Je moet nog tegen Portugal en Zwitserland maar ik denk dat je pech hebt want Portugal viert vanavond z'n verjaardag en kan morgen niet. Dus had je maar eerder iets laten weten aangezien morgen de deadline is
Kwartfinales zijn bekend! Duitsland - Portugal Tsjechie - Kroatie Nederland - Rusland Spanje - Italie
Ja heb er dan ook maar een 0-0 van gemaakt aangezien jullie beiden evenveel moeite deden, ofja beter gezegd geen Alleen op het laatst, vandaar dat Portugal dan ook 2x de 3-0 zegge heeft gekregen omdat die duidelijk veel moeite heeft gedaan.
ik vraag het hier maar omdat mijn hulptopic dood is ik heb fifa worldcup germany 2006, maar hoe train ik de spelers? ik ga naar fifa worldcup en dan? en hoe wissel je spelers of verander je de basis opstelling? gr
Rusland - Nederland 0-3 De eerste kwartfinale stijd is gespeeld, ik speelde tegen oefenpartner Dazlindragon, nadat we nog 2x hadden geoefend en we op gelijkopgaande uitslagen eindigde, gingen we voor het eggie spelen, headset uit en opperste concentratie, de kernzin van de wedstrijd was: Dazlindragon heeft zijn dag niet. ik heb veel tegen hem geoefend en er zat nooit meer dan 1 doelpunt verschil tussen ons beide, gelukkig voor mij verliep de wedstrijd niet zoals de realiteit. De eerste 10 minuten waren voor mij ik had beel balbezit en al 2 aardige kansjes gecreeerd waarna ik met Robben 1 op 1 kwam, ik schoot hem tegen Akineev aan waarna Van Persie voor de rebound ging, echter werd hij ongelukkig neergetrapt, penalty. Van Persie schiet hem beheersd binnen waarna Dazlindragon beter in het spel komt, ik zak in en hij zorgt voor dreiging rond mijn 16 meter gebied. tegen de verhouding in scoor ik in de 32ste minuut de 2-0. na de rust is de wedstrijd weer voor Dazlindragon, ik begin slordig te worden en hij is de baas op het veld, het mond alleen niet uit in echte kansen tot ik uit een counter de 3-0 binnen schiet, een hattrick voor Van Persie. Dazlin dringt veel aan maar heeft het geluk niet aan zijn zijde waardoor de eindstand onveranderd blijft. 12' Van Persie (pen) 34' Van Persie 72' Van Persie