1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je wel gelezen wat hij zegt.
    Hij beweert dat MP hetzelfde is als MP, wat mij overigens nogal logisch lijkt.
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zodra deeltje 3 af is zijn we wel een dik jaar verder. Rond die tijd bestaat Forza 2 al 2jaar dus tijd voor een nieuwe.

    Zag net in de winkel supercar magazine liggen en dacht meteen aan Forza, Audi R8 lemans uitvoering met 12cilinder TDI blok 8) 1000nm aan koppel! echt bruut.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Echt veel zal Turn10 nu niet meer aan FM2 verdienen. Het personeel en alles moet wel betaald kunnen worden, en daarom is er een nieuwe inkomstenbron nodig.
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    tenzij ze weer een DLC maken. die moet ook gemaakt worden(zijn ze mee bezig. geruchten gaan over dat er een R35 in zit). maar zoals ik lees komen er de volgende modi bij

    Point To Point
    Drag
    Drift.

    ik hoop dat ze Drift goed uitwerken. dat ze niet meet zoon punten systeem gaan komen. dat zuigt echt zwaar..
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon circuits maken waar je moet driften om snel te kunnen zijn. Geen punten idd...dan krijg ik gelijk weer flashbacks van NFS
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Point to Point en Drag lijken me erg leuk. Vooral die hillclimbs uit FM1 waren toppie!
     
  7. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ey

    ik ga dus binnenkort een xbox 360 kopen
    en iik wou forza motorsport 2 er ook bij...
    zou ik dan wachten op forza motorsport 3 of gewoon forza motorsport 2???

    tnx
     
  8. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 2 kopen. Over een jaartje dus 3 aanschaffen.
     
  9. Texans

    Texans Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    'k Hoop dat er in Forza 3 een hele hoop tracks zitten, was in Forza 2 zwaar telleurgesteld
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... de career werd dan ook zo gigantisch saai omdat er gewoon niet genoeg tracks waren.
    Ze legden de nadruk erg op de hoeveelheid autos, veel autos, weinig tracks, er was dus geen balans meer en je reed steeds maar weer op dezelfde circuits.

    Oh ja.. die test track.. ik hoop echt dat ze die er uitlaten.. ik heb veel racegames gespeeld, maar die baan is wat mij betreft de meest iriitante baan die er bestaat. =(
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Daar kan je zoooo mooie foto's maken\o/
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb beide Forza's gehad, waren even leuk en daarna telkens verkocht. Toch kijk ik weer naar een nieuw deel uit. Maar ze moeten de single player inderdaad minder saai maken. Verder hoef ik niet perse meer banen, maar ik wil wel nieuwe banen. Echt, sommige tracks ben ik zo zat; ik vind het sowieso slecht dat ze dezelfde banen in Forza 1 & 2 hebben gestopt: Maple Valley, Laguna Seca, Road Atlanta, Tsukuba Circuit...
    Hoeveel racebanen zijn er niet op de wereld? Maar ja, dit doen ze volgens mij voor de amerikaanse markt. Dus ze zullen ze er wel weer instoppen.
     
  13. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Pacboy, hoezo zou je die banen niet nog een keer in een racegame stoppen? Dat zijn topcircuit waar erg leuk op geraced kan worden. Dus je bent nu een beetje triest aan het doen imo. Ze moeten gewoon meer banen toevoegen, niet wisselen, dan heb je hetzelfde probleem.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zou wel leuk zijn als Zandvoort of Assen erin komt. :)
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    tsja, ik heb die banen gewoon te vaak gedaan. Ook in andere racespellen...
    Met een nieuw spel, wil ik ook nieuwe tracks (en wagens). Is toch niets raar aan? Kan me namelijk niet voorstellend dat het alleen op die tracks goed racen is. Zandvoort lijkt mij bijvoorbeeld ook leuk.
     
  16. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt: Gooi die banen eruit, en zet er nieuwe in.
    Nieuwe banen zijn zeker een goede toevoeging, daarom is het tof dat er 100 tracks in zitten. Hopelijk zijn er daarvan geen 80 Test tracks ofzo :'-(
    Ik hoop op Spa, Monza, Bathurst, Nurburg F1, Zandvoort en Hockenheim.
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel de oude Hochenheim dan, de enige echte. Ook zou het Le Mans circuit gruwelijk zijn. vorig weekend weer lekker genoten.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nurburgring moet zeker blijven plus de oude vanuit deel 1 erbij knallen:)
    Maar wat wel gaaf zou zijn is een bepaalde track te hebben die echt uniek is zoals de nieuwe GT de Topgear track krijgt,want zo weet ik dat er parcouren bestaan waar helaas niet meer op gereden word omdat ze te gevaarlijk zijn zoals de oude Le Mans route een heftig lang stuk waar auto's door de absurde snelheid werden gelanceert.
    Maar zoiets vind ik wel bij Forza passen,en inderdaad Spa is erg mooi en dat zou een aanwinst zijn:)
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Het rijden zelf vind ik erg goed gedaan bij Forza. Alleen geeft de career maar weinig uitdaging. In het begin had ik nog spannende races (wanneer je auto min of meer gelijkwaardig is) maar later als je auto redelijk getuned is heb je bijna alleen maar races die je gewoon moet uitrijden omdat je zoveel sneller bent. Dit is ook bij alle gran tourismo spellen het geval. Daarom vind ik de career van project gotham ook leuker om te spelen.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat misschien een mogelijkheid kan worden is dat je op een disc de wagens plant en de andere cd de tracks,en dat je als je een wagen koopt die naar de hard disc kan opslaan en aan je carriere op disc 2 begint.
    Maar dan is het de vraag waar plaats je de opponents cpu rijders,want of er dan nog plaats is op cd 2 te zetten is een vraag.
    Maarja het lijkt me wel een logische en goede oplossing als dat zo zou kunnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina