Klote Xbox360
Me geduld begint nu toch wel op te raken
Dus even in het kort.
5mei xbox360 aangeschaft met cod4, geen problemen toen ongeveer 20 dagen erna gta4 aangeschaft.
In het begin geen problemen en op ongeveer 37%, ik laad me game loop uit me safehouse en vast, en dat bleef zo.
Me Xbox360 opgestuurd naar het buitenland na anderhalve week kreeg ik em weer terug met het bericht dat me moederbord is vervangen.
Dus ik gelijk thuis gta erin en in 1e instantie liep ie niet vast na me safehouse, ik helemaal blij maar al na 15 min, vast grrrr en dat blijf ook aanhouden.
Ik microsoft gebeld en kreeg daar te horen dat ik met rockstar contact op moest nemen want door het nieuwe moederbord zou het onmogelijk zijn dat ie weer vast liep.
Dus toen heb ik het maar gelaten, ik heb deze week eindelijk is een weekje vrij dus ik 2 oudere spellen gekocht die ik al wou uitspelen, eerst saints row gekocht, ik spelen en na een fokking uur weer vast.
Toen gewoon gereset en kon blijven spelen en af en toe liep ie vast, dus ik heb het spel uitgespeeld en gisteren def jam Icon gekocht, dus hij liep vandaag vast ^%^$ haal ik de dvd eruit die er niet uitgeweest is sinds ie uit de verpakking is, zit er gewoon een fokking halve ronde kras op door die laser en nu na het laden en een gevecht zegt ie unreadable disc.
Nou ik zweer het, ik heb dat ding bijna tegen de muur aangegooid en nu moet ik weer microsoft bellen
Laatst bewerkt: 23 jun 2008