ThnX all, Oke jullie maken het me niet echt makkelijk moet ik zeggen ik was er van overtuigd dat ik TWSB ging kopen maar nu loop ik toch weer te twijfelen.. :{ .. amped, TWSB, amped, TWSB, amped, TWSB, amped, TWSB... hmm... think i'll just have to flip a coin .. maar goed.. merk dus al dat je om amped een beetje goed te kunnen spelen toch wel moet oefenen, wat opzich wel goed is als je alleen speelt.. maar ik speel ook wel vaak tegen andere die de game dan nog niet kennen, en om hun dan eerst een uur te laten oefenen is ook weer zo... yeah ya'll get the point.... ... dus dan moet ik voor TWSB gaan.... maar ja als ik het alleen blijf spelen dan is het ook weer niet echt leuk dat ik altijd win (met 2 vingers in mijn neus )... dus ja.. twijfel twijfel twijfel... goed GX is going to flip a coin to decide.. ... *ping*... *flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*,*flip*.. and the winner is............
Ya'll, GX heeft zaterdag TWSB gekocht...enne... IT ROCKS heb amped niet/nooit gespeeld dus weet niet of hij wel of niet beter is, maar kan zeggen dat ik dit spel gaaf vindt en dat het goed speelbaar is... Thnx for all your replies... GX GX SAYS :: POSTED CLOSED