CTF rulezz man vooral citadel, UC rulez gewoon zwaar, en het geeft zo'n godlike gevoel als je een MmMMMMonmonmonstersterkillkillkil maakt!!! Mijn TDM arvarage kills was 6.8 kills per minuut, is dat veel??
ligt eraan: -welk moeilijkheidsgraad -welk level -welk mode( bijv instagib of RL asrena etc.) -en met welk wapenb e begint?
@ Shootergod: Het is in UC hé, niet een ander spel waarbij je wel mods kan aanzetten, als dat ook bij UC kan dan is dat zonder mods, moeilijkheidsgraad weet ik niet (is die dan instelbaar bij ''instant action''?) en ik begin met een Rocket launcher
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16815&highlight=unreal review die ik zelf geschreven heb,staat genoeg in wat je wilt weten aapje
is af te stellen bij instant action moet je op "X" drukken om naar opties te gaan,waar je bots aan en uit kan zetten en daar kan je ook de bots hun moeilijkheidsniveau af stellen.
Hebben jullie auto-aim aan of uit?? Want ik hoorde dat je op live auto-aim niet aan kan zetten du speel ik nu zonder...
kan wel op xbox live,maar dat ligt aan de host van de game,die kan dat aanzetten of uit,als jij joint heb je zijn regels maar te joinen,als je nu zelf host kan je het zelf kiezen
zonder auto-aim, zonder center view te gebruiken( komt ie automatisch op het hoofd), als op eigen kracht, met LG op masterful
speel je met auto-aim dan???/ en met center view? als ik een server maak zorg ik dat al die dingen uit staan anders wordt het belachelijk makkelijk !
is meestal met dat soort spellen vindt ik. even leuk in je eentje, en dan ben je gauw uitgekeken. met zijn 2-en is het een andere verhaal
ik heb nooit vermeld dat ik met auto aim en center view speel, ik vindt het alleen makkelijk gezegt om te zeggen dat je speelt met beide dingen uit en op masterfull