1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    thanks voor de antwoorden, wel jammer, ik ga ook niet over de stang ik vind ze dus evenveel waard.

    als iemand hem trouwens wel ruilen voor AC zeg he dan;)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat moet je in de xbazaar regelen;)

    Ontopic: ik heb cod4 echt al lang niet meer gedaan:eek: Heb ook niet echt zin om eraan te beginnen, maar als ik dat wel doe is ie wel heel erg vet:) Iemand die daar ook last van heeft?O-)
     
  3. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, de accuraatheid is zoals de stats aangeven inderdaad minder, maar wel een stuk meer in praktijk dan op die stats. Maar alsnog, het geeft me genoeg zicht op long range werk. en die 1 shot kills op close range erbij, voor mij is het nu een mix van een slechte sniper, een uitstekend medium range wapen en een brute shotgun in 1. (op shipment er mee gespeeld, experimenteel, man, dat wint!)

    Maargoed, mijn idee was gewoon omdat ik tohc M16 al een tijd speel, hiermee te wennen aan ACOG (verder nooit gebruikt namelijk op een expirimentele keer sniper na) om het op een sniper te zetten. Ik zal het nog eens proberen later.


    M16 + silencer is enorm bruut trouwens, alleen vind ik het zicht onhandig.






    Oh, en die invites die ik je stuurde, was dus omdat ik in die groep nederlanders zat. Ik stoor zelf nooit random invites ofzo.
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij iets vertellen over 'Invite Friends'?
    Bij Call of Duty 4 (en PES 2008 e.a.) geeft ie een foutmelding aan als iemand uit mijn friendlist me probeert toe te voegen voor een potje online. Daarnaast kan ik hen óók niet toevoegen voor een potje.

    Graag een reactie
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kijk s of bij allebei de NAT wel open staat?

    (test xbox live connection)
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had een maat van me ook. Toen had ik bij hem in zijn router UPnP open gezet en daarna waren er geen problemen meer.

    UPnP= universal plugg and play, kan ook zijn dat NAT hetzelfde is. Heb niet zoveel ervaring met deze zaken:thumbs:
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Golden Dragunov Unlocked :)
     
  8. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    COD4 is echt een geweldige game, vooral online natuurlijk. Ik had hem eigenlijk gekocht als opwarmertje voor GTA IV, maar GTA IV is uiteindelijk meer een tussendoortje voor COD4. Na een week GTA IV heb ik hem maar weer uit mijn Xbox gehaald en vervangen voor een échte topgame. Online gaat het nooit vervelen, zeker als je met vrienden Domination of Headquarters speelt. Speel overigens altijd met AK47 + red dot sight, met als perks 3x Frag, Stopping Power en Deep Impact.

    Een nadeel vind ik wel dat de meeste spelers geen teamspelers zijn. Vooral met Domination is dit erg, iedereen is bang om z'n handen vuil te maken omdat anders hun prestigieuze kill ratio in gevaar komt, boehoe. Niet om op te scheppen, maar als je actief meedoet zoals ik ga je misschien wel vaker dood, maar heb je ook veel meer kills en veel meer punten. Ik ben bijna altijd eerste.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de kunst om eerste te staan, zonder veel dood te gaan O-)

    Ik ren eigenlijk nooit richting de vlaggen, ga je alleen maar dood. In clanmatches echter wel, want dan wordt je ratio natuurlijk niet bijgehouden. S&D is leuker dan domination & headquarters trouwens, maar daarover verschillen de meningen natuurlijk. Misschien is proberen though?
     
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Een AK47 is het best zonder Red dot of ACOG, omdat het enige wapen is dat kracht vermindering krijgt (40-30 zonder, 40-20 met). Zo krijgt de M40A3 met ACOG om de een of andere reden +5 dmg per schot, vergeleken met de scoped versie. AK47 Ironsight all the way.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die damagevermindering is er alleen bij het plaatsen van een silencer of red dot, bij een ACOG scope is dit niet het geval ;)
     
  13. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet jij ook waar al die gegevens te vinden zijn in een overzichtje? Dus per wapen oid?
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zie het nu:

    Discrepancies
    Some weapons have differences in themselves with some attachments, or are different from all other weapons.
    These differences may be intentional or erroneous (at least one is), IW knows which is which.

    -M249 SAW with a Grip has improved Hip Accuracy (Between Assault and SMG hip accuracies)
    -AK47's damage is 40-20 when equipped with a Silencer or Red Dot
    -AK-74u when equipped with a Silencer or Red Dot has the hip accuracy of the assault rifles
    -Remington 700, when sighted, has an ADSIdleAmount of 60 in which it moves around more compared to the other four sniper rifles (40)
    -M40A3 with an ACOG does 75 damage
    -G3 with a Silencer has an erroneously long Melee Delay, longer than the stabbing animation, so the melee attack does not work
     
  15. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    waar kan ik zulke dingen vinden? Ben geen nerd hehe jwz
     
  16. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vind ik dus stom. Als je niet wilt doodgaan en alleen maar kills wilt maken moet je misschien Team Deathmatch doen.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Super zal me er eens in verdiepen
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zit erover na te denken om deze game te kopen. Maar hij is nu al z'on 7 a 8 maanden oud. Is er een kans dat deze game met de zomer in aankomst een prijsverlaging gaat krijgen?
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina