Dilemma!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rubicon, 17 feb 2003.

1. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een arme scholier. Ik koester mijn geld en geef het niet graag uit. Maar nu wil het lot dat ik verslaafd ben aan gamen. Ik heb Halo, Splintercell, en Ghost Recon(bijna) uitgespeeld. Nu wil ik dus weer een nieuw spel, en wel Unreal Championship, of Raven Shield. Op Raven Shield zou ik dan nog ff moeten wachten, maar dat vind ik nie erg.

Maar wat moet ik doen? UC of RS?

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je d'r flink op los knallen --> UC
    Taktisch schieten in teamverband --> RS

En anders even wat online reviews lezen
    www.gamerankings.com

3. xforz

xforz Guest

Dit word een opsom thread...
    Maare ik zou voor UC gaan:)

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    UC is bagger, koop alles behalve UC. Raven Shield lijkt me en goede keus. Ghost recon is ook wel cool als je niet kunt wachten!

5. xforz

xforz Guest

Waarom vind je UC zo bagger??
    Ik vind hem nu ook nog niet zoo geweldig maar met xbox LIVE! lijkt ie me echt vet!

6. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Koop ze allebei :p

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Lomp man...uitgemolken concept, totaal verneukt spel, alles wat ze aankondigden over vernieuwende aspecten is eruitgehaald. Geen voertuigen niks. Saaie bedoeling, saaie uitvoering, te weinig, te lang op moeten wachten en te gerushed...echt een trieste zaak dat UC.

Alles is leuk online ook bridgen met je oma, 'tuurlijk kan UC leuk zijn online, maar ik vind het echt een schande voor de unreal franchise en een schande voor DE. Ik denk dat ze zodanig onder druk zijn gezet door epic en infogrames dat ze gewoon een wanprestatie neer hebben gezet die onmetelijk is en voor altijd en smet op hun cv zet...

Maar goed is persoonlijke mening, ik speel het niet, uitzondering voor als iemand persee online op Live wilt spelen. Maar geef mij maar MechAssault of elke andere titel for that matter. Ghost Recon is 100000000x cooler in Co-op. MechAssault eveneens steevast betere ervaring.

8. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    zijn er ook filmpjes beschikbaar (ingame) van ghost recon??
    of is het het beste om bij IGN te kijken??
    want het lijkt me wel een bruut spel, maar ik twijfel heel erg tussen UC en GR

Laatst bewerkt: 17 feb 2003
  9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Graphics zijn redelijk slecht, voral de explosie die is lachwekkend slecht, maar is gewoon toffe gameplay, verslavend.

Ziet er precies zo uit als op de PC denk ik.

10. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor alle duidelijkheid, Raven Shield is toch wel te spelen op Xbox LIVE!!? ( ik heb XBOX Live namelijk vandaag gepreordered)

Ik denk dat ik wacht totdat Raven Shield uit is, want tot dan heb ik Ghost Recon nog en die is ook Hels vet.

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UC en vind het eerlijk gezegt ook niet wat ik er van verw8 had maaar ik hoop dat het @live wel een beetje leuk word, Raven Shield lijkt mij erg leuk dus ik zou zelf voor dat spel gaan.

12. Xstyle

Xstyle Guest

UC zit vol met actie en alles gaat lekker snel
    In MechAssault daarin tegen is alles zo stijfjes en je lijkt zo superklein. Het is gewoon een kwestie van de goeden wapen selecteren en vuren maar, het gaat o daMn langzaam vooral vergeleken met UC

(mijn mening:))

13. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    aan zo'n antwoord heeft niemand wat

UC is bruut maar ik zou wachten op RS, als je tenminste van taktiek en simulatie houdt

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Yah 't is heel anders natuurlijk, geef mij dat slome maar dan, ten minste als dat de keuzes zijn UC of MechAssault. Vind UC echt geen hol aan, en er zit geneens een assault mode in...geez...de enige leuke mode in UT samen met cap. the flag. En leuker dan ctf ook nog! Deathmatch is saai. Tactische teamplay met voertuigen etc. etc. massive online battles is hot!

UC sterf!!!

15. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk gesproken...

16. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    KIES NU VOOR UC WANT RS KOMT LATER IN SEPTEMBER PAS.

maar RS word 10x vetter dan UC.

-----MIJN EIGEN MENING----

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet wat iedereen nou loopt te zeuren, maar ik vid UC toch echt wel vet hoor.... RS weet ik nog maar heel weinig van; dus ik zou UC aanraden....

18. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Ghost Recon cool vind zou ik voor RS gaan. Ook van Red Storm en dus vette tactische gameplay (en dit keer eindelijk MET weaponmodels).

19. Xstyle

Xstyle Guest

maar toch vind MA iets te sloom, zelfs het "vliegen" gaat zo stijfjes

Deel Deze Pagina