De PU en zijn schrijvers zijn al zwak sinds 2004. Kan niet geloven hoe erg dat blad zichzelf belachelijk heeft gemaakt de laatste jaren.
Ladies and Gentlemen..... ....We got him! heb hem daarnet gekocht ze waren net klaar met de prijzen erop te zetten en heb ik hem maar gelijk gekocht. Heb de Steelcase + Artwork Book ga vanavond ff spelen want om 4 uur Diploma uitreiking, zal morge wel ff een korte impressie posten
Ook al uit Wow, wat een overvloed aan games (net lego indiana jones opgehaald en ninja gaiden uitgespeeld) Graag een eerste impressie dan haal ik 'm misschien ook wel! Waar is ie trouwens al te koop?
Geen idee, ik heb FRS, BS en music store gebelt, en die kregen hem allemaal pas morgen maar die hadden geen bericht dus waarschijnlijk pas 20 juni dat die verkocht word
check mijn gamertag overigens maar als je me niet gelooft, kon het niet weerstaan om hem te spelen heb overigens 1 Episode complete en vind het tot nu toe erg vet. Camera is wel af en toe klote omdat hij niet al te snel beweegt, natuurlijk wel realistisch maar ik vnd het irritant wel vet dat je overal wel wapens kunt vinden want had mijn kogels verspilt en toen kwam er zo'n zombie dinges aangerend die ik gelukkig met een paar rake klappen van mijn Fire Extinguisher KO sloeg om hem zo te kunnen verbranden
Ik geloof het wel alleen is het altijd jammer dat diezelfde mensen maar heel vaag doen waar ze hem weg hebben gehaald.
het was de FRS, maar let wel op, nadat ik hem had gekocht kregen ze een lijst binnen waarop stond welke producten pas vrijdag of later mochten worden verkocht en daar stond de game op. Omdat ik al had betaalt liet ie me gaan dus heb ik weer geluk mee. maar hoor van veel mensen dat de FRS hem of nog niet heeft of nog niet verkoopt, dus denk dat je toch echt tot vrijdag mss donderdag moet wachten. overigens zijn de de 1e 2 chapters gewoon de stukjes die je in de filmpjes hebt gezien, het instortend gebouw, etc. ben overigens nog niet in het Park beland
heb net de limited edtion in de handen gehad bij Futurezone Rotterdam. De limited edition is trouwens de openklap box met de soundtrack, poppetje, boek en de game natuurlijk
ik was eigenlijk wel opzoek naar de Limited Edition, maar die hadden ze niet en kon deze meenemen, dus heb er toch maar voor gekozen om deze te halen
Mooi spel, ik speel het in first person view omdat de camera in third person view niet werk en irritant is, wel jammer is dat je niet in first person blijft want als je een voorwerp pakt dan gaat de camera terug naar third person en dan moet je steeds weer de Y in drukken om weer terug te gaan naar first person.