[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik baal er echt van dat ik zo weinig tijd heb om te spelen. :mad: Gisteravond act 2 uitgespeeld, echt waanzinnig! _O_ Voor mij persoonlijk het beste spel tot nu toe op de huidige next-gen consoles (en dan schijnen de latere acts nog beter te zijn). Hier kunnen veel developers nog wat van leren. Mja, dankzij MGS4 ben ik weer helemaal into Metal Gear. :D Al die oude meuk weer eens spelen zodra ik straks deeltje vier heb uitgespeeld hehe.

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga zo online in MGO... doet er iemand mee?

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat MGS2 sounds op mijn PC staan. Zipje van 1 MB, zal em zo is ergens naar uploaden

edit http://www.megaupload.com/nl/?d=7O1VI2BZ

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb een van mijn wapens uitgerust met een grenade launcher.. maar hoe activeer je die nu daadwerkelijk?

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, 2 geprobeerd te spelen bij beiden de melding in de 2e ronde.. ! Disconected from the game! En beide potjes gingen echt zo lekker :'-(

/Edit

En ik krijg nog steeds op de Metal Gear Online Community Support page dit! ''Unable to log in. Please try again.'' bij het inloggen.. :mad:

Ik ga wel Portable Ops spelen..

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de 2e keer uitgespeeld.. 14 uur in totaal, veel cutscenes overgeslagen deze keer.
    Anders doe je er wel 20-30 uur over.

Maarrrrr.. nog maar 1/3e van het bedrag wat ik moet neerleggen voor die speciale items die je kunt kopen in de drebin shop.

Op welke manier kun je echt rap veel geld verdienen?

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Op welke moeilijkheidsgraad?

8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur me je email adres per pm en ik stuur je hem toe :)

Copyright?? Weet niet precies, maar lijkt me niet. Zo'n bijzonder geluidje/soundtrack is het ook weer niet.

Voor de geinterseerden nog meer ingamesounds, hier staat ook de Codec (mp3 ) bijna helemaal onderaan ;)

http://www.sub.wz.cz/sounds.html

Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kan je dat niet lezen als je hem selecteert in het weapon menu (die onder R2 zit)? Anders zou ik zeggen dat R2 het activeert want de elektrische schok van je stun knife zit ook onder R2.

Oh, een leuke feature van Kojima Productions:
    Bron: Tweakers

10. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt mij best een vette game, maar heb nooit een mg game gespeeld.. Zou dit erg zijn, heb ik genoeg aan de dvd die je erbij krijgt of hoe moet ik me dit voorstellen :p?

11. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Act 4 WTF_O__O__O_

Echt geweldig, wist niet wat ik zag toen ik over die berg kwam. En die stemmen tussendoor, nostalgie :'-(

Al zegt de mission-debriefing al een hoop natuurlijk ;)

Voor mij echt beste game van de afgelopen jaren:D

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  13. Buddha

Leuk Bevonden:
    0

Met een US account kan je hem wel downloaden, moet je wel zeker je savegame overzetten naar je US account? Of zijn de savegames dan toegankelijk voor alle accounts?

Heb er namelijk nog geen;)

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit geprobeerd.. gedownload op mijn US account, en dan proberen op een PAL versie van MGS4.. maar dat werkt niet, hij herkent de database niet.

Dan maar weer een weekje wachten... je zou zo onderhand wel denken dat europa wat serieuzer zou worden genomen als je de verkoopcijfers wereldwijd bekijkt, we zijn geen kleine markt meer... maar toch is die PSstore zwaar achterhaald vergeleken met die van japan en USA.

Ik heb hem op de 1 na moeilijkste moeilijkheidsgraad uitgespeeld, en op de 2e (vrij makkelijk)... maar qua drebin points zit ik nog maar op 600.000 DP.

15. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die database is wel cool. Je kan echt alle informatie raadplegen uit de MGS geschiedenis. Compleet met plaatjes, tekst en uitleg:). Je kan hem gewoon downloaden vanaf de US store en gebruiken op je EU account. Het enige probleem is dat de content die betrekking heeft op MGS4 in de database geblokkeerd wordt. Dit i.v.m. de EU savegame. De rest is gewoon te raadplegen!

Als ie in de EU store staat gooi ik de US versie wel van de schijf. Tot die tijd heb ik nog wat te lezen:).

@ Drebin-point hunters:): Je kan makkelijk punten verdienen in de scene dat je net die metalen ton krijgt. Daar stijden genoeg soldaten. En als je het een beetje slim aanpakt blijven ze respawnen totdat je doorloopt naar het hotel.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die database is inderdaad erg handig! Ik heb volgens mij ook ergens gelezen dat er nog een aantal gratis downloadables via het spel zelf zijn te downloaden?

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, in het hoofdmenu onder "Extra's". Daar vind je op het moment 2 Camo's en 1 iPod liedje waarin ik nog niet geslaag ben het volledig te downloaden (telkens weeral een Networf error... Konami en network error brrrrr)

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gisteren Act 3 uitgespeeld, fantastische cutscenes maar tot nu toe is dat het hoogtepunt. Zat wel ff vreemd te kijken aan het begin van Act 4 :+

19. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die downloads via het extra menu staan er al sinds de release van de game. Tenminste, ik heb een mp3 en een camo bestand gedownload voordat ik de game had gestart op 12-6.

Het nummer "the best has yet to come" vind ik echt schitterend! Ik hoop dat er in de toekomst wat meer nummers van de soundtrack als download worden aangeboden.

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Sinds 20-06 staat er nieuwe camo online ;).

En inderdaad dat nummer is op zijn eigen al echt geweldig (kan je in act 4 trouwens ergens gewoon oprapen) en op het moment waar ze dat in de game gebruiken _O_.

Deel Deze Pagina