UEFA Euro 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 5 feb 2008.

  1. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nergens savegames oid te downloaden om de namen e.d. van Nederland gemakkelijk te veranderen? Ik bedoel, ik vind het niet erg om het zo te doen aangezien ik toch al een tijd geleden zo'n adapter had gehaald, maar ik kan nooit vinden waar ik zoiets zou moeten zoeken |:-
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hmm bedankt voor de antwoorden.

    Ik wacht nog wel even totdat hij iets goedkoper gaat worden. Door het gemis van Nederland (al hadden ze de spelers nog maar laten lijken dan was het niet zo erg geweest) zal ik zeker geen 49 Euro betalen voor deze game. Hoe goed hij dan ook is.

    Heel jammer.
     
  3. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunne die namen/spelers/tenue'tjes ge-edit wordne?
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar alleen in offline play
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Er is een toernooi aan de gang voor dit spel wees er snel bij want er zijn nog 6 plaatsen over!

    Gekozen Teams :

    1.Alpine2009 (Spanje)
    2.Holyboy 6 (Portugal)
    3.TSquares (Italie)
    4.Jerooney (Frankrijk)
    5.Vanbeilen (Nederland)
    6.PRO EVO GAMER 6 (Duitsland)
    7.Metalfreak666 (Bulgarije)
    8.Robbin92 (Servie)
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik schrijf me misschien in na m'n tentamens als de plaatsen dan nog niet vol zijn (= na vrijdag). Als het dan al vol zit doe ik een volgende keer wel mee :)

    Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? Ik speel op professional, had er de eerste wedstrijden wat moeite mee (ook omdat ik PES gewend was) maar nu lukt het me vaker om een gelijkspel en winst af te dwingen!
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    IK wil wel meedoen, hoe kan ik dan inschrijve?
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Op xbox live drukken en dan staat er uefa euro 2008!
    en zeggen welk land je bent!
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Oke, dan ben ik England :)

    Heb me daar ingeschreven.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat vet!! Ik speelde net Frankrijk - Italiƫ, en voor de wedstrijd zei de commentator al dat dit heel spannend ging worden omdat het dezelfde teams zijn als in de finale van het WK twee jaar geleden. En alsof dat niet mooi genoeg was ging hij op een rustig moment in het spel nog even wat hoogtepunten uit die wedstrijd noemen. Materazzi - Zidane en de gemiste penalty van Trezeguet.

    Weet iemand hoe ver dit terug gaat? Als ik bijvoorbeeld NL - Rusland speel dat ze dan zeggen just like in '88?
     
  11. larsh84

    larsh84 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik speelde keer met NL en toen begon ie over de finale van '88, en dat MvB daar een van de mooiste goals ooit scoorde enzo \o/

    Echt vet dat dat soort dingetjes erin zitten. Vind zoiezo het commentaar best te pruimen
     
  12. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens is dit wat????? Zou leuk zijn tot dat de nieuwe pro evo komt . Laat het ff weten tnxxxxxxx
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik vertel het je alleen als je die avatar van je veranderd... Fc Fietstas is toch niet wat??

    Maar ja, het is een heel leuk spel :) Als voetbalfan moet je die zeker halen!
     
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL zal er is over denken om mijn avater teveranderen (not). Ga hem binnekort halen tnx voor je reactie. ps wanneer komen de egels weer in de echte competitie?
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Leuk die woord spelingen van jullie :9 Zeker wel humor...

    In elk geval kan ik je vertellen dat dit spel heerlijk speelt. Daarbij is het nu vooral leuk, met het EK dat aan de gang is.
     
  16. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, eindelijk de namen e.d. veranderd en de opstelling aangepast zodat ie wat realistischer is. Maar ik kan nergens vinden hoe ik het uiterlijk aan kan passen (vdsar een blanke lange vent maken enzo), maar dit zit er dus niet in. Of kijk ik eroverheen?
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit er inderdaad helaas niet in.
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Haha is dat woord daar ook al overgekomen... Dat is in zwolle ( olle ) bedacht!

    Trouwens even offtopic, bij ons gaat het gerucht dat Gommans in de belangstelling staat van GAE, is daar bij jullie iets van bekend?
     
  19. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niks van gehoort maar als je die drama speler wil hebben kunnen we wel wat afspreken komen we hem wel brengen , kost jullie niks (vriendendienst).
    Hoop dat ze bij Vites betere spelers aantrekken maar geld is nog steeds een probleem dus zal wel aan modderen worden
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nou ja ik weet niet of Gommans zo slecht is... Bij MVV scoorde hij 2 seizoenen geleden ( dus het jaar voordat hij na jullie ging ) iets van 23keer, toch niet onaardig lijkt mij!

    En in de eredivisie ook 7 keer gescoord, uit mijn hoofd!

    Van mij mag hij wel bij ons komen, ruilen voor Remko Pasveer? Hehe :9
     

Deel Deze Pagina