1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is uitgebreider ;)
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Linkerkant staan allemaal menu's;)
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    Ik denk zelf nog niet dat ie goedkoper word...

    Heb hem wel in de bart smit in zwolle gezien voor
    49,99 euro... Verder heb ik em niet goedkoper gezien.

    Maar ik zelf vind 50 euro al een koopje, aangezien
    deze game echt heel vet is;)
     
  4. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt pas goedkoper eind 2008 dan kom COD 5 eraan. en ik denk zelf een keer nieuwe maps komen dus blijft voordezelfde prijs in winkel liggen en nog veel mensen spelen deze game vollop dus waarom zoude ze
     
  5. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    nee want die is beina al niet meer te kreigen...
    er is een nieuwere met nieuwe maps en die is €75,-
    in plaats van die aude €70,-|:-:'-(
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    alleen jij ziet de game in de winkel voor 70 euro? (wat ik eruit begrijp :9..)
    in mediamarkt was/is die 50 euro, zelfde geld voor eplaza. en dat is deze game meer dan waard, intense singleplayer en een hele verslavende multiplayer!
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En hier op de X-bazar zul je vast wel ergens COD4 voor €30 of lager vinden. :)
     
  8. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd cod4 zakt niet in prijs
     
  9. Zarzius

    Zarzius Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Activision heeft aangegeven dat, wanneer de game zo blijft presteren, ze de prijs niet zullen verlagen.
    Dus, hoe meer we spelen, hoe minder snel de ''geldwolven'' hun game hebben.

    Koop hem gewoon nu.. Wat boeien die 5 of 10 euro?
    Deze game is de volle mep van 60,- zeker waard!

    Amen
     
  10. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren de map pack gekocht moest even wat variatie in het spel brengen.. nu speel ik weer vollop..

    maar vraagje heb niet extreem vaak dat ik de nieuwe maps krijg... als ik eenmaal in team zit met oude maps mensen hebben geen nieuwe maps dan krijg ik ook geen nieuwe maps??

    speel ik een nieuwe map krijg ik als 2e map een oude map en dan krijg ik geen nieuwe map meer :mad: bekent verhaal?
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik speel zelf altijd Team deathmatch, en ik krijg toch best vaak broadcast,chinatown of creek. Volgens mij wordt je op het moment dat je "find match" drukt ingedeeld in een groep die allemaal die nieuwe maps hebben. Zodat je met zijn allen door kan spelen als er een nieuwe map wordt aangeboden.
     
  12. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  13. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    die class gebruik ik ook 9 van de 10 keer met search en destroy en headquarters. alleen zou ik niet de desert eagle nemen, maar een silenced m9 of m19. als je moet reloaden en je pakt je d eagle, dan is je positie verraden. bovendien is het met zo'n silenced pistooltje veel nauwkeuriger en sneller schieten veraf. als je iemand met je mp5 ergens ver weg in een raampje ziet, switch je gewoon naar je m9 en schiet je heel snel achter elkaar 4-5 keer en dood is ie:D

    trouwens wat ook wel lekker is is die 2e shotgun met juggernaut, martyrdomb, smoke granate en grip. had met headquarters gister op bloc, wat toch wel een open level is en zeker niet geschikt voor shotgun, 72 kills en 28 deaths. als je spawnt, gooi je je rookgranaat richting de enemy en dan ga je rushen. dat verwachten ze niet en je kan makkelijk iedereen neerknallen, want ze hebben toch alleen maar wapens zoals m16 en snipers.
     
  14. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    moet nog 75 headshots met de mp44 om de gouden ak47 binnen te slepen. Het is me een karweitje zeg.. wordt er gek van :+
     
  15. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk worden mensen die de nieuwe maps niet hebben eruit gekicked op het moment dat het nieuwe potje gaat beginnen..

    Iemand uit mijn clan deed wel eens join in session, en als we daarna van map veranderden, werd ie er uit gekicked als het een nieuwe map was..
     
  16. SysanApse

    SysanApse Guest

    Iemand tips voor Carpet Bomb challenge ?
     
  17. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel geluk hebben

    Nee, even serieus. Zorg eerst dat je een 5 kill streak hebt ( duh! ) tijdens een potje sabotage/domination. Zorg ervoor dat jouw team het andere team uitgemoord heeft. Plaats dan je airstrike op hun spawnpoints, en als het een beetje meezit.

    Het is inderdaad een moeilijke challenge, maar als je een keertje mazzel hebt dan haal je hem wel.
     
  18. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ground war + Bog bij voorkeur aan de kant van de muren waar je de missie daar ook begint. En dan de airstrike droppen tussen de bussen en containers in. Ik heb hem zo al 3 keer gehaald ofzo :p .

    En soms met wat mazzel ook wel op andere maps.




    GL, HF
     
  19. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso, Ground War, waar daar heb je de meeste vijanden, en het lijkt ook of de prestiges van tegenstanders daar lager zijn. Wat inhoud dat niemand weg rend bij het horen van het air strike bericht (ik sta er altijd van te kijken hoe weinig mensen eigenlijk effectief cover zoeken)



    :thumbs:beuk ze!
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    crossfire, en dan aan de verdedigende kant op S&D heb ik hem al twee keer gehaald.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina