project gotham racing wedstrijd

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 24 mrt 2002.

1. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo kar op dit moment is mijn 360 Modena, die is echt super. Beter als die GT2 en Carrera GT. Moet die F50 nog zien te halen.

Wel jammer dat je geen extra zooi krijgt als je hem uitgespeeld hebt...

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu tot en met de Feroce en volgens mij is dat de ultieme Fastest Lap kar!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    no way :D Als je eenmaal overweg kan (dus ook schakelen :)) met de F50 rijd je iedereen eruit

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    O, die heb ik nog lang niet en ik schakel ook nooit!

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    schakelen is ku-ut , echt ik heb het een paar keer geoefend , maar echt ik kom voor me gevoel niet vooruit.

(zal wel aan me kapotte controller liggen (voor de mensen die het forum lezen :+ ) )

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste kar is nog steeds de skyline(ook meteen degene die het meest bovenaan staat)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Schakelen, mwah gister en vandaag ff geoefend, optrekken werkt echt wel sneller dude, alleen ik rij er iets minder goed door, rondetijden zitten op onmgeveer 1 seconde vanelkaar af (tussen met automaat en manueel)

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik wil ook proberen maar ik moet nu weg

9. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het terug schakelen altijd zo rot!

10. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga project gotham verkopen. T is gewoon een klote spel, niet te beaten. Ik heb san fransisco letterlijk meer dan 100 keer geprobeerd en t is nog niet gelukt, maar het is niet alleen niet die baan, ik kom al 3 weken niet verder in het spel.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan ben je echt slecht :) LOL :D Het speelt imho gewoon lekker door, je zit nooit echt lang ergens vast..

12. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ga ik em ook verkopen!
    Ik werd gewoon echt ziek en ik ging :r

Gelukkig heb ik morgen dan een andere game in plaats van deze!

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Moejje jezelf een paar sec. voorsprong geven, offeh...cheaten, offeh...filmpjes kijken van PGR freaks. Heeft mij ook geholpen en ik kneister het ook voor geen meter. Is bij mij tussendoorspel.:)

14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te zoeken of er nog wat geinige topics waren over PGR en in ene vond ik dus deze, een soort wedstrijd.

Voor de gein even de challenge gedaan een paar keer en ik kwam op 4650Kudos. Handig die infinete jokers, maar dat is dus nog 2325 Kudos gewoon. Dit was overigens wel met mijn trouwe gouden F50:)

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  15. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    die f50 ruled egt ik heb hem nu ook en die 360 graden spins zijn een makkie met dat ding...........vett eshit man ik zal eens dat baantje proberen vand e week..........

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Een 360 maken is het enige wat ik om vage redenen nog nooit gedaan heb....:confused:

Ik spin altijd wel rondjes maar die wodrt dan niet echt regekend tot een 360....hoe doe je die dan wel?:)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat werkte idd heel vreemd. In een van mijn rare buien heb ik een minuut of vijf 360's lopen doen, en op een gegeven moment begon die ze dan daadwerkelijk te tellen! Eerst nog wel redelijk wat, maar daalde snel af naar bijna niks (omdat je er al heel veel had).

18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Naja als iemand dat nog eens duidelijk kan uitleggen moet ie dat zeker doen, voorlopig moeten we ff ontopic blijven:

Wat is jullie record op de hierboven aangegeven baan?:)

19. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Met de Nissan Skyline was het iets van 1500 Kudos, maar heb het nog maar een paar keer geprobeerd en ik mag de boel wel wat meer 'raisen'. Overigens is de baan wel flex.

Trouwens Guus, kun je het ook zonder je gouden F50? Want die heb ik nog niet geunlocked, maar al wel mee gereden en daarmee is het behoorlijk wat makkelijker :).

20. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet hoe je aan 1700 kudos komt. Ik heb er 888 en ik kom echt niet hoger ik heb het spel ook lang niet uitgespeeld. Alleen de Quick race wel. Met de kodos challenge ben ik pas bij de world tour en ik vind het nu al veel te moeilijk. :'-( en ik heb het spel al bijna anderhalf jaar.

Deel Deze Pagina