xbox 360 halen of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gotime, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gotime

gotime Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej allemaal ik ben aan het twijfellen of ik xbox 360 zou hale ik ben bang dalijk heb ik deze en over half jaartje geheel nieuwe versie xbox

weten jullie hier meer van af

2. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat als je die vraag op een xbox forum post, je niet echt objectieve antwoorden krijgt :p de meeste zeggen dus, net als ik, gewoon halen!

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Er komt voorlopig nog geen nieuwe Xbox 360 uit. Dus daarvoor hoef je niet bang te zijn.

4. gotime

gotime Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjewel voor jullie reactie :)

ik wil op mijn xbox game natuurlijk films kijke heel mischien muziek luisteren welke xbox kan ik beste hale dan?

5. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je dan het beste de premium kunt halen, waar een harde schijf van 20 GB bij zit, want bij het arcade pakket zit alleen een memory stick van 256mb en als je veel films en muziek wil is dat te weinig. je kunt ook het elite pakket met een harde schijf van 120 GB kopen maar die is weer een stuk duurder dan de premium ;)

6. gotime

gotime Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik films afspeel hoeft harde schijf tog niet persee of wel?

want muziek is namelijk niet zeker ik denk dat geen muziek

heb ik gehoort dat je hd van laptop erin kon zetten ?

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  7. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    als ze op dvd staan niet nee

8. gotime

gotime Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor jullie reacties

had nog een vraagje xbox 360 kan ROD hebben... heb ik gelezen hoe vorkom je dit en waardoor komt het?

is het makkelijk te make?

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelf kan je het niet maken maar die kinderziektes zijn nu wel beetje voorbij.
    Natuurlijk is de kans er dat je een ROD krijgt maar kans is wel veel kleiner als in het begin.
    Ik heb overigens nu 2 xbox 360's, 1 van bij de launch en ik heb nu ik denk 3 weken een elite en ze doen het allebei prima:) Dus in mijn ogen speelt jou eigen gedrag hoe je met je 360 omgaat ook heel erg mee.

10. gotime

gotime Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel voor alle info jonges

ik weet nu wat ik moet hale bedankt:)

natuurlijk ga ik er voorzichtig mee om :)

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Eerst en vooral welkom op het forum :).

Verder wil ik je er op wijzen eerst de [search]zoekfunctie[/search] te gebruiken voor dat je een topic opent. Zo had je eventueel het Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] topic gevonden waarin je je vraag ook even goed kon stellen ;).

Maar heb dit topic even open gelaten tot dat je een paar antwoorden had en nu dat je er hebt gooi ik er hier een slotje op. Heb je nog meer kleine vraagjes dan moet je eens kijken of je ze niet kan vragen in het hier boven gegeven topic of één van de andere centrale topics.

Slotje.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat kan helaas niet. Het is wel mogelijk om een standaard externe harde schijf te gebruiken voor het afspelen van muziek en video's. Voor het opslaan in games of downloadable content, heb je een Xbox-harde schijf nodig.

Je voorkomt een RROD door zorgvuldig met je xbox om te gaan. Zorg ervoor dat hij vrij staat. Hij moet namelijk goede koeling krijgen. Weggestopt tussen allerlei troep achterin een kastje is niet goed voor hem, dan is het net een kachel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina