[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar zit er dan een HDMI port in die casemod? (dat je zeg maar een xbox zonder HDMI er kunt op aansluiten en dan wel HDMI hebt)

    Geen idee of dit mogelijk is ma'ja.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee uiteraard niet;) De 360's met hdmi hebben een digitale chip terwijl de gewone 360's een analoge chip hebben zeg maar.

    @Joeperd, ik zou er als ik jou was niet aan beginnen.. Zo te zien heb je er geen ervaring mee dus het zou jammer zijn als je je 360 verprutst en je garantie is dan ook weg omdat je het seal moet verbreken.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik er maar niet aan begin ik ben 15 en moet aardig veel werken als ik die xbox sloop ja ;)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nou mensen, er wordt weinig gecasemod aan de 360...:mad: De oude xbox werd veel vaker opgeleukt met lampjes, verflagen en weet ik veel wat.
    Nu zal dit wel komen door de rrod's, maar toch :9.

    Voor de vakantie heb ik een nieuw projectje. Één van mijn 360's krijgt een nieuw verflaagje aangezien de oude niet zo heel mooi meer is + wat verlichting, maar bovenal ga ik proberen een 7" lcd schermpje (+ misschien bijbehorende speakertjes) in te bouwen. Zal weinig nut hebben, maar gewoon voor de lol.

    Tegen die tijd zal ik wel weer wat posten, voor nu: post jullie zooi weer! :D
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik denk weg garantie (als je het hebt) en ik denk breekbaar plastic :+

    Oh en lelijk :+
     
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    tis erg makkelijk alleen beetje gepruts met het er precies op klikken en laten passen van de kast delen :+
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe krijg je de hdd zwart dan?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    open schroeven.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ik mijn hd open schroef wordt ie niet zwart :p
    Zit er dus ook een case bij voor de hdd en kan je hem ook gebruiken voor een 360 zonder hdmi?
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ;) Ja bij de nieuwste xcm hdmi chameleon case wel.
    En je kan hem gebruiken op een non-hdmi 360. Maar XCM heeft ook een versie zonder HDMI opening (maar die heeft dus geen hdd behuizing).

    Gare xcm site: http://www.xcm.cc/360.htm
     
  12. teun2

    teun2 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik wil misschien ook gaan casemodden met mijn xbox maar ik had eerst nog een paar vraagjes:

    1. als ik een window in de zijkant van mijn xbox wil maken is dit dan een goeie tool?
    http://www.ziezotec.nl/spelcomputers/producten/window-kit-cutting-tool-310.html

    2. als ik de standaard fan vervang door de Talismoon Whisperfan brengt dit dan minder warmte of helpt het niet zo heel erg goed?
    http://www.ziezotec.nl/spelcomputers/producten/xbox-360--talismoon-whisperfan-blue-148.html

    3. geef deze wisper fan van hierboven, genoeg licht om mijn hele xbox te verlichten?

    alvast bedankt:thumbs:

    Teun
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    1, Ja, daarmee kan het. Is hij voor gemaakt he :+
    2, Beter en stiller.
    3, Nee alleen aan de achterkant zie je het.
    4, Denk om je garantie.
     
  14. teun2

    teun2 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar wat moet ik dan gebruiken om mijn window te gaan verlichten? LED'jes?
    en ik zat ook al te denken aan me garantie.
    maar met die fan kan hij dan nog oververhit raken?
    en waar sluit ik deze fan op aan?
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ledjes bijvoorbeeld. Talismoon verkoopt ook kant en klare kitjes.

    De RRoD problemen komen niet echt door oververhitten maar door slechte verbindingen. Dat kan je dus niet echt voor blijven als die slechte verbindingen aanwezig zijn. Die fan houdt de 360 wel koeler dus dat is sowieso goed. Die fan vervangt de al aanwezige fans en gebruikt dus gewoon dezelfde aansluiting.
     
  16. teun2

    teun2 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    oke
    en die ledjes waar moet ik die op aansluiten dan?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ook op de fan aansluiting. Daar zit een splitter bij :)
     
  18. fenominal

    fenominal Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    snap niet waarom je dat zou doen, dan trek je weer stroom weg van je fan. tevens werken niet alle leds op deze manier. ik heb een led blok wat niet werk als ik hem aansluit via de splitter omdat deze dan te weinig stoom krijgt. Beter soldeer je je leds aan een 12v punt onder het moederbord vast. er zijn er genoeg, hierdoor krijgen je fans voldoende stroom
     
  19. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker, maar ik denk als je andere dingen in je Xbox plaatst, zoals Fans of chips ofzo. Dat Microsoft dat dan merkt. En dan bannen ze je van Xbox Live. Maar daar ben ik nie zeker van.
     
  20. J05B

    J05B Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeh dat is nie waar, als je andere fans plaatst word je zeker niet geband. je vervangt je fans enkel door andere dus dat maakt niet uit, Ik heb nog extra fans en leds in me kast en ben ook niet geband*). Je trekt alleen extra stroom uit bepaalde punten van je mobo. ik vraag me af of ze dit kunnen zien. en al zouden ze het zien waarom zouden ze je bannen. Als je je xbox mod vern*** je alleen je garantie, het is niet verboden.

    Voor een rapidfire mod word je bv wel weer gebanned. Dit omdat het eigenlijk cheaten is.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008

Deel Deze Pagina