welke goedkope home cinema kan je mij aanbieden?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door koekroeck, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekroeck

koekroeck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

ik heb het nog niet gevonden op xboxworld maar ik vraag mij af wat een goede 'home cinema' is. de welke kan je mij aanraden?

ik heb iets gevonden: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/234&cl=nl,nl . kijk ik weet niet hoe dat werkt maar voor 100 euro een 5.1 surround systeem is toch weinig geld.
    kan mij iemand uitleggen hoe die logitech verbonden word en is het wel goed genoeg?

ps: mijn budget ligt maar rond de 100 euro:mad:
    kben nog maar 16 dusja een hardwerkende student;)

2. Shizzel

Shizzel Guest

Hardwerkend en dan maar 100 euro? Twee weekjes gewerkt ofzo?
    Maar oke, hier kan je het opnieuw vragen; en hoofdletters zijn ook geen overbodige luxe ;).

3. koekroeck

koekroeck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kent u dat niet het woordje sarcasme?:p

4. Shizzel

Shizzel Guest

Oh oke, ik kon het niet uit je tekst opmaken dat het sarcasme was. Het is nu maar wachten op de slotjes voor je topics ;).

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ondanks dat je dat iets beleefder kon brengen, heb je wel gelijk.

Je vraag kan beter in het Gamen in Surround/Dolby Digital topic. Daar zitten de experts en er staat veel info in de startpost. Verder kan ik je aanraden even te kijken op www.kieskeurig.nl. Typ je setje in de zoekfunctie daar en je vindt een ton aan reacties van mensen die deze set al hebben.

Dit topic gooi ik echter op slot, maar ik kopieer je vraag naar het topic dat ik net linkte. Dus straks kun je daar kijken of iemand antwoord heeft gegeven. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina