1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #01 DOE MEE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SjaccoPopino, 9 jun 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tegenstand ligt het niet aan. Haalde 1000 voor Avatar, 500 in King Kong en in Tiger Woods en The Outfit nog wat losse achievement oh jah en nog 250 in Samurai Warriors. Ligt gewoon an de spellen die je speelt (of nog geen gamerscore hebt).
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Klopt! Ik heb FNR3 gespeeld, easy achievements! Daarna nog wat achievements gehaald in Condemned!

    (Heb je Avatar nog? Heb intresse ;)!!)
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Avatar is 1000GS in 10 minuten >.>
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    I know, 4 minutens zelfs maar! Kan ik die de volgende keer gebruiken ;)!

    Maar goed...ik denk dat ik morgen maar niet meer ga xboxen, anders hebben jullie helemaal geen kans meer :+! Vanavond nog wat Condemned gedaan (snap niet dat ik die game destijds niet echt gespeeld heb, best vette game :9)....weer 240 erbij *)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind dat er 2 verschillende rankings moeten komen! :9
    1 voor de behaalde gamerscore, en 1 voor het aantal achievements dat gehaald is.

    Dan zie je gelijk het verschil tussen de 'easy-achievers' en de mensen die er echt voor gewerkt hebben. :+
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Haha...sure :9! Ik had FNR3 ook makkelijk in de kast kunnen laten staan, want met alleen Condemned had ik ook bovenaan gestaan :)! En dat zijn volgens mij geen 'easy-achievers' hoor! Stomme vogels, metal pieces en tv's overal zoeken en je ondertusse de hele tijd rot schrikken :x! En ik denk dat ik dan totaal nog altijd meer achievements heb gehaald....19 namelijk al bij Condemned ;)!
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    20 seconde deed ik er over.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het eigenlijk toch een beetje oneerlijk al die easy 1000 games. Als je avatar binnen een minuut 1000 haalt vind ik het behoorlijk oneerlijk om tegen iemand te spelen die bijvoorbeeld alleen maar Halo3 heeft en GTAIV. Mja dat hoort bij dit spel. Ik had het cool gevonden als elke achievement een moeilijkheidsgraad had. Dat je een bonus krijgt bij een moeilijke achievement. Als je bijvoorbeeld de Royal Flush haalt in Texas holt'em die normaal 10 punten waard is dan met de bonus 1000 waard is bijvoorbeeld. Omdat die bijna onmogelijk moeilijk is. Mja zo zit het helaas niet in elkaar.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt ook geen voor hoeveel achievements je unlocked en niet hoeveel punten. Lijkt me iets eerlijker maarjah wat staat er op het spel? Niks toch :)
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Tsjah...easy 1000G's...Je kunt t van twee kanten bekijken. Aan de ene kant kan het iemand snel een voorsprong geven, maar aan de andere kant kunnen anderen ze gebruiken om een achterstand in te halen!
    Gebruik je ze in het begin zodat iedereen zoiets heeft van o shit dat haal ik nooit meer in? Of op het eind om een genadeklap uit te delen?
    En bij welke challenge gebruik je ze? Bij die korte van 3 dagen? Of bewaar je ze tot er een keer een langere challenge komt (waar je veel meer punten verdiend als je wint, zie hier in de spoiler)!
    Ander punt is, dat mensen met hoge gamerscores vaak al meerdere easy 1000G's games gespeeld hebben, en dus minder keus hebben. Mensen met lage gamerscores daarintegen hebben vaak veel keus uit meerdere easy 1000G's games! Daar zou je ook op kunnen letten als je aan een challenge mee doet.
    De challenges gaan om de GS points die gehaald worden, daar kun je niks aan veranderen. Je kunt ook nergens zien hoeveel achievements iemand precies heeft gehaald (of je moet van iedereen de blog in de gaten houden), dus ik weet niet of dat werkt! Maybe zou je kunnen doen dat er een bonuspunt (of meerdere) is voor degene met de meeste achievements!
    Maar goed, al met al vind ik dat easy 1000G's gewoon part of the competition zijn! Het hoort erbij!
    En zoals GForce al zei, de challenges gaan (nog) nergens om, slechts bragging rights! En natuurlijk gewoon voor de fun!
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige mensen hebben gewoon niet veel geld.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat klopt, maar ik denk dat de meeste mensen toch nog wel redlijk wat spellen in de kast hebben liggen waar nog wat achievements te halen zijn?! En via de X-bazar kun je vaak games voor een zeer goede prijs krijgen, zeker als het wat oudere games zijn (en veel easy 1000G's zijn oudere games)!
    En als iemand een challenge wint dmv een easy 1000G, leuk voor hem dan toch?! De volgende keer heeft ie niks meer aan die game en heb jij misschien wel een easy 1000G game weten te bemachtigen/bewaren en ben jij het die er met de overwinning vandoor gaat!
    En nog maals, het gaat voornamelijk om de FUN! En om gemotiveerd te raken om je gamerscore te boosten en oude games nog eens uit de kast te halen voor wat vergeten achievements :thumbs:!
    En als het zo mocht zijn dat je (ik spreek nou in het algemeen!) er niet tegen zou kunnen dat je verslagen wordt door iemand die gebruik maakt van easy 1000G's, dan moet je gewoon niet mee doen ;)!
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    \o/ De tweede update en tussenstand is er \o/

    Challenge update - 6/18/2008
    Here is the news... SjaccoPopino is the current leader by feeding on enough achievements for 240 points. When you count it up, all 10 challengers gained 565 points. SjaccoPopino added 240, Spaulding ST added 110, Probydoby added 100, DulleNL added 80, and Ypuh added 35. Check back tomorrow... only one day left in the challenge! That's 24 hours, or 1,440 minutes, or 86,400 seconds! Anyways, you get the point. GET GOING!

    Tussenstand
    1. SjaccoPopino +780
    2. Spaulding ST +270
    3. DulleNL +190
    4. Ypuh +120
    5. Probydoby +100
    6. OpticonNL +15

    :thumbs: Kijk ook hier voor de update, tussenstand en grafiek :thumbs:
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zit een beetje met school en heb het stof van mijn Halo3 online functie afgeveegd. Ben nu weer dik verslaafd aan online en dat levert nu eenmaal geen GS op.

    Ik heb trouwens wel zin in een volgende challenge, dat ik me er iets meer op voor kan bereiden, dat het niet precies in de cruciale week op school valt en dat ik mn oude games ook weer eens op wil pakken.

    Ik heb zelfs nog geen eens echt tijd gehad voor Ninja Gaiden II :confused:hame:. Dat moet toch wel iets zeggen.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De volgende challenge moet ook een week duren (of 5dagen) ;)
    Morgen komt 'n maat weer en dan ga ik waarschijnlijk de overige 825 punten halen die ik moet voor Gun, maar dan is de challenge al afgelopen :mad:
    En voor AC moet ik ook nog 900 punten, maar daar gaan ook wel een paar dagen overheen.. en dan game ik nog maar paar uur per dag, dus 't schiet niet op, maar langzaam en zeker ga ik wel richting de 30k GS ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    AC is 750GS in 6-8 uurtjes hoor.
     
  17. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik merk al wel dat ik flink in het nadeel ben. Heb namelijk al meer dan 40.000 GS en heb dus al veel makkelijke spellen gehad. Daarnaast heb ik vrijwel elk spel voor meer dan 90% uitgespeeld en kan deze dus niet oppakken om nog wat bij te halen.

    De enige troef die ik achter de hand heb is dan ook GTA IV;) Kortom, vrij weinig
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had maandag 35000 en nu al bijna 39000. Er zijn zat spelen waar je nog makkelijk veel score kunt halen. Je moet er alleen de beschikking tot hebben.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo heb ook ik mijn smoesje klaar: doordat ik al een tijd ziek ben heb ik niet echt de zin om me in te spannen voor GS. :cool:
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik maak binnekort een nieuw topic aan om een aantal dingen voor te leggen die ik in gedachte heb mbt de xbw challenges!

    Dat vind ik ook ;)! Komt ook in het nieuwe topic aan de orde!

    Daar heb je idd gelijk in! Maar:

    Er is vast wel ergens een lijste te vinden met easy 1000G's *kuchx360akuch* waarvan je er een flink aantal nog niet gespeeld hebt!

    Tweede plek voor een ziek iemand is niet slecht ;)!

    Goed mensen, de challenge is afgelopen! In de loop van de middag zal ik nog de uitslag posten! Daarna (of morgen) maak ik, zoals eerder gezegd, een nieuw topic waar ik een aantal dingen voor leg waar ik graag jullie meningen over hoor!
     

Deel Deze Pagina