1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu bij de eerste eindbaas met Path Of The Mentor, is behoorlijk pittig met deze moeilijkhijd graad. iemand mss nog wat tips voor mij
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel nu samen met Lequero uitgespeeld op path of the warrior en ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben. Sommige bazen hadden zo'n hoog BS gehalte, ook de laatste. Aanvallen dat je iets hebt van WTF enzo, maarja hij is uitgespeeld en ik vond het een mooi spel. Ik had geen probs met de camera en de framerate dropte alleen ff bij de grote trap.

    Ik geef het spel iets van een 8.5!
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, daar noem je ook een stuk :D Heerlijk om daar tussen al die mannetjes in te gaan staan en dan een Lvl 3 Art of the Wind Blades te doen :cool:

    Maar ff iets anders. Ik heb zojuist Chapter 10 uitgespeeld. Al m'n wapens en ninpo's zijn al max level, en heb meer dan genoeg essence om mezelf de rest van het spel van de nodige 'spiritual life' te voorzien. Ben alleen vergeten m'n Karma Score te uploaden na het uitspelen van Chapter 10. Heb al wel gesaved daarna dus kan nu niet meer terug naar het scherm waar dat kon. Tot nu toe heb ik wel aan het eind van iedere Chapter m'n score ge-upload. Rekent ie Karma Scores per Chapter of gewoon het totaal van alles tot dat punt toe, m.a.w. aan het eind van de volgende Chapter kan ik alsnog weer m'n zelfde score tot dan toe uploaden ?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, hij upload steeds de score, die je in totaal hebt, dus als je na chapter 11 upload is dat het totaal van chapter 1 t/m 11 :)
     
  5. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    erg leuke game! ik had hem alleen meteen op hard moeten gaan spelen want ik vond em erg makkelijk, ik dacht dattie wel wat moeilijker zou worden/zijn net als in deel1 waar ik toch een paar flinke stukken had. viel me wel tegen eigenlijk.... 8/10x kon ik de eindbaas in 1x verslaan en dat was dan ook wel vrij simpel.

    hopen dattie op hard wat moeilijker is met wat meer tegenslag :)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu inmiddels ook Chapter 11 uitgespeeld en je hebt idd gelijk. Beter :)
    Denk dat ik de game vandaag ga uitspelen !
     
  7. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in chapter 14 op Mentor. De laatste bazen zijn echt K*T!!! Geef de moed op, ga maar weer MGS4 online spelen:).
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Shit man!

    Zit vast bij de baas van Chapter 4 (die vreemde vogel:9). Speel op Acolyte, maar toch krijg ik hem niet verslagen. Ik heb geen potions meer en heb ook niet genoeg orbs om die te kopen=(

    Iemand tips?
     
  9. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat alexie? die stroom greater fiend. die was heel simpel dood te krijgen zelfs op warrior. Gewoon lunar staf pakken hup gelijk erop en meppen, is zo kapot zelfs voordat jezelf geraakt wordt.
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is ninja gaiden echt zo moeilijk als er word gezegt??

    en ik vroeg me af... als je het op normal uitspeelt krijg je dan ook de achievement van uitgespeeld op easy??
    en hoeveel punten achievements scoor je ongeveer na 1x uitspelen?
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Spellen koop je niet voor de achievements ;) En ja, je krijgt ook de achievement voor easy als je hem op normal uitspeelt.
    En over de moeilijkheidsgraad. Sommige vinden Warrior makkelijk. Mijn broertje had het spel gekocht, dus zelf heb ik ook een poging gewaagd. Zelf ben ik bij chapter 4 op Acolyte. En persoonlijk kom ik er niet doorheen. Ik vind het te moeilijk en ben daarom ermee gestopt. Ik liep op den duur alleen maar te schelden, dus dat was niet zo tof meer. Ik heb ook geen geduld voor dit soort spellen. Als ik 3 keer dood ga is de frustratie bij mij al te hoog. Het hangt dus van de speler, je skills en je doorzettingsvermogen af of je het te moeilijk vindt of niet
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  12. Gaiden

    Gaiden Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hangt inderdaad van de speler af. zeker op hogere moeilijkheids graad is doorzettingsvermogen erg belangrijk
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bij mij precies hetzelfde. Ik vind het een heerlijk spel maar zodra je vaker dan 3x achter elkaar dood gaat kap ik ermee. Want meestal voel je je dan echt machteloos tegen zo'n baas.
     
  14. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game persoonlijk veel makkelijker dan NG en NGS. Maar dat komt vooral door de vele save/heal points in de levels. Het enige dat mij in het begin irriteerde was dat sommige stukken te makkelijk waren en dat je vervolgens bij een baas komt die weer overdreven moeilijk is. Als je eenmaal weet wat de zwakke plekken van de vijanden zijn wordt het vanzelf leuker/makkelijker om de game te spelen.

    99% van de games die tegenwoordig uitkomen bieden geen uitdaging meer (spreek enkel over singleplayer he!:)). Het draait tegenwoordig alleen maar om als ontwikkelaar een titel uit te brengen die commercieel een succes wordt. Dit is van de ene kant goed te begrijpen omdat omzet het bedrijf in leven houdt. Maar de keerzijde van het verhaal is gewoon dat bijna niemand zich aan nieuwe/moeilijke spelconcepten durft te wagen (he EA games!!! Stelletje geldwolven:) ieder jaar een nieuw deeltje uitbrengen in de gameserie en het laadje wordt gevuld). Dus het is voor de hardcoregamers heerlijk als er zo'n titel als NG2 verschijnt!


    Zoals ik al eerder in deze topic aangaf ben ik bij chapter 14 Path of the Mentor. Ik hou best van een uitdaging in games en om stukken 20-30 keer opnieuw te spelen is voor mij geen probleem. Wie weet versla ik de bazen het weekend?
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Chapter 14 Path of the Mentor:eek:

    Respect!_O_
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De mensen die de game moeilijk vinden, hebben die wel deel 1 gespeeld?

    Of vinden alleen de mensen die deel 1 gespeeld hebben deze nieuwe te makkelijk, en iedereen die deel 1 niet gespeeld heeft, die vinden de game moeilijk!?

    Zelf heb ik deel 1 gespeeld (uitgespeeld) en die was kwa moeilijkheid op normal wel goed te doen (na de samurai op dat paard werd het een stuk makkelijker, mede door de betere wapens en het langere health-balkje natuurlijk), dus zou jammer zijn als deel 2 nu te moeijk zou zijn.

    Ik ben nu trouwens in HK en had de game al gekocht voor zo'n 25 euro, maar bleek de NTSC-Japan versie te zijn, en die helaas niet regiovrij, dus had hem teruggebracht naar de winkel.
    Maar wanneer ik sommige reviews enzo lees, dan zijn er weer issues met de camera enzo, en nog wat kleine problemen. Wellicht dat ik dus de Pal versie pas koop wanneer ie richting budgetbak gaat. Ik vond de camera in NG Black trouwens niet echt vervelend (moest wel even wennen, maar als je steeds gewoon weer snel centreert dan was het prima te doen), dus als dat systeem gewoon nog hetzelfde is, dan is het voor mij geen issue.

    Apart vraagje: Wanneer je NGBlack op de 360 en een plasma speelt (via HDMI), heb je dan meteen een wat hogere resolutie dan wanneer je het op een oude TV speelt via je oude Xbox (niet digitaal dus). NGB ondersteunt toch 640p of 720p ofzo?
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja ik heb Ninja Gaiden 1 ook gespeeld;)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ...en hoe vond je die!? :)
    Ook te moeilijk en frustrerend, of wel te doen!?
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    NGB ziet er idd wat mooier uit op de 360. Ik heb zelf ook NG, NGB en NGS gespeeld en het eerste deel bied voor mij meer uitdaging dan deelt 2.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Moeilijk en frustrerend;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina