1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom begon je opeens over: ik zie een easter egg
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het ging over die 4 deurs Lamborginhi, dus ik zei voor de grap dat is een Easter Egg.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ach boeie, dat hele verhaal was tog bullshit :9
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog een leuke actie; had een akkefietje met de politie, komt er een politiewagen aangescheurd die me met de achterkant ramt (ze gaan altijd keihard remmen om vervolgens te slippen). Ik probeer er overheen te springen, maar haal het net niet, doe een salto en klap met mn harses op de grond ->dood. Vond het wel heel strak, jammer dat het niet lukte (zat ze al een tijdje te zieken, dus waren goed pissig :+).
    Is er trouwens een manier om filmpjes op te nemen van je tv, zonder dat je een camera of iets dergelijks vast moet houden (werkt niet echt zoals je begrijpt)?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja een motion/capture card. Er is hier al een topic over, moet je even de zoek-functie gebruiken. ;)
     
  6. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn actie was niet zo supervet, maar vond het gewoon super grappig.

    Ik reed ergens rustig over de weg, toen ineens 2 mannetjes van boven vlak voor me op het wegdek vielen. Hadden kennelijk zelfmoord gepleegd ofzo? Boven me liep nog wel een metro spoor, wellicht dat ze daar fout gespawned waren.
     
  7. saunders

    saunders Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    want? omdat ik per ongeluk zei dat beide maatjes in die infernus stapte ipv 1?
    kom op zeg... vergissen is menselijk

    het kan me niet zoveel schelen of je het gelooft of niet, maar ga dan niet direct bullshit lopen roepen
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nogal logisch toch het verdraait daardoor het hele verhaal..

    maar ontopic: net ook weer leuke actie meegemaakt. Cops 'n Crooks ranked speelde ik met een maat en voice chat stond op everybody dus we konden ook gewoon praten met de tegenpartij. Kom net anarijden met mijn politiewagen zie ik dat het bericht dat de boss het ontsnappingsvoertuig heeft gehaald. Ik zie hem wegvliegen met de helicopter dus ik snel tegne die gast: I'm going to catch you so if i were you i would tap y very quickly to outfly me. Dus die gast dat doen en ik zie hem eruit springen: The boss has died :D
    Kreeg me toch een scheldbui over me heen daarna :9
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor, tog bullshit. :+
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    *komt per toeval hier langs
    Dit is echt geweldig :D
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het meer een grappige situatie tijdens een race van Brucie.
    Ik reed met...denk ik een porsche (ben naam vergeten in game). Ik zat in een situatie dan mijn wagen op zijn zijkant lag op een oprit/afrit van autosnelweg met maar één rijstrook. Ik stap uit de wagen in de hoop van een andere te stelen maar werd meteen omver gereden door een tegenstander. Niet op slag dood sta ik amper op dat andere tegenstander mij raakt. En zo 3x na elkaar tot ik dood was. Was op ogenblik zelf nogal kwaad maar nadien moest ik er om lachen. :D
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    niet zo bijdehand he:'-(
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mijn vetste moment is totdat ik uitvond dat je met de propellers van je helicopter auto's en mensen metershoog de lucht in kon gooien...
    [yt]Jwmsd0oh45I[/yt]
    ...slechte video van die acties...waar de bugs duidelijk worden als je in een helicopter wil stappen dat je dan achteruitloopt... hehe
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet de titel op youtube?


    Edit: Ik heb um al:D
     
  15. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakte net een wheelie op een scooter.
    Staat iemand in z'n kofferbak te graaien, niet gezien, keek achterom richting de grond.
    Vol achterin die gozer, die uiteraard dood en ik vlieg over de auto tegen een bus: Dood. :p
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet echt hele vette actie maar dit was wel erg grappig.
    Ik was Little Jacob naar huis aan het brengen en ik parkeerde naast een auto zodat Jacob er niet uit kon. Dus ik kreeg zo'n filmpje van: thanks Niko o.i.d. maar Jacob kon er dus niet uit dus die geeft Niko een keiharde mep op z'n neus zodat Niko uit de auto flikkert. Jacob wordt uitgescholden door Niko en loopt rustig weg8)

    Ook meegemaakt vandaag dat ik zo'n random figuur tegenkwam waarbij ik zo'n filmpje kreeg over hoe het met hem ging. Nou het filmpje is afgelopen en die kerel was helemaal hysterisch en rent de weg over. Wordt die opeens geramt door een Ferrari en hij is opslag dood. De eigenaar belt de poltie dat hij iemand heeft aangereden en dat hij denkt dat ie dood is. Zegt de poltie van wel wachten tot de hulptroepen zijn gearriveerd he!
    Zegt de eigenaar: 'Yes, of course' en hij rent naar zn Ferrari en rijd weg zij het niet dat ik hem dat belette:+.


    Coward! :9
     
  17. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die random character is wel het verhaal he ...
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach man.

    Ik was op live en achtervolgde iemand met de auto tot ik bij een kruispunt kwam waar ik een 180 maakte en precies achteruit tussen twee autos door reed.
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    ? Waar heb jij het over. :confused: Hij bedoelt dat het doodgaan van die gast (die nog meer leuke missies had ;)), zo hoort en niet per ongeluk is gebeurt.
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou kunnen maar dat weet ik toch niet:9 Het zag er in ieder geval grappig uit.
     

Deel Deze Pagina