewoon een beetje blijft spelen je vanzelf expert kan doen. Want het mooie van dit spel is dat je elke keer beter wordt ook al heb je het een maand niet gedaan... En dat maakt het zo verslavend!
     
  19. Frank1987

    Frank1987 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij tips geven....??? Ik ben nu bij Lou (laatste boss battle) op expert... alleen ik haal deze maar niet... keer op keer ga ik af... Ook word ik ziek van Dragonforce... Ik moet en zal deze op Expert uitspelen... Alleen ik heb al vanalles geprobeerd van elastiekjes om de groene fret button en zelfs met 2 handen... Dit heeft allemaal niet geholpen.. Ik heb laatst van een cheat gehoord dat je Dragonforce makkelijk op expert uit kan spelen... Wie weet meer van deze cheat af...??

    Greeeeeeeeeeetzzzzzzz....
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst Lou, dan Dragonforce 8)

    Lou: zorg dat je het nummer kent, zodat je wanneer je een Amp Overload krijgt je door kan spelen en power-ups kan pakken. Als je dubbele noten krijgt kan je net zo goed opnieuw beginnen. Je kan hem 3 power-ups achter elkaar proberen te geven, of zorgen dat hij zelf geen power-up krijgt, of in stukken waar hij snel moet strummen een Broken Whammy geven.

    Voor Dragonforce moet je bij de echte experts zijn. En cheaten is lame!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina